Jai bent un mooie vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wist niet dat Martin Simek een plaatje had opgenomen
Dat hoort erbij hèquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan dit beter zingen, zonder accent.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:14 schreef Grutsk het volgende:
Mijn vader heeft zojuist een klacht gestuurd naar radio 2 dat nummers als deze in de top 2000 staan
wanneer ben je in het land, tussen de reizen door?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]Denk niet dat ze er iets mee doen
[..]
Moeten we even een keer plannen inderdaadLijkt me gezellig!
Doe maar, kom je over een jaar of 40 misschien ook nog in de top 2000quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan dit beter zingen, zonder accent.
Argh irritante foutquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
"Ik hou nog meer van jou als dan toen die dag"
Post je het antwoord straks ook?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:14 schreef Grutsk het volgende:
Mijn vader heeft zojuist een klacht gestuurd naar radio 2 dat nummers als deze in de top 2000 staan
Was zeker top. Hij heeft wel iets weg van Clapton trouwensquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:16 schreef Micson het volgende:
Vond deze reclame ook mooi 7 jaar terug, vlak voor het WK.
Mooi.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe maar, kom je over een jaar of 40 misschien ook nog in de top 2000
Behalve juli/augustus volgend jaar hebben we geen vakantieplannen. Dus dan een keerquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
wanneer ben je in het land, tussen de reizen door?
Je geeft zelf het antwoord al. Er zijn wel meer Duitse artiesten die nummers in het Nederlands hebben opgenomen. Songfestivalwinnares Nicole is ook goed voorbeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus het wordt gezongen door een Nederlander?Ik zei al tegen mijn vriend dat hij zo Nederlands klinkt
Oh bij nader inzien is het een Duitser die Nederlands zingt
nee, ik let op de tekst.. is mooiquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat komt gewoon door slaapgebrek
Ach, het heeft zo z'n charme, net niet helemaal goed Nederlands, met een accentjequote:
quote:
ach zo heeft Guus Meeuwis in Het is een nacht ook een heel ergerlijke fout.....quote:
Nou en, hij zingt toch Nederlands hier?quote:
De ironie... iemand met een Beatrix-UI deze opmerking plaatst...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef Onnoman het volgende:
wat een zaadlied....
wie bepaalt eigenlijk die lijst???
Zijn lege fles wijn?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach zo heeft Guus Meeuwis in Het is een nacht ook een heel ergerlijke fout.....
Net als Glennisquote:
deal!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Behalve juli/augustus volgend jaar hebben we geen vakantieplannen. Dus dan een keer
Als PSV'er zijnde is jij dan natuurlijk ook een essentieel onderdeel om dit nummer te kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar oprecht, ik vind dit niet bijzonder.
Stemmen en dan komt er een lijst uitquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij eens zeggen hoe de top 2000 lijst tot stand komt?
vergeet deze nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al. Er zijn wel meer Duitse artiesten die nummers in het Nederlands hebben opgenomen. Songfestivalwinnares Nicole is ook goed voorbeeld.
(Dit is dus de Nederlandse versie van het oorspronkelijke, Duitse nummer "Ein Bisschen Frieden"
Stemmenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Onnoman het volgende:
Door stemmen op te tellen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Onnoman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |