Zoiets ja.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
M'n oma tijdens het eten op 2e kerstdagover het eten bij iemand anders de dag ervoor
'Nôh en toen kwamme Pé en Bianca ok vezellef, maar Pé had ien hil raar shirt an, en toen zeit ik teugen Pé, joh, dut is toch ok gien pan, zou je niettes wat aars aantrekken? .... blablabla'
wat lees ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
M'n oma tijdens het eten op 2e kerstdagover het eten bij iemand anders de dag ervoor
'Nôh en toen kwamme Pé en Bianca ok vezellef, maar Pé had ien hil raar shirt an, en toen zeit ik teugen Pé, joh, dut is toch ok gien pan, zou je niettes wat aars aantrekken? .... blablabla'
Je mag m'n vader bedankenquote:
Oh gutquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
En dan klagen ze dat friezen onverstaanbaar zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
wat staan je biene woid?
Moeje een kakkie kwoid
of hed er ientje tussen loid?
Haar oma vind het shirt niet mooiquote:
Maar om dan meteen een aars aan te trekken...quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haar oma vind het shirt niet mooi
En ze moet haar aars laten liftenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haar oma vind het shirt niet mooi
Die kan volgens mij geen eens normaal Nederlandsquote:
Aan de hand van deze zin jij ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan volgens mij geen eens normaal Nederlands
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En ze moet haar aars laten liften
In welk gebied speelt dit zich af, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
Mijn West-Frise oma die een verhaal verteld over eimand die in lelijke kleren kwam en zich moest gaan verkledenquote:
Niemand in Noord Holland kan volgens mij normaal Nederlandsquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan volgens mij geen eens normaal Nederlands
quote:
Hedde wa tege mij?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Niemand in Noord Holland kan volgens mij normaal Nederlands
Wat is daar nou niet te begriijpen aan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:37 schreef cafca het volgende:
[..]
En dan klagen ze dat friezen onverstaanbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |