Oh, ik dacht dat het jouw stem wasquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet mijn stem
Geloof dat er maar 1 video is met mijn stem, en daar klinkt het nergens naar door cheapo microfoon.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:24 schreef Toto69 het volgende:
Trolletje, kijk eens wat voor fanmail ik laatst kreeg:Doet me trouwens een beetje denken aan het VPRO-logo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doet me trouwens een beetje denken aan het VPRO-logo.
Nope, al zou ik met de nieuwe mic wel kunnen inspreken denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het jouw stem was
Iets in de handel/transportsector ofzo, hier in België zijn er genoeg bedrijven die je daarvoor nog een beetje kunnen bijscholenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat wil je er "later mee doen" ?
Lol, das ook wel een compliment tochquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, al zou ik met de nieuwe mic wel kunnen inspreken denk ik.
Mijn stem schijnt lastig te zijn om fatsoenlijk op te nemen.
всехороший друг kameradski?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Iets in de handel/transportsector ofzo, hier in België zijn er genoeg bedrijven die je daarvoor nog een beetje kunnen bijscholen. Als je hier Engels, Frans en Nederlands op een goed niveau beheerst kom je sowieso wel aan een baan. Ik wil na mijn studie ook nog gaan reizen in Rusland zodat mijn Russisch ook op een goed niveau komt.
Is dat zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol, das ook wel een compliment toch
Hoe ziet trolletje eruit dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind het eng dat ik bij trolletje en spatieloos wél een beeld heb, maar bij de rest niet.
Unieke stemquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is dat zo
Voor mij is het vooral vervelend
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:30 schreef Spatieloos het volgende:
Wie en waar heeft wie een bazen stem?
Die keek ik netquote:
Ik heb altijd het idee dat je dan eigenlijk nog een specifieke opleiding mbt de betreffende sector nodig hebt. Ik vind talen ook geweldig maar je moet toch ook inhoudelijk weten waar je mee bezig bent of niet? Maar waarschijnlijk snap ik gewoon niks van hoe het in die sector gaatquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Iets in de handel/transportsector ofzo, hier in België zijn er genoeg bedrijven die je daarvoor nog een beetje kunnen bijscholen. Als je hier Engels, Frans en Nederlands op een goed niveau beheerst kom je sowieso wel aan een baan. Ik wil na mijn studie nog gaan reizen in Rusland zodat mijn Russisch ook op een goed niveau komt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Ze is blank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
notequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |