Zover ben ik niet gekomen.quote:
Natuurlijk, maar we weten niet wat ze ervan denkt. Maar sowieso vind ik dat haar zaak, ik zou me er niet mee bemoeien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
WTF ze staan samen in een foto, komop.... Dat meisje weet echt wel wat er gebeurt is hoor.
Nee dat weten we niet, maar reken er maar op dat ze het helemaal tof vindtquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:32 schreef Disana het volgende:
urlijk, maar we weten niet wat ze ervan denkt. Maar sowieso vind ik dat haar zaak, ik zou me er niet mee bemoeien.
R&P staat vol met verhalen van mensen die bij iemand zijn/blijven waar ze niet echt gelukkig van worden. Helaas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat weten we niet, maar reken er maar op dat ze het helemaal tof vindt
Anders was ze allang weg bij die jongen non?
Ik zou je nichtje gaan bevrijden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
R&P staat vol met verhalen van mensen die bij iemand zijn/blijven waar ze niet echt gelukkig van worden. Helaas.
Veelal vrouwen toch? Badboys enzo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
R&P staat vol met verhalen van mensen die bij iemand zijn/blijven waar ze niet echt gelukkig van worden. Helaas.
Je zit in R&P dus wat let je om eens te kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veelal vrouwen toch? Badboys enzo?
Wat mij let? Dat gezeik dat let mij, laat het lekker langs je heen gaan joh, als het voor je gevoel te dichtbij komt dat je er iets aan moet doen praat je maar eens met je nichtje oid.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je zit in R&P dus wat let je om eens te kijken.
Hoi Scorpiequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou je nichtje gaan bevrijden.
Kom terug bittequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Kijk mijn fanclub is gearriveerd![]()
Sorry jongens zit vast in LTC @ 24$
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |