Ah ok, nog niet gezienquote:
Nog eerderquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:07 schreef Molurus het volgende:
Kunnen ze volgend jaar niet gewoon 1 dag eerder starten ofzo? Dan kunnen al die platen gewoon in hun geheel gedraaid worden.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:06 schreef Jacobuspower het volgende:
Betere uuropener kan je niet wensen
Jawel hoor, maar nu is even met wat anders bezig. Later vanavond wel denk ik.quote:
Gewoon 1 december beginnen en een top 5000 van maken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nog eerderZe hebben al eens verlengd
Ok gezelligquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nu is even met wat anders bezig. Later vanavond wel denk ik.
Dat wordt mijn doodquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon 1 december beginnen en een top 5000 van maken.
Of gewoon niet van dat sentimenteel gelul er tussen, dan kan er ook meer muziek gedraaid worden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:07 schreef Molurus het volgende:
Kunnen ze volgend jaar niet gewoon 1 dag eerder starten ofzo? Dan kunnen al die platen gewoon in hun geheel gedraaid worden.
datquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of gewoon niet van dat sentimenteel gelul er tussen, dan kan er ook meer muziek gedraaid worden.
De meeste platen worden gewoon in hun geheel gedraaid. Misschien een paar uitzonderingen, maar dat heb je echt geen dag extra voor nodig. Eén of twee uur eerder beginnen volstaat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:07 schreef Molurus het volgende:
White Lines!quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Grand Master FLash staat ook op mijn lijstje overigens
The Message.
Daar heb je Radio 10 al voorquote:
Tja,, je kan niet veel verwachtenquote:
Truequote:Op vrijdag 27 december 2013 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar heb je Radio 10 al voor
Het woord spelbaar is spelbaar!quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:08 schreef Knip het volgende:
[..]
Jij begint over voorspel?? Gedraag je Karina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |