quote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij staat in een ander tabblad af te spelen. Ben alleen door de beschrijvingen hier toch geneigd te gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn muziekvoorkeur weerspiegelt ferme, glanzende, paarsgepunte lansen, niet stoffige rimpelplassersquote:
Fijn voor Gaby!quote:Op zondag 29 december 2013 11:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gaby is vandaag opgehaald door haar nieuwe baasje![]()
![]()
Mellow chill muziek en (tot grote vreugde van mijn collega's) keiharde dance en trancequote:Op zondag 29 december 2013 14:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn muziekvoorkeur weerspiegelt ferme, glanzende, paarsgepunte lansen, niet stoffige rimpelplassers
Wat vindt jij mooi dan, hè?
Klinkt als anabolen herrie. Daar krijg je dus verschrompelde plassers van. Ergo: wat je zegt ben je zelfquote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Mellow chill muziek en (tot grote vreugde van mijn collega's) keiharde dance en trance
Ik wist het nog niet. Sterkte Pualaquote:Op zondag 29 december 2013 13:46 schreef Puala het volgende:
Aangezien nu toch heel veel mensen het al weten.. De relatie tussen Kano en mij is over. Mijn eigen keuze. We wonen nu nog wel samen, ik wil met een maand iets anders hebben. Hij zoekt ook iets anders, want dit is te duur voor hem. En de gesprekken gaan tot nu toe nog prima
Je bent gewoon jaloers op mijn fantastische muzieksmaak. Geeft niets, zou ik ook hebben als ik naar ouwe lullen-muziek zou luisterenquote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klinkt als anabolen herrie. Daar krijg je dus verschrompelde plassers van. Ergo: wat je zegt ben je zelf
quote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef Ynske het volgende:
Mo is vandaag hier op loge
Net lekker over de hei gestruind
[ afbeelding ]
Gezelligquote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef Ynske het volgende:
Mo is vandaag hier op loge
Net lekker over de hei gestruind
[ afbeelding ]
Nou ja, als ik geen nieuwe krijg ben ik 2 euro kwijt, dat overleef ik welquote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ja, gelukkig dat het stukken minder kost, als ze toch maar de helft leveren![]()
ik ga wel met mn petje rond joh.quote:Op zondag 29 december 2013 14:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou ja, als ik geen nieuwe krijg ben ik 2 euro kwijt, dat overleef ik wel
Dank je. Het mag nu eens gedaan zijn met m'n verkoudheid.quote:
quote:
ik heb 10 sterren, zal wel niks meer worden.quote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef Bamba het volgende:
Laysa en Sara beterschap!
Pualahopelijk heb je snel een ander huisje!
Ik heb 100 euro gewonnen met de december kraslot![]()
Ik duim voor je!quote:Op zondag 29 december 2013 15:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb 10 sterren, zal wel niks meer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |