quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
die mag je houdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat gemekker om die zalm was wel jammer. Niks mis met een vis karkas
Lees mijn sig eensquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
deze doe ik altijd inclusief airguitar airpiano en live mee krijsenAdoreer me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij postte gisteren gewoon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef Toto69 het volgende:
Scorpie is vermist, teruggevonden in dit topic
R&P / Opscheppen over seks door jongens
Ik at in beginsel nooit vis. Door de jaren heen heb ik mosselen en verschillende soorten vis leren waarderen maar je moet niet overdrijven. Zo vaak "straf" gehad en zoveel anekdotes over visdrama's van vroegerquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vrouw![]()
Waar wil je anders bouillon van maken?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC kutcoin, zit we vuistdiep in met 24$
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef Lollertrolle het volgende:
Jongens, vandaag wil ik die LaPo eens hebben
Waarom koop je dan ook op 24quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LTC kutcoin, zit we vuistdiep in met 24$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |