Ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Cynische liedjeskeuze, in haar geval
Letterlijk misschien ook, je weet het nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:26 schreef Uccie het volgende:
Dat kind heeft meer ballen dan N&S bij elkaar.....figuurlijk dan.
Dat zie je nu eigenlijk ook alleen maar omdat je weet dat het een jongen is, anders was het waarschijnlijk niet eens opgevallen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef matthijst het volgende:
Wel jongensgezicht. Jammer voor hem/haar.
Als ze niks had gezegd had ik het nooit gedachtquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef matthijst het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:28 schreef matthijst het volgende:
Voelt Marco ineens een erectie tegen zn been prikken. Wtf
Wilde dat net typen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:28 schreef matthijst het volgende:
Da's waarquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zie je nu eigenlijk ook alleen maar omdat je weet dat het een jongen is, anders was het waarschijnlijk niet eens opgevallen.
Ja en ze zit nog in de hormonen, dus dat trekt nog wel bij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zie je nu eigenlijk ook alleen maar omdat je weet dat het een jongen is, anders was het waarschijnlijk niet eens opgevallen.
Totaal niet juistquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef matthijst het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:28 schreef matthijst het volgende:
Snap het ook niet. Klonk behoorlijk trillerig en onvast wat mij betreft. Maar misschien wil RTL4 een statement maken ivm het ombouwen.quote:
Ik wil geen kinderen gaan photoshoppen, maar denk die lange haren weg....quote:
Hiep hoiquote:
Toedels!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
Ik ga weer naar de Top2000...tot volgende week
Ben je morgen bij de finale van HGT?quote:
quote:
Tnx! Had hem net ook gevondenquote:
Gewoon omdat het kan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:22 schreef iBenny het volgende:
Is er trouwens behoefte aan een adoptietopic?
quote:
Heb je die andere drie voor mij gehaald?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er ook bij....heb speciaal 4 stroopwafels gered.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Heb je die andere drie voor mij gehaald?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er ook bij....heb speciaal 4 stroopwafels gered.
Ja tijdens WIDM gisteravond...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Gered van wat, Uccs? Je allesverslindende mond?
Leuke groepquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah zo, netjes!
Ik heb WIDM net teruggezien.
Ja, verrassende afloop!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuke groep
Die opdracht met die lampjes
ja nee, ik zeg verder ook niets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, verrassende afloop!
Ik pas op met spoilers.
Ja irritant is dat hè...ik ben maar GTST wacht aan het zijn...en ondertussen zit ik wat doelloos foktopics te lezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:11 schreef Stickertje het volgende:
Een dood half uur waar ik niet weet wat ik moet doen![]()
Normaal zou ik nu DWDD kijken
Wie denk jij dat de mol is?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik moet nog meedoen aan de prono, de eerste was ik vergeten. Mijn mol, winnaar en verliezer zijn allen nog in de race.
Aaf, gewoon Fingerspitzengefühl, gecombineerd met een beetje logisch denken. Dit jaar een vrouwelijke mol, die niet al te bekend is.quote:
Ik heb ook Aaf, beetje zelfde idee, niet al te veel op de voorgrond en vrouw.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Aaf, gewoon Fingerspitzengefühl, gecombineerd met een beetje logisch denken. Dit jaar een vrouwelijke mol, die niet al te bekend is.
Elk jaar kies ik twee mollen op profiel, die twee let ik extra op en vooral de nonverbale én verbale communicatie bij het uitleggen van de opdracht. De mol weet al wat de opdracht is, dat hij (m/v) er toch in blijft en dat de pot voor haar (m/v) niks uitmaakt. Tygo was mijn andere mol, ik sluit hem nog niet uit, maar op de kade viel makkelijker te mollen dan in de spotlight.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook Aaf, beetje zelfde idee, niet al te veel op de voorgrond en vrouw.
Oh ik zal opletten, zal er nog wel een of twee adopteren denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Elk jaar kies ik twee mollen op profiel, die twee let ik extra op en vooral de nonverbale én verbale communicatie bij het uitleggen van de opdracht. De mol weet al wat de opdracht is, dat hij (m/v) er toch in blijft en dat de pot voor haar (m/v) niks uitmaakt. Tygo was mijn andere mol, ik sluit hem nog niet uit, maar op de kade viel makkelijker te mollen dan in de spotlight.
on topic
De nog niet geadopteerde kindjes kunnen nog geadopteerd worden.
TAL / The Voice Kids 3 - Adoptietopic
Ik denk zelf dat de beste nog moet komen
Je hebt tijd zat, nu pas de midden-GTST reclame....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
ai! de tijd gaat hard. Gelukkig beginnen ze nooit op tijd, maar ik moet nu snel naar de bank verhuizen
volgens mij lezen ze gewoon de autocue voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat een waardeloos acteerwerk weerin dertig jaar tijd nog niks veranderd.
Elk shot is separaat opgenomen. Het langste stuk zonder cut is 30 secondequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
volgens mij lezen ze gewoon de autocue voor
Anders kunnen ze het niet onthoudenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Elk shot is separaat opgenomen. Het langste stuk zonder cut is 30 seconde
Ze zijn geupgrade van handgeschreven kartonnen bordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
volgens mij lezen ze gewoon de autocue voor
Ik neem aan dat het budget in al die jaren omhoog is gegaan en in het haar en make up zit het niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze zijn geupgrade van handgeschreven kartonnen borden
Mannen met lang haarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
mannen met lang haar, bestaan die serieus nog?
Hoe kom ik het weekend door met die spanning....*gaap*quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
nou nou, wat een spannende cliffhanger, ik kan niet wachten tot volgende week
Wat is dit dan weer. Is dat zo erg?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
mannen met lang haar, bestaan die serieus nog?
Nou wat slecht toch weer elke week.quote:
De lampen zijn te duur.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
Wendy![]()
Kan er niet eens een studiolamp op haar vallen
welnee, ze is leuk, net als alle meisjesquote:
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
Vriendinnetje ook door, zelfde team...tegenover elkaar in the battle
nu je het zegt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:49 schreef Stickertje het volgende:
Slechter, het is alsof ze op verkeerde momenten adem haalt
Dan blijft het logo op het flesje beter leesbaar in beeld?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:50 schreef franklop het volgende:
Waarom water uit een rietje trouwens, rietje gesponsord?
pedofoob gespotquote:
nogal jaquote:
Nee hoorquote:
Oh gelukkigquote:
En dan komt Martijn: Hoe voelt dat?quote:
Judo, free-running.. en nog zoveel overgewicht?quote:
Bieber is wel afgetraindquote:
jongentjes mogen helaas bijna altijd doorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
Die kan niet door zijn...zijn er al 2 door
Ippon, afgemaakt... Hoop ik..quote:
Ronan Parke versie... DAT is goedquote:
teveel nielson geluisterdquote:
Heb je je voicie niet om te ruilenquote:
Neequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je je voicie niet om te ruilenofzo
Dit wilde ik net posten, het wordt pas triest als ik mijn kamer zou volhangenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef iBenny het volgende:
Ach. Je kan dr niks verwijten op zo'n leeftijd
Nee, later zal ze er welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef iBenny het volgende:
Ach. Je kan dr niks verwijten op zo'n leeftijd
Jij had de Backstreet Boys?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit wilde ik net posten, het wordt pas triest als ik mijn kamer zou volhangen
ik nog steedsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef franklop het volgende:
Ach ik wou ook Britney trouwen in 1999
Zoals Fans.. Een 20 jarige met een K3 kamerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit wilde ik net posten, het wordt pas triest als ik mijn kamer zou volhangen
Boyzone...ja nog steeds hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:02 schreef MissJ het volgende:
Ik was verliefd op Gerard Joling toen ik 11 was
Maar Roos is knapper he?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef franklop het volgende:
Ach ik wou ook Britney trouwen in 1999
die he? Kan je weglatenquote:
toen ging ze met carlo ervandoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef iBenny het volgende:
Ik was verliefd op Irene Moors toen ik een jaar of 8 was geloof ik
Nu moet je het wel zeggenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik durf niet te zeggen waar ik ooit een postertje van had hangen.
quote:
Vertel!!!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
martin verkerk toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Molly Konijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Posh Spice in tijgerprintje.quote:
Die Sanex-poster?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef roos85 het volgende:
Ik had posters van diverse boybands, Ajax en Rintje Ritsma
Rintjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef roos85 het volgende:
Hihihiquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Posh Spice in tijgerprintje.
Echt.![]()
En heel even Carmen Electra. Maar dat deed ik om stoer te zijn en die heb ik heel snel weggehaald omdat ik me ervoor schaamde.
wanneer haal je die van rintje eens wegtrouwens Best ververvelend zo boven t bedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:05 schreef roos85 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
wanneer haal je die van rintje eens wegtrouwens Best ververvelend zo boven t bed
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef Stickertje het volgende:
Godver Benny![]()
Je hebt haar al geadopteerd
Die bovenbenen hè. Zie ze eerst zelf maar eens zo te krijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
wanneer haal je die van rintje eens wegtrouwens Best ververvelend zo boven t bed
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit is toch uitstekend. Druk eens even.
ja wou al aan xenia unatop vragenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die bovenbenen hè. Zie ze eerst zelf maar eens zo te krijgen.
MMM Bop beter?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef Burner82 het volgende:
Omdat ze lekker MMMMMM kan zeggen? Verder geen enkele diepte in de stem.. Verkeerd nummer voor haar.
fuckerquote:
Sterk karakter, geweldige uitstralingquote:
die is dan weer schattigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |