Dat is het hem juist; ze zit midden in de wind op de plek waar ze zou gaan zittenquote:Op zondag 29 december 2013 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Uit de wind in het zonnetje is het nog best lekker volgens mij, mits goed gekleed
En ik zag hondjes
Bah wat naarquote:Op zondag 29 december 2013 13:28 schreef MissBliss het volgende:
Heeft je oma hulp? Sneu hoor..
Ik hoorde van de week nog wat verhalen over mijn oma (inmiddels overleden). Mijn opa moest op het laatst van alles voor haar verstoppen. Dan had mn opa zalm gehaald voor het avondeten en dan pakte mn oma het uit de koelkast en at het gewoon rauw op![]()
Dat had ze echt niet meer door.
Leuk zeg!quote:Op zondag 29 december 2013 13:35 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
F_R, kijk dan hoe gezelligBen er heel blij mee!
Leuk!quote:Op zondag 29 december 2013 13:35 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
F_R, kijk dan hoe gezelligBen er heel blij mee!
quote:Op zondag 29 december 2013 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben blij dat het vandaag zo'n prachtige dag is. Mijn vaderzou vandaag 87 zijn geworden. Zo'n zonnige stralende dag past helemaal bij hem
Het lijkt me heel moelijk voor je om het los te moeten laten want ze heeft echt wel meer hulp nodig , maar daar kun jij niet voor zorgen helaasquote:Op zondag 29 december 2013 13:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bah wat naar
Ze heeft hulp; 1 keer in de 2 weken hulp in de huishouding en af en toe iemand die bij haar thuis komt om met haar te praten en te zien hoe het gaat. Maar dat is niet genoeg, ze eet slecht en valt dus veel af en knoeit met de medicijnen.
Maar goed, ik probeer het los te laten want ik kan er niks meer mee, maar moeilijk is het wel.
Wat jammerquote:Op zondag 29 december 2013 13:46 schreef Puala het volgende:
Aangezien nu toch heel veel mensen het al weten.. De relatie tussen Kano en mij is over. Mijn eigen keuze. We wonen nu nog wel samen, ik wil met een maand iets anders hebben. Hij zoekt ook iets anders, want dit is te duur voor hem. En de gesprekken gaan tot nu toe nog prima
Jammerquote:Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef tombolafan het volgende:
Bah sterkte puala... En jij ook met oma oognip
11 januari ga ik toch niet mee, sorry
quote:
Dank jullie welquote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef indaha het volgende:
Rewimo een mooie dag om je vader te herdenken , sterkte
ja... Volgende keer misschien, ik heb nu ipv 1 wrs 2 verjaardagen dus ga t echt niet reddenquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:33 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ] Beetje rare foto, want ik heb mij en R. eraf geknipt. Maar zal van de week wel eens een betere maken. Hij kan alleen niet zo goed stilzitten voor een foto, dus dat wordt nog wat
Jij hebt straks in alle delen van Nederland gewoondquote:Op zondag 29 december 2013 14:08 schreef Puala het volgende:
Tnx allemaalNipje, dichter bij mijn werk (Omg. Den Bosch dus). Want dat is ook qua reizen gewoon een stuk handiger
Hahaquote:Op zondag 29 december 2013 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Meh, ik maak net een dubbelpak Syoss haarverf open, is de ene doos leegToch niet zo'n goeie aanbieding dus
Nah, nee. Ik heb al in Den Bosch gewoond, dus in die zin is het geen nieuwe omgevingquote:Op zondag 29 december 2013 14:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt straks in alle delen van Nederland gewoond
Lulligquote:Op zondag 29 december 2013 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Meh, ik maak net een dubbelpak Syoss haarverf open, is de ene doos leegToch niet zo'n goeie aanbieding dus
Ohquote:Op zondag 29 december 2013 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Nah, nee. Ik heb al in Den Bosch gewoond, dus in die zin is het geen nieuwe omgeving
quote:Op zondag 29 december 2013 14:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij hebt straks in alle delen van Nederland gewoond
Ik heb ze al een paar maanden geleden gekocht, ik heb de bon niet meer. Heb Syoss maar een mailtje gestuurd, misschien zijn ze aardig voor mequote:Op zondag 29 december 2013 14:13 schreef Puala het volgende:
HahaIk zou wel raar staan te kijken denk ik. Maar dat word ff terug naar de winkel dus?
Mja, twee voor de prijs van één, geldt blijkbaar alleen voor de doosjes, niet voor de inhoudquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:44 schreef Laysa het volgende:
Zo, dat was weer een enerverend dagje![]()
ruim 3,5 uur op de seh van het Vumc geweest.
maar gelukkig alleen maar een griepje.
ik kruip lekker op de bank onder de dekens
Ik heb de hele nacht op de wc doorgebracht met diarree en overgevend...had zelfs 39,8. Schrok me kapot en achteraf had ik mijn moeder moeten bellen, maar om 3 uur' snachts leek me dat geen goed plan.quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En ik wilde nog wel vragen of je mee ging een stukje wandelenDat wilde jij ook gaan doen toch?
Beterschap in ieder geval!
Het was wel leuk, maar we hebben langer in de rij gestaan dan dat we binnen zijn geweest. Dus als je echt van ver moet komen zou ik het latenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tof! Het is zo ver weg, want anders had ik ook een keer gaan kijken
ja gelukkig wel anders moest ik alsnog terug naar Amsterdam.quote:Op zondag 29 december 2013 14:28 schreef Rewimo het volgende:
O bah Laysa, beterschap! Is de koorts nu wel minder?
Kom maar hoorquote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Queller het volgende:
Mag ik een aantal van jullie even lastig vallen met het verzoek een youtubefilmpje aan te klikken? Je hoeft niet te kijken, maar de teller loopt vast en ik ben iets aan het proberen. En daartoe is het nodig dat het filmpje in de komende tijd een aantal keer van verschillende IP-adressen wordt bekeken (nou ja, net of dan natuurlijk, want je hoeft niet te kijken....)
Of coursequote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Queller het volgende:
Mag ik een aantal van jullie even lastig vallen met het verzoek een youtubefilmpje aan te klikken? Je hoeft niet te kijken, maar de teller loopt vast en ik ben iets aan het proberen. En daartoe is het nodig dat het filmpje in de komende tijd een aantal keer van verschillende IP-adressen wordt bekeken (nou ja, net of dan natuurlijk, want je hoeft niet te kijken....)
ja hoorquote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Queller het volgende:
Klinkt als een leuke dag!quote:Op zondag 29 december 2013 14:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar we hebben langer in de rij gestaan dan dat we binnen zijn geweest. Dus als je echt van ver moet komen zou ik het laten
Verder nog een ontzettend leuke dag gehad, IB zijn ouders wonen daar in de buurt, dus daar even op de koffie geweest met mijn ouders. En daarna heeft IB ons allemaal mee uit eten genomen onder het mom van het eerste echte salaris![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 december 2013 14:31 schreef Laysa het volgende:
ja gelukkig wel anders moest ik alsnog terug naar Amsterdam.
Dadelijk maar even onder de douche doorlopen...Frist lekker op hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |