quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:55 schreef MichaelScott het volgende:
Feestje in mijn nog aan te schaffen penthouse als ik win!
En een bitcoin voor iedereen!
*prijswijzigingen voorbehouden
Vooruit dan maar:quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:57 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Plaats even je lotnummer.. wij houden een beetje van controle
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:55 schreef MichaelScott het volgende:
Feestje in mijn nog aan te schaffen penthouse als ik win!
En een bitcoin voor iedereen!
*prijswijzigingen voorbehouden
Hou ik je aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Vooruit dan maar:
1: FP 018797
1/2: AQ 008503
1/2: BA 014842
edit: Dan moet je het me trouwens wel laten weten als ik iets gewonnen heb hè.
quote:Artikel 6:217 BW
1.
Een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan.
Artikel 6:221 BW
1.
Een mondeling aanbod vervalt, wanneer het niet onmiddellijk wordt aanvaard, een schriftelijk aanbod, wanneer het niet binnen een redelijke tijd wordt aanvaard.
Zit er ook nog een tijdslimiet aan de uitvoering ervan? Ik wil natuurlijk wel rustig een huisje kunnen zoeken. Hoewel het waarschijnlijk iets in De Rotterdam wordt, man wat een geil gebouw is dat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hou ik je aan![]()
schriftelijk aanbod binnen een redelijke tijd aanvaard
[..]
Hoeveel tijd wil je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zit er ook nog een tijdslimiet aan de uitvoering ervan? Ik wil natuurlijk wel rustig een huisje kunnen zoeken. Hoewel het waarschijnlijk iets in De Rotterdam wordt, man wat een geil gebouw is dat.
Maandje of 3, 4 vanaf het moment dat ik het geld op mijn rekening heb. Dus het feestje ergens aan het begin van de zomer.quote:
Deal, maximale uitloop tot eind juliquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maandje of 3, 4 vanaf het moment dat ik het geld op mijn rekening heb. Dus het feestje ergens aan het begin van de zomer.
Mag ik 10?% van je winst omdat ik zo lief ben?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:50 schreef zomertje het volgende:
Doe maar to the mooooon, ik heb mn wallet vol met van alles
quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:50 schreef zomertje het volgende:
Doe maar to the mooooon, ik heb mn wallet vol met van alles
Ja, ongeveer -50%quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:56 schreef Nattekat het volgende:
Jammer dat ik geen tips heb, had er nog nooit van gehoord. Dat had behoorlijk wat opgeleverd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |