Hahahah heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahwquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb de hele middag bij mn buurvrouws huis bezig geweest zo'n beetje. Het mensje is 91 en gevallen vannacht, en heeft heel de nacht, ochtend en middag naast de bank gelegen.
Ze is nu in t ziekenhuis en we gaan straks nog even op bezoek denk.
Tis zonde.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb de hele middag bij mn buurvrouws huis bezig geweest zo'n beetje. Het mensje is 91 en gevallen vannacht, en heeft heel de nacht, ochtend en middag naast de bank gelegen.
Tis zonde.
Heldinquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:20 schreef roislecxe het volgende:
Tis zonde.
Tis zonde.
Een vriend van me doet Europese Studies aan de UvA. Maar hij moet niet zo veel talen leren volgens mij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik deed eerst European Studies op de hhs, maar dat vond ik veels te makkelijk. Op die opleiding deed ik Russisch, maar omdat daar op bezuinigd werd konden we tijdens de gehele opleiding maar 3 semesters Russisch krijgen, i.p.v. de beloofde 6.Toen ben ik gaan kijken naar een opleiding waar ik Engels met Russisch kon combineren. Ook liep de ontwikkeling van mijn Frans vast en toen vond ik in Brussel de opleiding toegepaste taalkunde. Dus eigenlijk zit ik in Brussel vanwege de combinatie van Engels+Frans+Russisch+een Nederlandstalige studie. Het onderwijs is hier een stuk theoretischer; je moet veel 'van buiten kennen'. Het eerste semester was dan ook een ramp
Nu zit ik in het tweede jaar en gaat eindelijk alles goed
. En dat het wat goedkoper is is natuurlijk mooi meegenomen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis zonde.
Wat wil je er "later mee doen" ?quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik deed eerst European Studies op de hhs, maar dat vond ik veels te makkelijk. Op die opleiding deed ik Russisch, maar omdat daar op bezuinigd werd konden we tijdens de gehele opleiding maar 3 semesters Russisch krijgen, i.p.v. de beloofde 6.Toen ben ik gaan kijken naar een opleiding waar ik Engels met Russisch kon combineren. Ook liep de ontwikkeling van mijn Frans vast en toen vond ik in Brussel de opleiding toegepaste taalkunde. Dus eigenlijk zit ik in Brussel vanwege de combinatie van Engels+Frans+Russisch+een Nederlandstalige studie. Het onderwijs is hier een stuk theoretischer; je moet veel 'van buiten kennen'. Het eerste semester was dan ook een ramp
Nu zit ik in het tweede jaar en gaat eindelijk alles goed
. En dat het wat goedkoper is is natuurlijk mooi meegenomen
.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:24 schreef Toto69 het volgende:
Trolletje, kijk eens wat voor fanmail ik laatst kreeg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Ach, leeftijd zegt weinig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:24 schreef roislecxe het volgende:
Mja we wonen hier al 5 jaar, ze is ook al 5 jaar mn buurvrouwtje en elk jaar gaat het een beetje minder.
Geest helder als kristal maar lichaam raakt op.
Tja, dat krijg je wel een beetje op die leeftijd.
Dank allen
Ik zie het hier helaas om me heen ook gebeuren ja. Denk dat 95% van de flat gepensioneerd is. Wel lekker rustige burenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:24 schreef roislecxe het volgende:
Mja we wonen hier al 5 jaar, ze is ook al 5 jaar mn buurvrouwtje en elk jaar gaat het een beetje minder.
Dank allen
Eng idee ook eigenlijk, dat je gewoon dezelfde bent maar je lichaam niet meer wil/kan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:24 schreef roislecxe het volgende:
Dank allen
nee, deze:quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:28 schreef doo. het volgende:
en dan krijg je 15 likes omdat iedereen max kent?
dudequote:Op vrijdag 27 december 2013 18:28 schreef doo. het volgende:
en dan krijg je 15 likes omdat iedereen max kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |