Oeh, tof!quote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef Bamba het volgende:
Ik heb 100 euro gewonnen met de december kraslot![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik duim voor je!
wij hebben met kerst allebei n kraslot gekregen van schoonouders. Iedere x 5 of 10 euro gewonnen, dus iedere x nieuwe kraslot van gehaald, dit is de 7e ofzo
Tuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 15:17 schreef Toekito het volgende:
[..]je krast alle vakken meteen open??
quote:Op zondag 29 december 2013 15:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
TuurlijkIk had niet verwacht dat mensen echt netjes 1tje per dag zouden openmaken
quote:Op zondag 29 december 2013 15:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja geduld en vrouw....kansloze combi
regel en uitzonderingenquote:Op zondag 29 december 2013 15:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Ik heb hartstikke veel...
Ok, laat maar. Carry on!
quote:Op zondag 29 december 2013 15:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja geduld en vrouw....kansloze combi
Ik kras ook elke dagquote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Toekito het volgende:
[..]ben geloof ik echt de laatste der droefsnoeten.
kraspandaquote:
Hoe?quote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Qwea het volgende:
Gvd, ik klapte net vol door mijn goeie enkel. En pijn dat het doet
We waren met Boe aan het lopen in het park, die besloot in een soort van bloembak te jumpen (met boom erin) en er lag allemaal glas in. Dus ik til hem eruit, wil van de verhoging afstappen en stap op een dikke stokquote:
auw. beterschappiesquote:Op zondag 29 december 2013 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
We waren met Boe aan het lopen in het park, die besloot in een soort van Bloembak te jumpen (met boom erin) en er lag allemaal glas in. Dus ik til hem eruit, wil van de verhoging afstappen en stap op een dikke stok
Shitquote:Op zondag 29 december 2013 16:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
We waren met Boe aan het lopen in het park, die besloot in een soort van bloembak te jumpen (met boom erin) en er lag allemaal glas in. Dus ik til hem eruit, wil van de verhoging afstappen en stap op een dikke stok
Goffer, heb je gelijk goed gekoeld?quote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Qwea het volgende:
Gvd, ik klapte net vol door mijn goeie enkel. En pijn dat het doet
quote:Op zondag 29 december 2013 17:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Goffer, heb je gelijk goed gekoeld?
quote:Op zondag 29 december 2013 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]niks ernstigs hoor. Kan er iig nog gewoon op staan en er zit ook geen ei op. Dus enkel uitgerekt en niet gescheurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |