lege fles wijn, terwijl een fles wijn niet leeg kan zijn, want dan is het een lege wijnfles...quote:
ja.. maar bruce is veelal overrated vind ik... max 3 leuke nummertjes.. daarmee is alles gezegdquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce is toch veel beter dan die pulp van net.
Ditquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja.. maar bruce is veelal overrated vind ik... max 3 leuke nummertjes.. daarmee is alles gezegd
Ik vind die zin die erna komt ook uiterst dubieusquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
lege fles wijn, terwijl een fles wijn niet leeg kan zijn, want dan is het een lege wijnfles...
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja.. maar bruce is veelal overrated vind ik... max 3 leuke nummertjes.. daarmee is alles gezegd
daar zou je wel even een beschuit met muisjes mee willen knabbelen?quote:
Ik voel er niets vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Bruce zegt zelf dat het een erotisch nummer is........ nou euh...
Als je orgelman bent en je een centenbak nodig hebt, jaquote:
Lijkt wel, alsof ze teveel liedjes in dit uur hebben gestopt ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
is dit zonder dat gelul erdoorheen?
Hm, dan zou ik ze op een rijtje moeten hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Beter dan alle nummers uit 2013 tezamen
Creativiteit met taalgebruik zou juist gewaardeerd moeten wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
lege fles wijn, terwijl een fles wijn niet leeg kan zijn, want dan is het een lege wijnfles...
Ben je aan het stoppen met roken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
en nog 1 en nog 1 en nog 1 en nog 1, etc.
ja hij is waarschijnlijk nog dronken, daarom ook die lege wijnfles..quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind die zin die erna komt ook uiterst dubieus
Nee, ik bedoel er was zo'n versie met allemaal scenes uit Jerry macGuire erdoorheenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt wel, alsof ze teveel liedjes in dit uur hebben gestopt ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |