Grappig, dit nummer ken ik wel (in het Nederlands)quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al. Er zijn wel meer Duitse artiesten die nummers in het Nederlands hebben opgenomen. Songfestivalwinnares Nicole is ook goed voorbeeld.
(Dit is dus de Nederlandse versie van het oorspronkelijke, Duitse nummer "Ein Bisschen Frieden"
ga je dan 2000x stemmen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stemmen en dan komt er een lijst uit
Hoe meer stemmen, hoe hoger je op de lijst komt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij eens zeggen hoe de top 2000 lijst tot stand komt?
komt nog wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar oprecht, ik vind dit niet bijzonder.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Reinhard is echt een woordkunstenaar, schrijft prachtige liedjes
Hmm welke dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach zo heeft Guus Meeuwis in Het is een nacht ook een heel ergerlijke fout.....
de top 20 is de laatste jaren wel bekend, de rest komt uit de hoed van een googelaar...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij eens zeggen hoe de top 2000 lijst tot stand komt?
lege fles wijnquote:
Bron graag, je roept dit namelijk al continue.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
de top 20 is de laatste jaren wel bekend, de rest komt uit de hoed van een googelaar...
Overloperquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Guus Meeuwis met De Weg ook wel een mooi nummer, lijkt ook net Duits.
zeggen ze...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stemmen en dan komt er een lijst uit
Nog nooit gehoord. Grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |