De winst die er nog niet is?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag ik 10?% van je winst omdat ik zo lief ben?
pas op, niet aanvaardenquote:
Wat mine je nu?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mine, of ga naar btc. Mij zal je nooit altcoins zien kopen
Niks, mijn computer is weer eens uitgezet en de komende dagen kom ik daar niet.quote:
Echtnie, ikke zelf lekker houdenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer je winst hebt wil ik het wel.
Egoïst, ik hoop dat je niks wintquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:07 schreef zomertje het volgende:
[..]
Echtnie, ikke zelf lekker houden
NIET ZO TEGEN ZOMERTJEquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Egoïst, ik hoop dat je niks wint
Geen kattenliefhebber?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:10 schreef MaGNeT het volgende:
Ik stuur m'n 590 catcoins maar naar CoinedUp, weg ermee.
Maar CAT is best wel aan het groeien dacht ikquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:10 schreef MaGNeT het volgende:
Ik stuur m'n 590 catcoins maar naar CoinedUp, weg ermee.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:14 schreef robin007bond het volgende:
Heerlijk om TIPS te bezitten. Bitches be jealous.
Nietus!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar maar ze vindt het leuk als ik gemeen tegen hem/haar doe!
Ja, ach. We zullen wel zien hoe het schip strand. Het was niet te verwachten dat ze na 1 dag al winstgevend zouden zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:16 schreef MissionPhailed het volgende:
66,6% verlies op TIPS. Nier verkopen dan maar ... !
Ook niet na de tweedequote:Op zaterdag 28 december 2013 11:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ach. We zullen wel zien hoe het schip strand. Het was niet te verwachten dat ze na 1 dag al winstgevend zouden zijn.
Precies ... ! En ach, wanneer zag TIPS het levenslicht? 22 december? Duurde bij Doge volgens mij ook een week voordat het omhoogschootquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ach. We zullen wel zien hoe het schip strand. Het was niet te verwachten dat ze na 1 dag al winstgevend zouden zijn.
Dat zeg je wel maar je vind het gewoon leuk hoor!quote:
Inderdaad, jij snapt het.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:22 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Precies ... ! En ach, wanneer zag TIPS het levenslicht? 22 december? Duurde bij Doge volgens mij ook een week voordat het omhoogschoot
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zeg je wel maar je vind het gewoon leuk hoor!
En okay meisje/mevrouw, je weet maar nooit heh er zijn genoeg jongens op dit forum die een liegende gendericon hebben.
Mevrouw toch wel inmiddels (of ouwe taart misschien al hahaquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zeg je wel maar je vind het gewoon leuk hoor!
En okay meisje/mevrouw, je weet maar nooit heh er zijn genoeg jongens op dit forum die een liegende gendericon hebben.
Vanavond dubstepcoins!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, jij snapt het.
Daarnaast is het heerlijk om zo'n schijtcoin te hebben waarvan je helemaal niet weet wat ermee gaat gebeuren.
Dan heb ik liever wat Asscoinsquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Boobcoins! Elke 100 coins unlock je nieuwe plaatjes van tetten.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:14 schreef robin007bond het volgende:
Heerlijk om TIPS te bezitten. Bitches be jealous.
Hoe jong ben je?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:24 schreef zomertje het volgende:
[..]
Mevrouw toch wel inmiddels (of ouwe taart misschien al haha)
Briljant idee heb ik!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan heb ik liever wat Asscoins
Weg = wegquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar CAT is best wel aan het groeien dacht ik
Passend bij je UI.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dan heb ik liever wat Asscoins
43... en best hip met mn bitcoins hahaquote:
Wow, dat is zeker wel hip. Tof!quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:29 schreef zomertje het volgende:
[..]
43... en best hip met mn bitcoins haha
Een fret van 2 kilo die graag hamstertjes eet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Passend bij je UI.
Of is het een rat?
mannen hebben geen borsten, en als wel, dan willen we dat niet weten.... manboobs....quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:29 schreef robin007bond het volgende:
Die strijd tussen borsten en billen heb ik nooit begrepen. Waarom niet gewoon snoepen van beide werelden?
Tsja.. Dat is inderdaad niet zo mooi. En een gespierde borstkas waardoor je toch een soort van borsten hebt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:30 schreef zomertje het volgende:
[..]
mannen hebben geen borsten, en als wel, dan willen we dat niet weten.... manboobs....
bedankt voor de tip, maar eh zijn ze al gelaunched? Weet jij een pool of solo mine je, ik moet eens leren solominenquote:
Superhip en heul geen ouwe taart hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:29 schreef zomertje het volgende:
[..]
43... en best hip met mn bitcoins haha
quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:30 schreef zomertje het volgende:
[..]
mannen hebben geen borsten, en als wel, dan willen we dat niet weten.... manboobs....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |