Oh wow...quote:Op maandag 30 december 2013 23:15 schreef MaidensTower het volgende:
Fuck it peeps. k heb t gestuurd. zowel mijn column als een lief mailtje en beste wensen voor 2014
als hij gaar gaat doen is het prima. dan blijft hij lekker in 2013
Ik snap je punt, maar gezien je eerdere acties kan dit best "dwingend" overkomen, waardoor iemand erop kan afknappenquote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kon het niet langer opkroppen. Graag of niet hoor.
Ik begrijp er gewoon geen kut meer van. Je wilt eerst contact, dan afstand, dan contact, dan afstand en nu stuur je weer een berichtje en een column. Make up your fucking mind en doe eens niet zo ... vrouwachtig.quote:Op maandag 30 december 2013 23:47 schreef MaidensTower het volgende:
Ik kon het niet langer opkroppen. Graag of niet hoor.
Ja fijn dat het goed voelt, maar jullie zijn wel collega's en dat brengt vaak awkward shit met zich mee...quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef MaidensTower het volgende:
Voel me opgelucht! Heb iig wel geaccepteerd dat de kans groot is dat hij niet zal reageren en mij zelfs keihard gaat ontwijken. Prima
ik was onzeker over hoe hij wel niet zou reageren. i made up my mind: hij moest dit lezen. klaar. wat hij ermee doet is helemaal aan hem. ik ga niet janken als hij niet reageert en/of doet alsof ik niet besta. jullie mogen dit quoten if i do.quote:Op maandag 30 december 2013 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begrijp er gewoon geen kut meer van. Je wilt eerst contact, dan afstand, dan contact, dan afstand en nu stuur je weer een berichtje een een column. Make up your fucking mind en doe eens niet zo ... vrouwachtig.
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 30 december 2013 23:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
ik was onzeker over hoe hij wel niet zou reageren. i made up my mind: hij moest dit lezen. klaar. wat hij ermee doet is helemaal aan hem. ik ga niet janken als hij niet reageert en/of doet alsof ik niet besta. jullie mogen dit quoten if i do.
Gelovig enzoquote:Op maandag 30 december 2013 23:57 schreef Tropicalx het volgende:
23 jaar, 2 jaar getrouwd geweest en scheiden![]()
zou wel een tokkie zijn net als TS.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:51 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
ik was onzeker over hoe hij wel niet zou reageren. i made up my mind: hij moest dit lezen. klaar. wat hij ermee doet is helemaal aan hem. ik ga niet janken als hij niet reageert en/of doet alsof ik niet besta. jullie mogen dit quoten if i do.
Er zijn niet veel mensen op FOK! die zo beschaafd reageren op 'harde'/beledigende posts als MaidensTower.quote:
Birsenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:46 schreef Matip het volgende:
TS, ben jij, als ik naar je pohi kijk, soms die turkse autist uit the undateables?
Dat klopt, respect daarvoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Er zijn niet veel mensen op FOK! die zo beschaafd reageren op 'harde'/beledigende posts als MaidensTower.
haha had hij niks te doen om 00:00?quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben echt een mongool. Het is 00:00 en ik ben het meest blij omdat ik hem weer betrap op het spieken op mijn site. Hij heeft het gelezen en denkt aan mij
Hopelijk mag ik hem kussen in 2014
Happy ny lezers!
Maar heb jij gister er bewust voor gekozen om niks te doen zodat je kon checken of hij jouw site had bekeken? (is geen aanval/sarcasme, gewoon interessequote:
Nee, mijn moeder en oma waren bij me en het ging over zaken die mij niets interesseren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:54 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Maar heb jij gister er bewust voor gekozen om niks te doen zodat je kon checken of hij jouw site had bekeken? (is geen aanval/sarcasme, gewoon interesse)
Oh ok! Waarom heb je (daarna) niet met wat vrienden afgesproken?quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:56 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder en oma waren bij me en het ging over zaken die mij niets interesseren.
Jaaa begrijp ik!quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:00 schreef MaidensTower het volgende:
Omdat dat brutaal is. Ze komen van heel ver
Ben daar nog niet over eens. Turkse collega is net een plakbandquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
En nu vind je een andere collega leuk. Graag slotje en nieuw topic
Nee. Het was even gezellig met die Turkse collega, maar ik voel geen electricity. Dus ik hoop dat Mr. Baard (75% NL, 25% Surinaams) met tijd een move maakt...quote:
Nee, heeft Mr. Baard een baard?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee. Het was even gezellig met die Turkse collega, maar ik voel geen electricity. Dus ik hoop dat Mr. Baard (75% NL, 25% Surinaams) met tijd een move maakt...
Morgen werkt hij weer denk ik
Dit om 23:59:02 posten, had je toen echt niets beters te doen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 23:59 schreef MaidensTower het volgende:
Ik ben echt een mongool. Het is 00:00 en ik ben het meest blij omdat ik hem weer betrap op het spieken op mijn site. Hij heeft het gelezen en denkt aan mij
Hopelijk mag ik hem kussen in 2014
Happy ny lezers!
Hahaha jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:59 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Nee, heeft Mr. Baard een baard?
Deed je wel ''Bzzzzzt electricity'' ?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:55 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nee. Het was even gezellig met die Turkse collega, maar ik voel geen electricity. Dus ik hoop dat Mr. Baard (75% NL, 25% Surinaams) met tijd een move maakt...
Morgen werkt hij weer denk ik
Zie PM. Nee, hij heeft het gelezen en mijn blog gisteren weer gecheckt. That's it. Morgen werken we weer samen (apart) volgens mij. En anders in het weekend.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:47 schreef Dehelerambam het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd of hij gereageerd heeft?
Ben ook wel benieuwd naar de column..
Dank je voor de PM. (Eindigt het nou op "...makkelijk maakt" of mis ik nou wat?) Jammer hoor dat hij niks heeft laten weten. Hij had op z'n minst kunnen zeggen dat het geen goede tijd voor hem is of wat dan ook. Wie weet hoor je morgen wat. Ik duim voor je.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:54 schreef MaidensTower het volgende:
Zie PM. Nee, hij heeft het gelezen en mijn blog gisteren weer gecheckt. That's it. Morgen werken we weer samen (apart) volgens mij. En anders in het weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |