quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:11 schreef essnhills het volgende:
Ik wás aan het typen dat ik het eens was met ieniminiemuis (of hoe je ook heet) over dat sentimentele gedoe ipv nummers, maar toen flipte m'n laptop
Lange Jan komt er wel aan zo direct,quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd joh. Zit nu braaf WoW te spelen tot half 8 A gogo begint
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:11 schreef essnhills het volgende:
Ik wás aan het typen dat ik het eens was met ieniminiemuis (of hoe je ook heet) over dat sentimentele gedoe ipv nummers, maar toen flipte m'n laptop
Dus je mist niet veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
1266 -- Journey - I'll Be Over You
ieniminimuisquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:11 schreef essnhills het volgende:
quote:
Ik ga ook maar even koptelefoon pakken, denk ik. Nu Paw Control. En Twan zit iets op de iPad te kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier staat "How to train your dragon" op, maar ik zit met een koptelefoon op
In het intro al 2 glazen en een ovenschaal gebarstenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:12 schreef FritsFlits het volgende:
1265 -- Christina Aguilera - Beautiful
Om te huilen dit nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:12 schreef FritsFlits het volgende:
1265 -- Christina Aguilera - Beautiful
Toto is niet leukquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
Toto is leuk, maar deze kleffe meuk kan me gestolen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |