En hij is al 8 jaar dood, ook nog...quote:
Waarom zeg je dan dat het nog wat wordt met deze jongen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik al omdat ik het clipje rechtsonder aan het kijken was.
Niet zijn beste nummer ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het een beetje nietszeggend... niet boeiend.
iet andersom?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef FritsFlits het volgende:
De radio vervormd een beetje op dit nummer
Is ie ronder geworden of driehoekig?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef FritsFlits het volgende:
Het nodigt ook niet uit om andere nummers te gaan luisteren eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet zijn beste nummer ook
Rond, zoals een Mac Proquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie ronder geworden of driehoekig?
Vind ik met alle nummers van die Sheeran. Echt slecht is het ook niet, maar er is niks bij dat me echt raakt. Ik snap - nogmaals - niet waarom deze man zo populair is, terwijl niemand een Charlie Winston kent. Zelfde genre, maar zo veel beter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het een beetje nietszeggend... niet boeiend.
k heb van de vorige maar 5 seconden gehoordquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef cafca het volgende:
Ed sheeran is niet echt heel vervelend, maar na Long John Baldry is dit natuurlijk wel een hele hoop stappen achteruit.....
Je familiequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn computermuis is aan het overlijden
Mijn radio geeft aan dat ik mijn foute glitterpakje aan moet trekken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:33 schreef FritsFlits het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |