Ga je die bever koken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:30 schreef kurk_droog het volgende:
Wtf, ik heb dit voedselpakket voor in de trein :
[ afbeelding ]
wat nog in mijn backpack moet die al behoorlijk vol zit maar ik ben maar max 6 dagen weg en heb helemaal niet veel bij me
[ afbeelding ]
Ja, Onderdoik loit boi 'Souf en andoikquote:
Neequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fear and Lothing in las Vegas?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kut dit moest in het dartstopicEn die opmerking was al zo random
quote:
Nôh moidquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, Onderdoik loit boi 'Souf en andoikMe ma komt van 'Souf
Oh hahahahahaahaha iets verkeerd geinterpreteerdquote:
Staat ie ook welquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kut dit moest in het dartstopicEn die opmerking was al zo random
hèjje in je broek skoit?quote:
Jim Keltner, toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:32 schreef FritsFlits het volgende:
Hier had George eindelijk een goede drummer
wat staan je biene woid?quote:
Net op tijd dusquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:33 schreef FritsFlits het volgende:
Paar maanden later na het opnemen van dit nummer was Roy Orbison dood
Ja, anders werd het zo'n dooie boelquote:
Ach, is vast ook een markt voorquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, anders werd het zo'n dooie boel
Eigenlijk te laag.quote:
Wordt het zo'n dance macabre vanquote:
Spice Girls?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had een heel ander nummer in mijn hoofd bij deze, maar ben blij dat ik deze weer ben tegengekomen
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:34 schreef miep63 het volgende:
Goede nacht. Mooi nummer nog steeds, was toch ook met Bob Dylan geloof ik.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:34 schreef miep63 het volgende:
En Jeff Lynne, en Tom Petty.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:34 schreef miep63 het volgende:
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:35 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Jullie moesten kloppen want de bel deed het niet?
Naar zijn 4de?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
On The Road Again, daar heb ik ook altijd eerst een ander nummer bij in mijn hoofd voordat ik goed overschakel
Zoiets ja.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
M'n oma tijdens het eten op 2e kerstdagover het eten bij iemand anders de dag ervoor
'Nôh en toen kwamme Pé en Bianca ok vezellef, maar Pé had ien hil raar shirt an, en toen zeit ik teugen Pé, joh, dut is toch ok gien pan, zou je niettes wat aars aantrekken? .... blablabla'
wat lees ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
M'n oma tijdens het eten op 2e kerstdagover het eten bij iemand anders de dag ervoor
'Nôh en toen kwamme Pé en Bianca ok vezellef, maar Pé had ien hil raar shirt an, en toen zeit ik teugen Pé, joh, dut is toch ok gien pan, zou je niettes wat aars aantrekken? .... blablabla'
Je mag m'n vader bedankenquote:
Oh gutquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
En dan klagen ze dat friezen onverstaanbaar zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
wat staan je biene woid?
Moeje een kakkie kwoid
of hed er ientje tussen loid?
Haar oma vind het shirt niet mooiquote:
Maar om dan meteen een aars aan te trekken...quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haar oma vind het shirt niet mooi
En ze moet haar aars laten liftenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haar oma vind het shirt niet mooi
Die kan volgens mij geen eens normaal Nederlandsquote:
Aan de hand van deze zin jij ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan volgens mij geen eens normaal Nederlands
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En ze moet haar aars laten liften
In welk gebied speelt dit zich af, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
Mijn West-Frise oma die een verhaal verteld over eimand die in lelijke kleren kwam en zich moest gaan verkledenquote:
Niemand in Noord Holland kan volgens mij normaal Nederlandsquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan volgens mij geen eens normaal Nederlands
quote:
Hedde wa tege mij?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Niemand in Noord Holland kan volgens mij normaal Nederlands
Wat is daar nou niet te begriijpen aan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan klagen ze dat friezen onverstaanbaar zijn
Wat is 'normaal Nederlands'?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Niemand in Noord Holland kan volgens mij normaal Nederlands
Ik zie ze wel lieverquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar om dan meteen een aars aan te trekken...
'bedat'quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat ik dat nog wel een van de moosite west-frise woorden vind![]()
Aarsquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat ik dat nog wel een van de moosite west-frise woorden vind![]()
BohRapquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Pino kunnen onderzoeken welke nummers 3 of meer keer op dezelfde plaats hebben gestaan?
Duh.quote:
Dat kan ik ook niet als ik bij m'n ouders thuis ben, dan wordt ik beïnvleod door allemaa west-friezenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aan de hand van deze zin jij ook niet![]()
![]()
Bohemian Rhapsody zit er zeker bij, gok ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Pino kunnen onderzoeken welke nummers 3 of meer keer op dezelfde plaats hebben gestaan?
Tweequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is ook een pluspunt van The Corrs.
Leuk, maar niet nu.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |