Eerst nog ff naar 2, dan naar de maanquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:34 schreef MichaelScott het volgende:
Er is al 1 BTC tips weg op 3.
Morgen staat hij op de moon!
Waar moet ik precies kijken?quote:
Denk het welquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:43 schreef Wave103 het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk als je in zo'n buywall van 2 satoshi zit. Word je dan achteraan een wachtrij gezet?
Gebeurt geen klap mee, nog de hele tijd op 2. EAC rond de 35 nog steedsquote:
Dat zou wel fantastisch wezen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:52 schreef MissionPhailed het volgende:
TIPS 200? Zou wel bizar zijn. Mijn inleg van 0,025 BTC zou dan 'zomaar' 1,66 BTC waard zijn
Dit is de instelling. Gewoon lekker positief blijven.quote:
Bitcoins voor iedereen \o/quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:54 schreef MichaelScott het volgende:
Ach joh, als ik over een paar dagen de Staatsloterij win stelt dit niets meer voor.
Sorry, ik heb het winnende lot al...quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:54 schreef MichaelScott het volgende:
Ach joh, als ik over een paar dagen de Staatsloterij win stelt dit niets meer voor.
Ik heb al super veel geld gewonnen!quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:54 schreef MichaelScott het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb al super veel geld gewonnen!Kreeg het van m'n oudersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan alleen maar winnen
Forcefield City Bewoner
Plaats even je lotnummer.. wij houden een beetje van controlequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:55 schreef MichaelScott het volgende:
Feestje in mijn nog aan te schaffen penthouse als ik win!
En een bitcoin voor iedereen!
*prijswijzigingen voorbehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |