De banwaardige soort als ik die hier uit zou spreken. Ik zeg nu toch niks verassend neem ik aan?quote:
Ik zou het niet weten, Scorpie. Ik zit hard te denken wat Ouder1 en ik gemeen hebben buiten ongeveer onze leeftijd en sekse.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De banwaardige soort als ik die hier uit zou spreken. Ik zeg nu toch niks verassend neem ik aan?
Blijven nadenken dan maar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, Scorpie. Ik zit hard te denken wat Ouder1 en ik gemeen hebben buiten ongeveer onze leeftijd en sekse.
Ontopic, ben jij ook zo'n snitch zoals de TS in de gegeven situatie?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, het houdt me echt enorm bezig.
In stilte gewurgd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef hugecooll het volgende:
Mijn oma heeft me 2x bij m'n moeder gesnitcht
die hek tot haar dood niet meer gesproken
Doet dat er nog toe, want je mening heb je toch al klaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ontopic, ben jij ook zo'n snitch zoals de TS in de gegeven situatie?
Het is vooral een niet subtiele manier om te stoppen met het offtopic gedoe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doet dat er nog toe, want je mening heb je toch al klaar.
Niet alleen de leeftijden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:16 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij schommelen de leeftijden van TS' zonen nogal.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
Een topic vol klagende huisvrouwenSPOILER: Volledig off-topic doch interessantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTF ze staan samen in een foto, komop.... Dat meisje weet echt wel wat er gebeurt is hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:27 schreef Disana het volgende:
Wat een raar sfeertje hier, waar gaat het nog over.
Ontopic. Ik zou me er niet mee bemoeien. Je kunt het wel verwerpelijk vinden, maar het is iets waar het meisje zelf mee moet leren omgaan. Niet alle jongens zijn fris.
Zover ben ik niet gekomen.quote:
Natuurlijk, maar we weten niet wat ze ervan denkt. Maar sowieso vind ik dat haar zaak, ik zou me er niet mee bemoeien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
WTF ze staan samen in een foto, komop.... Dat meisje weet echt wel wat er gebeurt is hoor.
Nee dat weten we niet, maar reken er maar op dat ze het helemaal tof vindtquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:32 schreef Disana het volgende:
urlijk, maar we weten niet wat ze ervan denkt. Maar sowieso vind ik dat haar zaak, ik zou me er niet mee bemoeien.
R&P staat vol met verhalen van mensen die bij iemand zijn/blijven waar ze niet echt gelukkig van worden. Helaas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dat weten we niet, maar reken er maar op dat ze het helemaal tof vindt
Anders was ze allang weg bij die jongen non?
Ik zou je nichtje gaan bevrijden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
R&P staat vol met verhalen van mensen die bij iemand zijn/blijven waar ze niet echt gelukkig van worden. Helaas.
Veelal vrouwen toch? Badboys enzo?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
R&P staat vol met verhalen van mensen die bij iemand zijn/blijven waar ze niet echt gelukkig van worden. Helaas.
Je zit in R&P dus wat let je om eens te kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veelal vrouwen toch? Badboys enzo?
Wat mij let? Dat gezeik dat let mij, laat het lekker langs je heen gaan joh, als het voor je gevoel te dichtbij komt dat je er iets aan moet doen praat je maar eens met je nichtje oid.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je zit in R&P dus wat let je om eens te kijken.
Hoi Scorpiequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou je nichtje gaan bevrijden.
Kom terug bittequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef Scorpie het volgende:
Kijk mijn fanclub is gearriveerd![]()
Sorry jongens zit vast in LTC @ 24$
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |