SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Drie zussen en een broer, inderdaad, maar dat laatste is uiteraard niet boeiend.quote:
Is dit de 1e uit jouw lijstje?quote:
Topshowquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dit de 1e uit jouw lijstje?
quote:
En al kennis had gemaakt met Quincy Jones.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:42 schreef cafca het volgende:
Michael Jackson toen ie nog een neger was
Slechte ouders dan. Die van mij praten best netjes, terwijl ik zelf af en toe te plat praat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet als ik bij m'n ouders thuis ben, dan wordt ik beïnvleod door allemaa west-friezen
Ja I knowquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slechte ouders dan. Die van mij praten best netjes, terwijl ik zelf af en toe te plat praat.
Tevens 'wordt ik'
Lavenderr slaapt al.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gewoon versterking nodig van Tjacka, Lompe Hork en Lavenderr
met neusquote:
Voor?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gewoon versterking nodig van Tjacka, Lompe Hork en Lavenderr
Ronduit schandalig.quote:
Schonk ook net bijquote:
Jij slijt er veel op een avondquote:
Ik denk het ook jaquote:
Het wentquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij slijt er veel op een avond
Uhuhquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan wel een behoorlijke Lompe Hork zijn
En Pat Benatar dan?quote:
Haten op Hans de Booij en Dr Hookquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1181 It's All Over Now The Rolling Stones![]()
1180 Don't Bring Me Down Electric Light Orchestra![]()
1179 Pamela Toto
1178 Sylvia's Mother Dr Hook
1177 Took A Hit Racoon
1176 We Take Care Of Our Own Bruce Springsteen
1175 Nutbush City Limits Ike & Tina Turner
1174 Somebody To Love Jefferson Airplane![]()
![]()
![]()
1173 Annabel Hans de Booij
1172 Le Freak Chic
1171 Take Your Time Girl Niels Geusebroek
1170 Forever Man Eric Clapton
1169 Next To Me Emeli Sandé![]()
1168 Accidentally In Love Counting Crows![]()
1167 Poker Face Lady Gaga![]()
1166 Yellow Submarine The Beatles
Het wordt niets zonder mijquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haten op Hans de Booij en Dr Hook
yepquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
Is dit dezelfde zanger als van die hele hoge 'now IIIIIIIIIIIII am falling in love' ?
Uiteraard. Hele goeie zanger.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
Is dit dezelfde zanger als van die hele hoge 'now IIIIIIIIIIIII am falling in love' ?
Wicked Game jwzquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
Iemand zei dit is Anne Frank, ze moet nog naar het station.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haten op Hans de Booij en Dr Hook
Neequote:
Bijnaquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeMaar ik ben gewoon heel slecht in titels en namen
![]()
Ik ken er heel veelMaar geen idee hoe ze allemaal heten
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard. Hele goeie zanger.
Ik kende deze nog niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Iemand zei dit is Anne Frank, ze moet nog naar het station.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Iemand zei dit is Anne Frank, ze moet nog naar het station.
Ik herkende r niet zonder zand in dr bilnaadquote:
Zie je niets.quote:
ik weten hoe die heetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Het mag net zo als Hollyquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:50 schreef essnhills het volgende:
Ja hoe moet
[..]
ik weten hoe die heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zaktabak werd geband vanwege blote borsten met tepelsquote:
quote:
oh je ziet een deel van een tepel ja, excuusquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zaktabak werd geband vanwege blote borsten met tepels
dodelijke combinatiequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Anyway, ik ga slapen, ik vind dat het mag, zie morgen wel of iemand anders vindt van niet....quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* trekt shirtje weg * Hej, ik ookquote:
*trekt ook shirtje wegquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
* trekt shirtje weg * Hej, ik ook
SLaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
* trekt shirtje weg * Hej, ik ook
Dat sei diequote:
trustequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Timo20 het volgende:
Dit is de laatste keer![]()
![]()
ik ga in bed verder kijken (was al om 5uur vanmogen op![]()
) en dan waarschijnlijk met de tv aan in slaap vallen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Timo20 het volgende:
![]()
quote:
quote:
Nou.. tekst vind ik verre van tekst, maar het is wel oprecht en met emotie gezongenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Micson het volgende:
Vindt iedereen dit kut?
Dit is uniek, het beste van Nederlandse bodem. Dertiendozijnsdwazen als Blof en Kane mogen hier toch niet eens de schoenveters van strikken?
iedereen was stil aan het genieten....quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Micson het volgende:
Vindt iedereen dit kut?
Dit is uniek, het beste van Nederlandse bodem. Dertiendozijnsdwazen als Blof en Kane mogen hier toch niet eens de schoenveters van strikken?
quote:
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Timo20 het volgende:
![]()
Moet je ook maar willen. Eerst al die stukjes veteras bij elkaar rapen uit de Noordzee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Micson het volgende:
Vindt iedereen dit kut?
Ik ben er nog @quote:
Zong ze op 31-jarige leeftijd.quote:
Het is mijn muziek niet, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het geweldig vinden. Beter dan de smartlappentroep van vandaag de dag.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Micson het volgende:
Vindt iedereen dit kut?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Micson het volgende:
Vindt iedereen dit kut?
Dit is uniek, het beste van Nederlandse bodem. Dertiendozijnsdwazen als Blof en Kanemogen hier toch niet eens de schoenveters van strikken?
Gebruiken de oudjes altijd die balen dat ze 'oud' zijn.quote:
Toch kwam ze in de clip redelijk geloofwaardig over als opstandige tienerdochter. Met de nodige make-up, dat wel.quote:
Ik had de quote geleendquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gebruiken de oudjes altijd die balen dat ze 'oud' zijn.
aaarrrrrrrquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, ik ben net ar.
Dat klinkt toch niet?
Hij kwam me ook ietwat bekend voorquote:
Hoi.quote:
Die oudjes zitten ook overal hequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij kwam me ook ietwat bekend voor
es ist zeit fur mich zu gehenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:59 schreef essnhills het volgende:
Ik ga wel langzaam naar boven verkassen denk ik
je hem wel weer teruggegeven?quote:
Ik las 'even' op z'n engels, kon het al niet plaatsenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even Somebody to Love luisteren voordat ik nog 3 nummers mee ga pakken en ik ga pitten
Doe ik zodra ik 'm niet meer nodig hebquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:00 schreef essnhills het volgende:
Heb
[..]
je hem wel weer teruggegeven?
Na 3 platen kunnen we inderdaad gaan slapenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beduidend minder uur dan de vorige
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een fijne van de Beatles.
Dat was je breinaaldquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:03 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 gooit een pijltje richting Martinello
Prinsheerlijk languitquote:
Ieder zijn heug.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:03 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 gooit een pijltje richting Martinello
Cnor wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]ik heb geen breinaalden...
Niet goed onthouden, als ik hem hoor denk ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
memory hotel mijn favo stones liedje
Living Dollquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je het mooie Beatleblokje wil moet je je door 4 draken heen werken.
Ik pas.
Uhhhh wtfquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]ik heb geen breinaalden...
misschien moet je eens naar dat hotel...opfrissertje voor je geheugenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet goed onthouden, als ik hem hoor denk ik
Wheheeequote:Op zaterdag 28 december 2013 01:05 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
misschien moet je eens naar dat hotel...opfrissertje voor je geheugen
Het enige nummer van Sir Cliff.quote:
Ja die komt in het blokjequote:
't Blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar hier kan ik wel mee levenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is mijn muziek niet, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het geweldig vinden. Beter dan de smartlappentroep van vandaag de dag.
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Zo kan je ook je blokjes maken
En in elk geval geen Ringo op drums.quote:
Live n direct from Bovenkarspel-Bovenquote:
Pas je op dat je jezelf niet in de prullenbak gooitquote:
Is dat ook al een treinstation daar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Live n direct from Bovenkarspel-Boven
Gooi jezelf weg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas je op dat je jezelf niet in de prullenbak gooit
Bovenkarspel heeft zelfs 2 treinstationsquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat ook al een treinstation daar?
Nee ze mogen daar uitstappen in de floraquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat ook al een treinstation daar?
Weet ik. daarom.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bovenkarspel heeft zelfs 2 treinstations
Ik zal er op lettenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas je op dat je jezelf niet in de prullenbak gooit
Alleen de ogen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee ze ogen daar uitstappen in de flora
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Live n direct from Bovenkarspel-Boven
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bovenkarspel heeft zelfs 2 treinstations
Bushquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:09 schreef glittertje39 het volgende:
wat zingt ie nu eigenlijk? roes...russssjjj..??
Brucequote:Op zaterdag 28 december 2013 01:09 schreef glittertje39 het volgende:
roaarrrquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:09 schreef glittertje39 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:10 schreef kurk_droog het volgende:
Iedereen nog veel plezier met het beluisteren van de TOP 2000!! En uiteraard een fijne jaarwisseling!
[ afbeelding ]
Alleen mooie ogenquote:
We zien jou niet meer terug?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:10 schreef kurk_droog het volgende:
Iedereen nog veel plezier met het beluisteren van de TOP 2000!! En uiteraard een fijne jaarwisseling!
[ afbeelding ] trusten
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Trein naar Hoorn en Enkhuizen toch?
Dan mag ik gelukkig uitstappenquote:
Eindhoven ook.quote:
Hoorn ookquote:
Helmond heeft er 4.quote:
Morgen om 6:39 de trein richting Hinterglemm. Misschien tot de grens nog aanwezigquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zien jou niet meer terug?
Die moet ik altijd nooit hebbenquote:
Kan je nagaanquote:
Helmondquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helmond heeft er 4.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mag ik gelukkig uitstappen
Ik heb nog in Hoorn op school les gevolgd. Koud tochtgatquote:
Proestquote:
Ja als je stadion meerekentquote:
Puur mooier dan Alkmaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb nog in Hoorn op school les gevolgd. Koud tochtgat
En Purmerendquote:
Ik vind dit van hun bekende zeker de beste.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:10 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Wat minder nummer van ze dit maar toch Toto
Haarlem CS en die bij Ikea toch? Zit er al een paar jaar dacht ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan je nagaanTot voor kort Haarlem maar 1
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die moet ik altijd nooit hebben
Spaarnwoudequote:Op zaterdag 28 december 2013 01:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haarlem CS en die bij Ikea toch? Zit er al een paar jaar dacht ik
daar stopt ie toch ook .... soms...quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja als je stadion meerekent
of bedoel je dat niet?
Alkmaar <> Amsterdam, dus Den Helder/Nijmegen of Schagen/Maastrichtquote:
Als er tokkies uit Roffa of Damsko langskomen jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
daar stopt ie toch ook .... soms...
Ohja? Zit Spaarnwoude er al zo lang?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haarlem CS en die bij Ikea toch? Zit er al een paar jaar dacht ik
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er tokkies uit Roffa of Damsko langskomen ja
leuke post hehquote:
Ben er 2 jaar terug op uitgestapt dacht ik. Je hebt ook nog Heemstede-Aerdenhoutquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja? Zit Spaarnwoude er al zo lang?
alleen dat station ergens halfweg zit er pas kortquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja? Zit Spaarnwoude er al zo lang?
Ahja..quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Alkmaar <> Amsterdam, dus Den Helder/Nijmegen of Schagen/Maastricht
Dit kloptquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen dat station ergens halfweg zit er pas kort
Heemstede...woont mijn schoonzusjequote:Op zaterdag 28 december 2013 01:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben er 2 jaar terug op uitgestapt dacht ik. Je hebt ook nog Heemstede-Aerdenhout
Perron 3?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja..Ik zwaai wel eens naar de trein rihcting Alkmaar en Den Helder als ik op Sloterdijk sta op perron 3
Dan spijt het me te zeggen dat ik afzwaaiquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:12 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
kijk aan jou heb ik tenminste wat
oort niet meer bij haarlem toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben er 2 jaar terug op uitgestapt dacht ik. Je hebt ook nog Heemstede-Aerdenhout
Doe maar duurquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:14 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Heemstede...woont mijn schoonzusje
vond je het grapje ook leuk?quote:
Ligt er vlak naastquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:14 schreef essnhills het volgende:
Dat h
[..]
oort niet meer bij haarlem toch?
SUperleukquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen dat station ergens halfweg zit er pas kort
leuke grap van mij he?
Tot morgenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vond je het grapje ook leuk?
tot morgen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:14 schreef D. het volgende:
[..]
Dan spijt het me te zeggen dat ik afzwaai
Morgen op tijd weer op
Welterusten voor * allen
* = vul hier het moment in dat je gaat slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |