quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:22 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik koop ze; mijn PC is niet geschikt voor mining
Ik zit er ook over te denken...quote:
just do itquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit er ook over te denken...
Alleen ben ik CoinedUp niet gewend. Ik vind het toch een beetje eng.
Ja, jij doet het ook via CoinedUp? Blijft spannend vind ik!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:26 schreef MichaelScott het volgende:
Nice, het staat er gewoon nu al op.![]()
Koop alle coins!
Da's snel ... ! Heb 10 minuten geleden opdracht gegeven voor transfer vanuit BTC-e.com naar Coinedup, maar nog niets te zien (inclusief pending) op beide sites.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:26 schreef MichaelScott het volgende:
Nice, het staat er gewoon nu al op.![]()
Koop alle coins!
Niks mis met die site.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, jij doet het ook via CoinedUp? Blijft spannend vind ik!
~30 minquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:28 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Da's snel ... ! Heb 10 minuten geleden opdracht gegeven voor transfer vanuit BTC-e.com naar Coinedup, maar nog niets te zien (inclusief pending) op beide sites.
Net van BTC-e naar Coinedup gedaan omdat ik geen zin had de pc met mijn wallet aan te slingeren. Ging dus gewoon goed.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, jij doet het ook via CoinedUp? Blijft spannend vind ik!
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Is het normaal om bij Coined Up twee witte vierkanten te zien onder 'Order Book (TIPS/BTC)?
koop tips schatjequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
ik ga mn btc ook ff naar coined up sturen even earth en tip kopen nu ze nog laag staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |