abonnement Unibet Coolblue
pi_134761441

De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als de afgelopen jaren willen we weer een kerstpakketten actie houden.

Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.

Wat organisatietechnische puntjes:
- zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de inhoud/thema van je pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. Of misschien wil je een pakket helemaal op maat voor de ontvanger maken, ook dat kun je aangeven en dan zorgen wij dat je hiervoor de benodigde informatie krijgt.
- Geef tevens aan of je het wil opsturen of eventueel zelf wil bezorgen. En in de laatste geval ook graag je woonplaats (of regio waar je vaak komt), zodat je gekoppeld kunt worden aan iemand uit jouw omgeving.

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.

In de afgelopen edities kregen we vaak vragen van de gevers over de wensen van de ontvangers. Men wil immers het zo perfect mogelijke pakket maken. Daarom hebben we dit jaar een lijstje met vragen gemaakt en willen we jullie verzoeken dit zoveel mogelijk in te vullen. Kan uiteraard via PM en het blijft tussen ons mods, gever en jezelf! Geneer je niet, geef je wensen aan, want dan kan de gever iets voor je samenstellen wat écht op maat is. Aan de andere kant: het blijft een wensenlijstje, iets waar de gever mee aan de slag gaat. Geen garantie dus dat je alles krijgt wat je vraagt (het lijkt sinterklaas wel! ;) ) Maar als je bij voorbeeld niet van zoetigheid houdt is het voor de ander fijn te weten dat hij beter wat hartige snacks in een pakket kan doen.
Het vragenlijstje:
quote:
Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.
Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.

Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het vervoerstopic. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!
Samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

De aangeboden pakketten tot nu toe:
O+ ~:) 1.Handgemaakt cosmeticapakketje vrouw (Radioslut)
>:O 2.Handgemaakt cosmeticapakketje man (Radioslut)
O+ ~:) 3 Handgemaakt cosmeticapakketje unisex (Radioslut)
O+ ~:) 4.Pakket naar wens van de ontvanger (DrParanoid)
O+ ~:) 5 Pakket voor gezin van minimaal 2 kinderen. De kinderen mogen elk voor 1 ander kind uit het gezin een cadeau uitkiezen om onder de kerstboom te leggen
O+ ~:) 6 Pakket van (Scorpie/Jaleesa)
O+ ~:) 7. Pakket op maat, liefst zonder kinderen. (Mazou)
O+ ~:) 8. Pakket van Coolguy/Cindy1988
O+ ~:) 9. Pakket, liefst zonder kinderen (MilkTea)
O+ ~:) 10. Pakket van Adnap/Rewimo
O+ ~:) 11. Pakket van LittlebosGirl
O+ ~:) 12. Pakket op maat (Tessin)
O+ ~:) 13 Pakket naar wens, ook eventueel voor sinterklaas. (SushineEva/Dekkered)
O+ ~:) Tas vlees
~:)15. Bad/douche/beautyproducten (Loontjah)
O+ >:O 16. Maaltijd (Loontjah)
O+ ~:)17. Engels pakket (Moblo)
O+ ~:)18. Pakket van Ioco/Cathmar
O+ ~:)19. Pakket van Dolfina-chica en moeder
O+ ~:)20. Suprise pakket (anoniem)
O+ ~:)21. Ireth/Marcelpetra1 (levensmiddelen en kleine cadeautjes)
O+ ~:)22. Liesje (Gewoon een pakketje)
O+ ~:)23. Waterweg/essnhills (pakket op maat)
O+ ~:)24. Pakket van Cindy1988
O+ ~:)25. Pakket van anoniem
O+ ~:)26. Nectarientje heeft een user geadopteerd. . ;)
O+ ~:)27 Pakket van Barreltje
O+ ~:)28 Pakket van Justme13o2
O+ ~:)29 Pakket van Wolken
>:O 30 2 tickets + parkeren voor aquazoo in Friesland (Mag ook bij een ander pakket in)
O+ ~:) 31. Pakket van DJkoelkast en vriendin.
O+ ~:) 32. Pakket van Silk namens Anoniem.
O+ ~:) 33. Pakket van Anonieme collega van anonieme FOK!ker. :D
~:) 34. Bioscoopkaartjes van aadspagaat
O+ ~:) 35. Pakket van Gridjuh en Maite9
O+ ~:)36. Pakket van Toekito
O+ ~:) 37. Pakket van Joene en Ticootje
O+ ~:) 38. Pakket van Ansu en Wiccy en Maite9
O+ ~:) 39. Pakket van Ansu en Wiccy en Maite9

>:O = aangeboden
~:) = gekoppeld
O+ ~:) = aangekomen!

[ Bericht 0% gewijzigd door liesje1979 op 06-01-2014 20:56:46 ]
pi_134761468
hmm ik was blijkbaar laatste post in het vorige topic. geen idee of ik dit goed gedaan heb zo, voel je vrij om het aan te passen hahaha
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:06:16 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134761864
Prima gedaan volgens mij, evt nog foto's van de pakketten toevoegen maar dat kunnen we zelf natuurlijk ook doen.

Nog een extra foto van Karel in z'n doos:


linkje naar vorige deel: FHF / Kerstpakkettenactie 2013. Het uitpakken is begonnen

[ Bericht 23% gewijzigd door SiGNe op 27-12-2013 21:14:24 ]
pi_134762114
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef SiGNe het volgende:
Prima gedaan volgens mij, evt nog foto's van de pakketten toevoegen maar dat kunnen we zelf natuurlijk ook doen.

Nog een extra foto van Karel in z'n doos:
[ afbeelding ]
Lief!

En JaleesaJoia, wat een lief schattig zoontje heb jij!
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:15:40 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134762408
Bij mij mag er trouwens een O+ in de OP gezet worden, nummer 37.
pi_134766197
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 20:24 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
aaah spannend! mijn pakje is nog niet bezorgd, want de bezorgdag is gewijzigd ;-)
in het kaartje heb ik trouwens volgens mij 'eisen' geschreven waar ik 'wensen' bedoel, dan weet je dat vast, ontvanger :P Ik heb me hier de hele tijd al druk over zitten maken, want ik ben nooit zo handig met schrijven als ik iets spannend vind hahaha
"Omdat je zoveel eisen had"
_O- _O- _O- _O-
pi_134775959
Het pakket is af, maar vandaag geen tijd gehad om het nog op de post te doen ivm werk.
Morgenochtend breng ik de doos weg, als ik op tijd wakker kan worden. :o
pi_134776419
De ferrypost is aangekomen O+ Een ontzettend leuk Engels pakket! De kadootjes pakken we later uit wanneer mijn ene zoon wakker is en de ander thuis van z'n vakantiebaantje. Ik weet zeker dat ze dit fantastisch vinden, ze zijn dol op Engels eten (ik ook trouwens :9 )

Enorm bedankt MoBlo, heb je nog even een PM gestuurd :*

pi_134777295
Wat fijn allemaal!!!
pi_134777519
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef Ansu het volgende:

[..]

Lief!

En JaleesaJoia, wat een lief schattig zoontje heb jij!
Zo lief en schattig is ie niet altijd hoor :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_134779011
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:29 schreef Tammymara het volgende:

[..]

"Omdat je zoveel eisen had"
_O- _O- _O- _O-
hihi nouuuhhouuu ik weet eigenlijk niet eens zeker of ik dat woord geschreven heb maar ik denk het wel. heb 2 kerstkaarten verpest (die tekst was niet goed dus verscheurd), toen was ik er klaar mee en heb ik het niet meer nagelezen en in de doos gedaan, haha
pi_134781419
Joh, ik heb gemerkt dat als je je heel erg druk maakt om iets dat je WAARSCHIJNLIJK hebt gedaan, het meestal zo blijkt te zijn dat je het niet hebt gedaan ;) (zo ben ik wel eens terug naar huis gegaan omdat ik zeker wist dat ik de kaars niet had uitgeblazen én de deur niet op slot had gedaan, en toen bleek dat én de deur op slot was, én de kaars uit was.) En de ontvanger zal waarschijnlijk gewoon heel blij zijn en er niets eens op letten.

(Maar ik moet er wel heel hard om lachen :D )
pi_134783173
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 13:08 schreef Tammymara het volgende:
Joh, ik heb gemerkt dat als je je heel erg druk maakt om iets dat je WAARSCHIJNLIJK hebt gedaan, het meestal zo blijkt te zijn dat je het niet hebt gedaan ;) (zo ben ik wel eens terug naar huis gegaan omdat ik zeker wist dat ik de kaars niet had uitgeblazen én de deur niet op slot had gedaan, en toen bleek dat én de deur op slot was, én de kaars uit was.) En de ontvanger zal waarschijnlijk gewoon heel blij zijn en er niets eens op letten.

(Maar ik moet er wel heel hard om lachen :D )
haha dat blijkt, want het pakket is aangekomen en ik heb zojuist vernomen dat er keurig wensen staat ipv eisen, hahahaha! alweer voor niks drukgemaakt. Volgens mij stond dat wel in de vorige twee verscheurde versies, waarschijnlijk zijn ze daarom ook verscheurd :p
pi_134783232
en nu heb ik net lelijk gedaan tegen mijn lief omdat ik het niet eens was met zijn verbouwingskunsten.. ook niet erg kersterig he. Had ik ook maar niet op mijn reet moeten gaan zitten maar moeten helpen.. Nu is het te laat :S Naja even afkoelen maar en dan ga ik zometeen nog wel even wat lekkers brengen en mijn excuses maken :P
  zaterdag 28 december 2013 @ 14:58:10 #15
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134785474
Wat een mooie pakketten allemaal, krijg er gewoon vlinders van in mn buik O+
Kaleidoscopiklimax
pi_134790842
Wow, we hebben de kerst weer overleeft. ~:) Blijven hier in huis toch altijd dagen met mixed emotions. Of te wel dagen met een lach en een traan. Maar wat zeker mee heeft geholpen om er weer een onvergetelijke kerst van te maken, was de ontvangst van ons pakket en het volgen van dit topic. Hoop dat jullie er allemaal zo over denken. En dat we elkaar hier volgend jaar weer ontmoeten. Voor nu..................... allemaal een heel goed uiteinde van dit jaar en ik wens jullie allen een gezond en liefdevol 2014!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_134834205

het pakje van maite en mij staat klaar voor transport en wordt morgen afgeleverd! :)
pi_134836074
Ik neem aan dat de mijne dinsdag bezorgd wordt.
pi_134851377
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef Ansu het volgende:
[ afbeelding ]
het pakje van maite en mij staat klaar voor transport en wordt morgen afgeleverd! :)
pi_134851393
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 17:59 schreef wyccie het volgende:
Ik neem aan dat de mijne dinsdag bezorgd wordt.
pi_134854075
Bij pakket 35 mag ook een hartje, zal van de week de foto's proberen erop te zetten
  Moderator zondag 29 december 2013 @ 23:11:46 #22
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_134855483
Pakket 31 is ook bezorgd en er is inmiddels bericht, als het goed is komen er nog foto's.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 30 december 2013 @ 00:49:55 #23
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134860522
Bijna 40 pakketten, ik vraag me af hoeveel kilo er bij elkaar is verstuurd/gebracht :o
pi_134872571
Een berichtje van onze ontvanger, het pakket is gelukkig aangekomen en we kregen een suuuper lief berichtje terug (met toestemming geplaatst)!

Hoi Ansu en Maite!

Ik heb jullie paket gekregen en ik heb er gewoon geen woorden voor,
vind het zo mooi dat 2 mensen die ik niet ken dit voor mij doen.

Heb de hele ochtend eraan gedacht, durfde ook niet naar de winkel te gaan of
te gaan douchen, want zul je net zien dat hij dan voor de deur staat .

Toen de pakketbezorger aanbelde sprong ik gelijk op, door het raam van de voordeur zag ik een super groot roze pakket. Eenmaal de deur open bleek het pakket echt veeeel groter te zijn dan verwacht ik kon mijn ogen niet geloven. Die bezorger overhandigde mij het pakket en mijn god dat was zwaar!


Pakket bezorger zei ja ik mocht niet zeggen van wie het is maar volgensmij van de kerstman op de noordpool


Er zat een super lief kaartje bij, dat doet me echt goed
De doos open gemaakt en wat veel spullen zeg!


Wauw wat ben ik blij met alles! Het eten en de sapjes, echt super lekker! De glazen zijn echt super mooi! En de kaarsjes en geurdingetjes ruiken echt heel lekker.
Ook aan mijn cavia's is gedacht .


Echt super bedankt lieve Ansu en Maite!
Ook namens mijn cavia's Bij hen valt het ook goed in de smaak .
Hopelijk ben ik volgend jaar in staat om dit voor iemand terug te doen die het op dat moment goed kan gebruiken, want wauw wat doet dit goed!
pi_134872623
Hihi de kerstman.
Wat een lief berichtje weer, en een mooi pakket! O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134874350
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef Ansu het volgende:
Een berichtje van onze ontvanger, het pakket is gelukkig aangekomen en we kregen een suuuper lief berichtje terug (met toestemming geplaatst)!

Hoi Ansu en Maite!

Ik heb jullie paket gekregen en ik heb er gewoon geen woorden voor,
vind het zo mooi dat 2 mensen die ik niet ken dit voor mij doen.

Heb de hele ochtend eraan gedacht, durfde ook niet naar de winkel te gaan of
te gaan douchen, want zul je net zien dat hij dan voor de deur staat .

Toen de pakketbezorger aanbelde sprong ik gelijk op, door het raam van de voordeur zag ik een super groot roze pakket. Eenmaal de deur open bleek het pakket echt veeeel groter te zijn dan verwacht ik kon mijn ogen niet geloven. Die bezorger overhandigde mij het pakket en mijn god dat was zwaar!
[ afbeelding ]

Pakket bezorger zei ja ik mocht niet zeggen van wie het is maar volgensmij van de kerstman op de noordpool
[ afbeelding ]

Er zat een super lief kaartje bij, dat doet me echt goed
De doos open gemaakt en wat veel spullen zeg!
[ afbeelding ]

Wauw wat ben ik blij met alles! Het eten en de sapjes, echt super lekker! De glazen zijn echt super mooi! En de kaarsjes en geurdingetjes ruiken echt heel lekker.
Ook aan mijn cavia's is gedacht .
[ afbeelding ]

Echt super bedankt lieve Ansu en Maite!
Ook namens mijn cavia's Bij hen valt het ook goed in de smaak .
Hopelijk ben ik volgend jaar in staat om dit voor iemand terug te doen die het op dat moment goed kan gebruiken, want wauw wat doet dit goed!
[ afbeelding ]
honingdroppies en koetjesrepen ^O^ _O_
Funkmode!
pi_134874693
ik heb eigenlijk geen idee of mijn gift is aangekomen :P het was een anonieme ontvanger.
ik had ook alleen dit erin gezet, wist niks beters te verzinnen :') met mijn groep 3 handschrift oO<
Funkmode!
  One tough cookie maandag 30 december 2013 @ 16:49:49 #28
169210 liesje1979
pi_134880989
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef aadspagaat het volgende:
ik heb eigenlijk geen idee of mijn gift is aangekomen :P het was een anonieme ontvanger.
ik had ook alleen dit erin gezet, wist niks beters te verzinnen :') met mijn groep 3 handschrift oO<
[ afbeelding ]
Ik ga er van uit dat ik het wel hoor als het aangekomen is. En dan hoor jij het uiteraard ook!
Volgens mij gaat het sowieso niet zo snel met de post op dit moment. Mijn kerstkaart deed er een week over binnen Nederland.
pi_134881890
quote:
14s.gif Op maandag 30 december 2013 16:49 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat ik het wel hoor als het aangekomen is. En dan hoor jij het uiteraard ook!
Volgens mij gaat het sowieso niet zo snel met de post op dit moment. Mijn kerstkaart deed er een week over binnen Nederland.
aha okee :)
post is inderdaad wat langzamer deze dagen. heeft eigenlijk iedereen wat gekregen die zich heeft aangemeld?
Funkmode!
pi_134882574
wat een mooier reacties van de mensen en wat een goed gebaar super om diet allemaal te mogen lezen echt top hoe ieder elkaar een warm hard toe draagt super werk mensen gr marietje
pi_134906554
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 22:50 schreef gridjuh het volgende:
Bij pakket 35 mag ook een hartje, zal van de week de foto's proberen erop te zetten
pi_134906584
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:50 schreef Ansu het volgende:
Een berichtje van onze ontvanger, het pakket is gelukkig aangekomen en we kregen een suuuper lief berichtje terug (met toestemming geplaatst)!

Hoi Ansu en Maite!

Ik heb jullie paket gekregen en ik heb er gewoon geen woorden voor,
vind het zo mooi dat 2 mensen die ik niet ken dit voor mij doen.

Heb de hele ochtend eraan gedacht, durfde ook niet naar de winkel te gaan of
te gaan douchen, want zul je net zien dat hij dan voor de deur staat .

Toen de pakketbezorger aanbelde sprong ik gelijk op, door het raam van de voordeur zag ik een super groot roze pakket. Eenmaal de deur open bleek het pakket echt veeeel groter te zijn dan verwacht ik kon mijn ogen niet geloven. Die bezorger overhandigde mij het pakket en mijn god dat was zwaar!
[ afbeelding ]

Pakket bezorger zei ja ik mocht niet zeggen van wie het is maar volgensmij van de kerstman op de noordpool
[ afbeelding ]

Er zat een super lief kaartje bij, dat doet me echt goed
De doos open gemaakt en wat veel spullen zeg!
[ afbeelding ]

Wauw wat ben ik blij met alles! Het eten en de sapjes, echt super lekker! De glazen zijn echt super mooi! En de kaarsjes en geurdingetjes ruiken echt heel lekker.
Ook aan mijn cavia's is gedacht .
[ afbeelding ]

Echt super bedankt lieve Ansu en Maite!
Ook namens mijn cavia's Bij hen valt het ook goed in de smaak .
Hopelijk ben ik volgend jaar in staat om dit voor iemand terug te doen die het op dat moment goed kan gebruiken, want wauw wat doet dit goed!
[ afbeelding ]
pi_134917986
Mijn ontvanger heeft het pakje inmiddels ook gekregen, en ze vraagt of ik onderstaande met jullie wil delen:

"Niet de beste kwaliteit foto's, maar het geeft een indruk. Ben vergeten om een foto te maken van het pakje toen het dicht zat. Toen ik het openmaakte, kreeg ik het er niet meer in!"



"Wat een boel lekkers! BOMvol doosje :D "


"Alles inhoud uitgespreid bij elkaar. Veeeel lekkers, dat het er allemaal in paste snap ik nog niet (kreeg het er zelf al niet meer in na het showen aan mijn vriend...)
Plus:een lief kaartje (met "wensen" ipv 'eisen' ;) :D )"


"En ingezoomd op 1 van de door mij genoemde 'langgekoesterde wensen', aangezien "een leuke baan in de nabije toekomst" toch vast niet door de Kerstman gebracht kan worden...
2 filmvouchers van Pathé! *O* *O*

Dankjewel, lieve gever O+ "



voor nummertje 28 mag dus ook een hartje :D

[ Bericht 2% gewijzigd door jUsTmE13o2 op 31-12-2013 11:48:11 ]
pi_134953932
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:42 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

Plus:een lief kaartje (met "wensen" ipv 'eisen' ;) :D )"
_O-
Maar zonder flauwekul: ^O^ pakket!
  woensdag 1 januari 2014 @ 22:05:43 #35
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_134965184
Wat een lief topic *; Ik wil dit jaar ook meedoen. Het lijkt mij mooi om eens iemand te helpen die het wat minder heeft.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 11:33:48 #36
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135017534
Net als vorig jaar de hoogbejaarde (inmiddels ex-)buren blij gemaakt met wat luxe producten die ze voor zichzelf niet kopen. Niet via Fok, maar net zo fijn om iemand blij te maken :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  One tough cookie zaterdag 4 januari 2014 @ 16:24:02 #37
169210 liesje1979
pi_135068452
Wegens ziekte heeft de afronding even geduurd,
Ik ga zo de openstaande hartjes nog even bijwerken en degene die nog open staan even een PM sturen om te vragen naar de status.
pi_135075122
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:54 schreef Tammymara het volgende:

[..]

_O-
Maar zonder flauwekul: ^O^ pakket!
hihi toch wat jij zei, druk gemaakt om niks :P
  One tough cookie zaterdag 4 januari 2014 @ 23:04:19 #39
169210 liesje1979
pi_135086484
quote:
Beste "gever"!

Gistermiddag is het pakket afgegeven, ik was op dat moment niet thuis , wilde er een foto van maken om hier te plaatsen, maar dat is niet gelukt want toen ik thuiskwam was de doos al opengemaakt en lagen de oliebollen en appelbeignets en chipjes en andere eetbare dingen al op de tafel. Een (VEEL TE GROOT!) pakket met lekkere dingen! Kinderchampagne, volwassenenchampagne, feesthagelslag en chips en nootjes!!!!!! maar wat echt geweldig was, was dat er knutseldingen inzaten voor onze zoon die zei "Het is bijna ALWEER kerstmis!" Eerst de puzzel: AHHHH!!! Kijk!!! wat moooooi" Toen de lijm en knutselkarton en stiften "KIjk!! nog meer dingen voor MIJ!!!" Toen de fles champagne hem opviel, een zucht en een "Die meneer of mevrouw weet écht wel wat ik lekker vind he!!!!" (Alsof hij nooit wat lekkers krijgt!) en "wie is dat eigenlijk?" (Hij snapte geloof ik niet dat er iemand was die dat 'zomaar' deed..)

We hebben op je getoost s'avonds met de champagne, en onze zoon met de kinderchampagne! Bijna alles is helemaal "opgegaan" en ook de visite heeft ervan genoten!

We willen je echt heel erg bedanken, Er zat geen kaartje bij dus ik weet niet of je een hij of zij bent of andere dingen, maar DANK JE WEL !!!!!!!!!!!! Heb er geen woorden voor Maar ik heb wél mijn best gedaan om er een paar te vinden die het gevoel uitdrukken van dat er nog volslagen vreemden zijn die zoiets "voor een ander" overhebben!!!!!!!!
  zondag 5 januari 2014 @ 15:00:05 #40
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135102765
Ben blij dat het in de smaak viel en die kaart die erbij hoorde lag nog thuis _O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_135104958
quote:
17s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:00 schreef Toekito het volgende:
Ben blij dat het in de smaak viel en die kaart die erbij hoorde lag nog thuis _O-
oh jij ook O+ :o !!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 5 januari 2014 @ 15:53:04 #42
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_135105179
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oh jij ook O+ :o !!
;)
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  One tough cookie maandag 6 januari 2014 @ 20:57:48 #43
169210 liesje1979
pi_135163048
Volgens mij is alles binnengekomen behalve de bioscoopkaartjes nog steeds niet. Nu komt er vandaag natuurlijk geen post dus ik wacht deze week nog even af.
pi_135164295
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is alles binnengekomen behalve de bioscoopkaartjes nog steeds niet. Nu komt er vandaag natuurlijk geen post dus ik wacht deze week nog even af.
die komen dan ook niet meer aan denk, heb ze bijna 3 weken geleden op de post gedaan, jammer!
maar volgend jaar lever ik zeker ook weer een bijdrage die hopelijk dan wel aankomt.
Funkmode!
pi_135164768
quote:
11s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

die komen dan ook niet meer aan denk, heb ze bijna 3 weken geleden op de post gedaan, jammer!
maar volgend jaar lever ik zeker ook weer een bijdrage die hopelijk dan wel aankomt.
Kans bestaat dat het tussen kerstpost terechtgekomen is, vooral als het alleen maar bonnen waren (een platte envelop in plaats van een pakket bedoel ik dan). Juist bij enveloppen zou ik deze week nog even afwachten.
pi_135164915
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef frederik het volgende:

[..]

Kans bestaat dat het tussen kerstpost terechtgekomen is, vooral als het alleen maar bonnen waren (een platte envelop in plaats van een pakket bedoel ik dan). Juist bij enveloppen zou ik deze week nog even afwachten.
ja kan dat zolang duren joh?
verstuur eigenlijk bijna nooit wat met de post, maar 3 weken over een envelop is toch vrij lang.
maar hopen dat het nog aankomt dan! :)
Funkmode!
pi_135165129
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef aadspagaat het volgende:

[..]

ja kan dat zolang duren joh?
verstuur eigenlijk bijna nooit wat met de post, maar 3 weken over een envelop is toch vrij lang.
maar hopen dat het nog aankomt dan! :)
Normaal duurt het ook niet zo lang, maar in december is het nogal druk, en dan maakt het bijvoorbeeld verschil of je dingen in een oranje brievenbus stopt, of afgeeft bij een loket. Het type postzegel scheelt ook (bij kerstzegels loop je meer kans op vertragingen)
pi_135172305
hallo
ook ik heb een pakket gehad wat super zeg zo veel leuke dingen
ik kreeg hem van de post boden en ik kwam er mee boven (woon op een flat)
kinderen nieuwsgierig mama wat heb je gekregen maar we waren aan het eten
ik zeg eest je eten op eten en dan gaan we hem uit pakken (wilden gelijk niet meer eten)
na het eten de doos gepakt en samen met de kinderen open gemaakt eerste wat we zagen was cadeaupapier en ze waren gelijk aan het kijken of er wat voor hun hun zat me zoon van 3 zag over al zijn naam op staan hihi kan niet lezen maar samen met zus hulp kwam hij er uit hij een leuke film en toverstiften en een leuk spel me dochter een sieraden setje wat ze zelf kan maken en 2 boekjes vind ze erg leuk gek op lezen en mama en papa hadden ook cadeautjes papa 2 dvd's(die hij niet kende) en douch luchtjes papa's reactie ik krijg nooit cadeautjes en nu word ik zo verwent en mama veel knutsel spulletjes en ook douch luchtjes (erg lekker) toen gingen we verder doos was nog niet leeg er zaten nog lekkere kluifjes in voor de hondjes die hebben we gehele avond niet meer gehoord en nog spekjes voor de kindjes en ragou bakjes met ragou dat vind mama lekker er zaten nog nootjes in en chocola en nog veel meer lekkers kinderen gingen gelijk kleuren en armbandjes maken en me zoon wilde ook naar bed om zijn filmpje op zijn gemak te kijken hihi maar de stiften moesten mee op zijn bureautje hahah

wij waren erg blij met ons pakket en mijn partner vond het super ik ook trouwens dat gewoon vreemde voor ons zo iets doen ik vind echt dat hier mensen zitten met het hard op de goede plaats en ik wil mijn geven nog mals bedanken echt top

ik vind ook dat liesje1979 een schouderklopje mag ontvangen voor de goede zorg n dat zij het zo in goede banen heeft weten te lijden top jij verdient een warm hard met een heel mooi lintje

onze gever had ik al bericht maar door zieken (ik zelf en me zoontje) niet meer aan gedacht om ook open baar te zetten sorry daar voor ook geen camera voor foto"s
ik wil iedereen bedanken en een voor spoedige 2014 toe wensen top mensen hoop dat ik volgend jaar in staat ben om ook wat te geven
groetjes blij gezin
pi_135175984
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 23:45 schreef marietje1 het volgende:
ik vind ook dat liesje1979 een schouderklopje mag ontvangen voor de goede zorg n dat zij het zo in goede banen heeft weten te lijden top jij verdient een warm hard met een heel mooi lintje
:Y
Zij, en iedereen van FHF.

Fijn dat het pakket goed is bevallen, marietje.
pi_135561969
hier ga ik volgend jaar zeker aan mee doen!
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
pi_135763444
nog even zeggen dat ik dit een geweldige actie vond en ik volgend jaar zeker weer mee ga doen!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:44:39 #52
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_135778423
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:21 schreef maite9 het volgende:
nog even zeggen dat ik dit een geweldige actie vond en ik volgend jaar zeker weer mee ga doen!
Maar dan is het zonder Liesje... :'( Ben ik net gewend aan het zonder ElisaB te moeten doen, is nu Liesje ook al pleite :'(
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_135813074
ooo, dat is idd niet zo leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')