Mietjequote:Op zondag 29 december 2013 14:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht op de wc doorgebracht met diarree en overgevend...had zelfs 39,8. Schrok me kapot en achteraf had ik mijn moeder moeten bellen, maar om 3 uur' snachts leek me dat geen goed plan.
daarnet wat boullion en cola op....en heel veel water.
Dus ik ga niet mee wandelen
Ja heur.quote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Queller het volgende:
Mag ik een aantal van jullie even lastig vallen met het verzoek een youtubefilmpje aan te klikken? Je hoeft niet te kijken, maar de teller loopt vast en ik ben iets aan het proberen. En daartoe is het nodig dat het filmpje in de komende tijd een aantal keer van verschillende IP-adressen wordt bekeken (nou ja, net of dan natuurlijk, want je hoeft niet te kijken....)
Mijn god, had ik dit maar nooit gedaanquote:
Geconfronteerd met je lege bestaan?quote:Op zondag 29 december 2013 14:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn god, had ik dit maar nooit gedaanScarred for life
Waarom heb je ons niet gewaarschuwd Queller?![]()
Het was pure horrorquote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Geconfronteerd met je lege bestaan?
Ik heb gezegd dat je niet hoefde te kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 14:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn god, had ik dit maar nooit gedaanScarred for life
Waarom heb je ons niet gewaarschuwd Queller?![]()
Oh ja, gelukkig dat het stukken minder kost, als ze toch maar de helft leverenquote:Op zondag 29 december 2013 14:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mja, twee voor de prijs van één, geldt blijkbaar alleen voor de doosjes, niet voor de inhoud
Gelukkig kost het hier stukken minder dan in NL (nog geen 4 euro).
Heb ik de link gemist of komt 'ie via pm?quote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat je niet hoefde te kijken
Ik snap wel dat ze dat via PM doet jaquote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb ik de link gemist of komt 'ie via pm?
Dan slaat je wederhelft me in elkaar, ik pieker er niet over.quote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef IrishBastard het volgende:
C'mon, c'mon, c'mon, c'mon now touch me baby
Top 2000 jongûhquote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dan slaat je wederhelft me in elkaar, ik pieker er niet over.
Boewhahahahahaquote:Op zondag 29 december 2013 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Meh, ik maak net een dubbelpak Syoss haarverf open, is de ene doos leegToch niet zo'n goeie aanbieding dus
Hij staat in een ander tabblad af te spelen. Ben alleen door de beschrijvingen hier toch geneigd te gaan kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze dat via PM doet ja
Ik zou het niet doenquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij staat in een ander tabblad af te spelen. Ben alleen door de beschrijvingen hier toch geneigd te gaan kijken
Bij jou blijkbaar allesquote:Op zondag 29 december 2013 14:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat hebben gerimpelde plassers met kwaliteitsmuziek te maken?
quote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij staat in een ander tabblad af te spelen. Ben alleen door de beschrijvingen hier toch geneigd te gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn muziekvoorkeur weerspiegelt ferme, glanzende, paarsgepunte lansen, niet stoffige rimpelplassersquote:
Fijn voor Gaby!quote:Op zondag 29 december 2013 11:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gaby is vandaag opgehaald door haar nieuwe baasje![]()
![]()
Mellow chill muziek en (tot grote vreugde van mijn collega's) keiharde dance en trancequote:Op zondag 29 december 2013 14:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn muziekvoorkeur weerspiegelt ferme, glanzende, paarsgepunte lansen, niet stoffige rimpelplassers
Wat vindt jij mooi dan, hè?
Klinkt als anabolen herrie. Daar krijg je dus verschrompelde plassers van. Ergo: wat je zegt ben je zelfquote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mellow chill muziek en (tot grote vreugde van mijn collega's) keiharde dance en trance
Ik wist het nog niet. Sterkte Pualaquote:Op zondag 29 december 2013 13:46 schreef Puala het volgende:
Aangezien nu toch heel veel mensen het al weten.. De relatie tussen Kano en mij is over. Mijn eigen keuze. We wonen nu nog wel samen, ik wil met een maand iets anders hebben. Hij zoekt ook iets anders, want dit is te duur voor hem. En de gesprekken gaan tot nu toe nog prima
Je bent gewoon jaloers op mijn fantastische muzieksmaak. Geeft niets, zou ik ook hebben als ik naar ouwe lullen-muziek zou luisterenquote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klinkt als anabolen herrie. Daar krijg je dus verschrompelde plassers van. Ergo: wat je zegt ben je zelf
quote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef Ynske het volgende:
Mo is vandaag hier op loge
Net lekker over de hei gestruind
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef Ynske het volgende:
Mo is vandaag hier op loge
Net lekker over de hei gestruind
[ afbeelding ]
Nou ja, als ik geen nieuwe krijg ben ik 2 euro kwijt, dat overleef ik welquote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, gelukkig dat het stukken minder kost, als ze toch maar de helft leveren![]()
ik ga wel met mn petje rond joh.quote:Op zondag 29 december 2013 14:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou ja, als ik geen nieuwe krijg ben ik 2 euro kwijt, dat overleef ik wel
Dank je. Het mag nu eens gedaan zijn met m'n verkoudheid.quote:
quote:
ik heb 10 sterren, zal wel niks meer worden.quote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef Bamba het volgende:
Laysa en Sara beterschap!
Pualahopelijk heb je snel een ander huisje!
Ik heb 100 euro gewonnen met de december kraslot![]()
Ik duim voor je!quote:Op zondag 29 december 2013 15:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb 10 sterren, zal wel niks meer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |