quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Heb je die andere drie voor mij gehaald?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Uccie het volgende:
Ik ben er ook bij....heb speciaal 4 stroopwafels gered.
Ja tijdens WIDM gisteravond...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Gered van wat, Uccs? Je allesverslindende mond?
Leuke groepquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah zo, netjes!
Ik heb WIDM net teruggezien.
Ja, verrassende afloop!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuke groep
Die opdracht met die lampjes
ja nee, ik zeg verder ook niets.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, verrassende afloop!
Ik pas op met spoilers.
Ja irritant is dat hè...ik ben maar GTST wacht aan het zijn...en ondertussen zit ik wat doelloos foktopics te lezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:11 schreef Stickertje het volgende:
Een dood half uur waar ik niet weet wat ik moet doen![]()
Normaal zou ik nu DWDD kijken
Wie denk jij dat de mol is?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:14 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik moet nog meedoen aan de prono, de eerste was ik vergeten. Mijn mol, winnaar en verliezer zijn allen nog in de race.
Aaf, gewoon Fingerspitzengefühl, gecombineerd met een beetje logisch denken. Dit jaar een vrouwelijke mol, die niet al te bekend is.quote:
Ik heb ook Aaf, beetje zelfde idee, niet al te veel op de voorgrond en vrouw.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Aaf, gewoon Fingerspitzengefühl, gecombineerd met een beetje logisch denken. Dit jaar een vrouwelijke mol, die niet al te bekend is.
Elk jaar kies ik twee mollen op profiel, die twee let ik extra op en vooral de nonverbale én verbale communicatie bij het uitleggen van de opdracht. De mol weet al wat de opdracht is, dat hij (m/v) er toch in blijft en dat de pot voor haar (m/v) niks uitmaakt. Tygo was mijn andere mol, ik sluit hem nog niet uit, maar op de kade viel makkelijker te mollen dan in de spotlight.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook Aaf, beetje zelfde idee, niet al te veel op de voorgrond en vrouw.
Oh ik zal opletten, zal er nog wel een of twee adopteren denk ik.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:24 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Elk jaar kies ik twee mollen op profiel, die twee let ik extra op en vooral de nonverbale én verbale communicatie bij het uitleggen van de opdracht. De mol weet al wat de opdracht is, dat hij (m/v) er toch in blijft en dat de pot voor haar (m/v) niks uitmaakt. Tygo was mijn andere mol, ik sluit hem nog niet uit, maar op de kade viel makkelijker te mollen dan in de spotlight.
on topic
De nog niet geadopteerde kindjes kunnen nog geadopteerd worden.
TAL / The Voice Kids 3 - Adoptietopic
Ik denk zelf dat de beste nog moet komen
Je hebt tijd zat, nu pas de midden-GTST reclame....quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
ai! de tijd gaat hard. Gelukkig beginnen ze nooit op tijd, maar ik moet nu snel naar de bank verhuizen
volgens mij lezen ze gewoon de autocue voorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat een waardeloos acteerwerk weerin dertig jaar tijd nog niks veranderd.
Elk shot is separaat opgenomen. Het langste stuk zonder cut is 30 secondequote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
volgens mij lezen ze gewoon de autocue voor
Anders kunnen ze het niet onthoudenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Elk shot is separaat opgenomen. Het langste stuk zonder cut is 30 seconde
Ze zijn geupgrade van handgeschreven kartonnen bordenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
volgens mij lezen ze gewoon de autocue voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |