SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 27-12-2013 14:09:59 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
• Eigen bedrijf starten (side)quote:
Wat voor bedrijf?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
• Eigen bedrijf starten (side)
• Elementair Russisch spreken & schrijven
Jullie?
nyr is mensen die naar de gym gaan op 1jan en shit doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jullie?
• Baan vindenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jullie?
Classified brahquote:
Wellicht, wel lekker rustig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Beach het volgende:
[..]
nyr is mensen die naar de gym gaan op 1jan en shit doen
Die facial esthetics/10quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Andreia Brazier, zitten wel echt vieze low fat foto's tussen
[ afbeelding ]
Gwn beetje toned, ja tog
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
In 1940 hadden ze pas mooi vuurwerk in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
In 1940 hadden ze pas mooi vuurwerk in Rotterdam.
ik ga vanavond uit man, schiet niet opquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon vanavond vroeg gaan slapen, dan is je ritme weer terug als het goed is.
Zoals G.R.S. zei, om 8 uur naar bed gaan ofzo.
een magische plek dat 'internet' heet.quote:
Waar broertje?!?!?!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
een magische plek dat 'internet' heet.
Vereeuwigdquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:36 schreef VMSDKR het volgende:
Klokov, dan maar een heel lot plus een straatje.
Jouw whey-motto staat nog steeds onderaan de ONZ FB trouwens.
Je kan bij de nationale reserve maar je moet een half leven wachten totdat je eindelijk een voorlichtingsdag bij mag wonen (voorwaarde om te mogen solliciteren)quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nederland moet de dienstplicht weer invoeren. Alleen dan dat je niet per se moet vechten voor je land in tijden van oorlog, maar meer dat je op je 18de verplicht een maand op militaire training moet.
Nee, ik bedoel echt VERPLICHT. Dus of je gaat, of je moet ¤ 10k betalen zodat je niet hoeft te gaan, net zoals bij de Turken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan bij de nationale reserve maar je moet een half leven wachten totdat je eindelijk een voorlichtingsdag bij mag wonen (voorwaarde om te mogen solliciteren)
Volledig mee eens. Een maand of wat marcheren voor discipline.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt VERPLICHT. Dus of je gaat, of je moet ¤ 10k betalen zodat je niet hoeft te gaan, net zoals bij de Turken.
In Finland is het een jaar geloof ik, als je niet wil kun je ook civiele dienst doen, een soort arbeid, maar dan wordt je echt gezien als een sukkeltje. Als je niet in dienst bent geweest daar ben je geen echte man.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt VERPLICHT. Dus of je gaat, of je moet ¤ 10k betalen zodat je niet hoeft te gaan, net zoals bij de Turken.
wij hebben geen agenten, alleen struikrovers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef VMSDKR het volgende:
Ik hoor net op de radio dat een motoragent ziek thuiszit omdat een 13-jarige ( ! ) jongen hem 'mishandeld' zou hebben.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit soort agenten klaagt over het gebrek aan respect voor hun 'autoriteit'?
Nu stelt Griekse politie ook niet bijzonder veel voor maar dat moet je in Athene voor de grap eens proberen bij zo'n riotcop; die rost je al je tanden uit je bek.
ik heb gefaked zodat ik niet hoefdequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nederland moet de dienstplicht weer invoeren. Alleen dan dat je niet per se moet vechten voor je land in tijden van oorlog, maar meer dat je op je 18de verplicht een maand op militaire training moet.
Kan ik minister van de wheytenschap worden onder jouw bewind?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb de ambitie om president te worden.
Zie je het al voor je.
ik had een collega, een turk, zijn moeder lag op sterven in Turkije, maar hij kon niet terug omdat hij deserteur was, hij kon wel het land in als ie 40.000 boete betaaldequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een jaar is op zich net iets te lang denk ik. Maar het is zeker essentieel imo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In Finland is het een jaar geloof ik, als je niet wil kun je ook civiele dienst doen, een soort arbeid, maar dan wordt je echt gezien als een sukkeltje. Als je niet in dienst bent geweest daar ben je geen echte man.
Als je allebei weigert kunt je zelfs in de gevangenis komen.
Jij bent dan ook de grootste faggot.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb gefaked zodat ik niet hoefde
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan ik minister van de wheytenschap worden onder jouw bewind?
Sounds like a plan.quote:
Ga je de monarchie afschaffen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb de ambitie om president te worden.
Zie je het al voor je.
Ja, de vader van een oud klasgenoot was dat ook. Zeer triest is dat. Maarja, eigen schuld denk ik dan zo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had een collega, een turk, zijn moeder lag op sterven in Turkije, maar hij kon niet terug omdat hij deserteur was, hij kon wel het land in als ie 40.000 boete betaalde
juist slim, is een waste of time hier in NLquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jij bent dan ook de grootste faggot.
Maar dan kan je geen president worden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. De monarchie vind ik belangrijk voor het moraal.
Minister president.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dan kan je geen president worden.
hmm, die kon ik nog niet, even gelijk een downloadje gezet. Ondertussen potje fifa14, come at mijquote:
Het is echt fucking nice, verslavend en uitdagend. Die sfeer is ook prachtig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
hmm, die kon ik nog niet, even gelijk een downloadje gezet.
Heb je 13?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
hmm, die kon ik nog niet, even gelijk een downloadje gezet. Ondertussen potje fifa14, come at mij
nee man, 13 overgeslagen.quote:
Health & Lifting ®quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:51 schreef Klokov het volgende:
Volksgezondheid, welzijn & sport gaat verder onder de noemer lifting toch?
Succes jongen en geniet ervan! & remember, the sky is the limit!!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laat ik maar eens gaan trainen; wat ik drie uur geleden al wou doen.Het is nu rond etenstijd wel rustiger hoop ik.
Ben je geblesseerd ofzo dan, wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:41 schreef fathank het volgende:
Eergistet bij mn ouwelui op de weegschaal gestaan. Nig maar 75 kg. Zon 4 kg lichter dan pak em beet 3 maanden terug
.
awwquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:41 schreef fathank het volgende:
Eergistet bij mn ouwelui op de weegschaal gestaan. Nig maar 75 kg. Zon 4 kg lichter dan pak em beet 3 maanden terug
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:19 schreef JackieBrown het volgende:
fotootje van etha 12 jaar geledenach, wat een leuk knulletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:19 schreef JackieBrown het volgende:
fotootje van etha 12 jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fotootje van mcnulty na zijn havoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Gutlak!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
morgen proberen 100kg te squatten mijn eind gewicht van vorige winter
vorige week 90kg gedaan wismilak
Winst allang gepakt broertje, hop naap 410quote:
gluten van vredequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Klokov het volgende:
Bonus:
[ afbeelding ]
no homo
(NYR? New Years Roids?)
anavar much?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Andreia Brazier, zitten wel echt vieze low fat foto's tussen
[ afbeelding ]
Gwn beetje toned, ja tog
fok dat! FOK dienstplicht, we hebben een beroepsleger. Laten we dat lekker zo houden. Laat de mensen die het "oh zo graag willen" maar lekker marcheren in uniform.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
fotootje van mcnulty na zijn havoJe tjik disst je en jij gaat mij dissen in plaats van haar. Wat is deze? JB heeft zwaar de broek aan in jullie relatie. Eerlijk zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JB burnt je wel gelijk terug als jij hier bijdehand doet tegen haar.
TrakteerTurk hindabuilding!!!quote:we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
luie neggerquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
gluten van vrede
[..]
anavar much?
[..]
fok dat! FOK dienstplicht, we hebben een beroepsleger. Laten we dat lekker zo houden. Laat de mensen die het "oh zo graag willen" maar lekker marcheren in uniform.
[..]
Je tjik disst je en jij gaat mij dissen in plaats van haar. Wat is deze? JB heeft zwaar de broek aan in jullie relatie. Eerlijk zeggen.JB burnt je wel gelijk terug als jij hier bijdehand doet tegen haar.
[..]
TrakteerTurk hindabuilding!!!
Ik wil geen geweer dragen omdat de overheid het mij opdraagt. Dat is het meer.quote:
Volgens mij begreep je mij niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik wil geen geweer dragen omdat de overheid het mij opdraagt. Dat is het meer.
Een eckte styder strydt voor zyn eigen idealen.
Ik maak geen onderscheid tussen een geweer oprapen voor pedagogische doeleinden of als daadwerkelijke voorbereiding voor oorlog. In beiden gevallen ben ik er tegen als het wordt opgelegd door de overheid.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij begreep je mij niet.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid tussen een geweer oprapen voor pedagogische doeleinden of als daadwerkelijke voorbereiding voor oorlog. In beiden gevallen ben ik er tegen als het wordt opgelegd door de overheid.
Omdat ik er principieel tegen ben om me te moeten bewapenen voor een doel waar ik niet achter sta/ in geloof, wat de context ook mag zijn.quote:
Waarom geloof je niet dat militaire training je leven kan verrijken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat ik er principieel tegen ben om me te moeten bewapenen voor een doel waar ik niet achter sta/ in geloof, wat de context ook mag zijn.
Overheid: draag geweer
Schapen: mehhhhhhh *tjiek, tjiek*
Fok dat. Kuddegedrag.
Gisteren Inception weer eens gekeken. Fuck wat blijft die soundtrack legendarisch.quote:
Hoe wil je anders je soevereiniteit waarborgen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat ik er principieel tegen ben om me te moeten bewapenen voor een doel waar ik niet achter sta/ in geloof, wat de context ook mag zijn.
Fok dat. Kuddegedrag.
couldnt be more wrongquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:36 schreef McNulty het volgende:
Je tjik disst je en jij gaat mij dissen in plaats van haar. Wat is deze? JB heeft zwaar de broek aan in jullie relatie. Eerlijk zeggen.JB burnt je wel gelijk terug als jij hier bijdehand doet tegen haar.
[..]
TrakteerTurk hindabuilding!!!
Heb je de video analyse gezien?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gisteren Inception weer eens gekeken. Fuck wat blijft die soundtrack legendarisch.
Omdat ik de zingeving in mijn leven niet zoek in een omgeving waar van je wordt verwacht dat je op alles "ja en amen" moet zeggen zonder dat je zelf kritisch mag nadenken en inbreng hebt. Ik zou dat eerder zoeken in het behalen van zelfgestelde doelen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom geloof je niet in het feit dat militaire training je leven kan verrijken?
Dat doen we al met een beroepsleger (voor zover het NL'se leger wat in te brengen heeft in de pap). A.k.a soldaten die zich vrijwillig aanmelden bij het leger en daarvoor betaald krijgen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe wil je anders je soevereiniteit waarborgen?
Wel typisch dat jij het voor hem aan het ontkennen bent. LOL.quote:
Het leger werkt niet meer zoals 100 jaar geleden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat ik de zingeving in mijn leven niet zoek in een omgeving waar van je wordt verwacht dat je op alles "ja en amen" moet zeggen zonder dat je zelf kritisch mag nadenken en inbreng hebt. Ik zou dat eerder zoeken in het behalen van zelfgestelde doelen.
Comprende?
Holy fuck wat goed, en wat ben ik blij dat het einde toch echt is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heb je de video analyse gezien?
Mind blown gewoon
Maar sommige dingen leer je niet in het stellen van eigen doelen die toch essentieel kunnen zijn in iemands ontwikkeling.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat ik de zingeving in mijn leven niet zoek in een omgeving waar van je wordt verwacht dat je op alles "ja en amen" moet zeggen zonder dat je zelf kritisch mag nadenken en inbreng hebt. Ik zou dat eerder zoeken in het behalen van zelfgestelde doelen.
Comprende?
Dus je mag zelf je missies uitkiezen? Nee zeggen tegen een uitzending als je niet achter de missie staat? Deserteur anyone?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Het leger werkt niet meer zoals 100 jaar geleden
Dat heb ik met dit nr;quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy fuck wat goed, en wat ben ik blij dat het einde toch echt is.
Weet niet waarom, maar elke keer als ik die soundtrack hoor krijg ik tranen in mijn ogen.
en gebruiken druksquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Het leger werkt niet meer zoals 100 jaar geleden.
Overigrns ben ik ook tegen dienstplicht. Stelleyje ongemotiveerde retards op je kazerne
nee dat niet, maar in t dagelijks werk is er een hoop mogelijk dingen te doen naar eigen inzicht. Ik begreep je in eerste instantie verkeerdquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dus je mag zelf je missies uitkiezen? Nee zeggen tegen een uitzending als je niet achter de missie staat? Desserteur anyone?
Dat doen beroeps ookquote:
Mooi hé hoe muziek je ziel kan penetreren (hihi, penetreren). Bepaalde akkoorden roepen bepaalde emoties op, heel interessant.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat heb ik met dit nr;
Trouwens, Safe Now van Henry Jackman lijkt enorm veel op Time.
Ook een prachtig nr.
Geloof ik best hoor. Maar waarom die ontwikkeling perse zoeken in het leger en waarom MOET het je opgeled worden? Dat iets goed is voor je is nog geen rechtvaardiging om over te gaan tot verplichting.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy fuck wat goed, en wat ben ik blij dat het einde toch echt is.
Weet niet waarom, maar elke keer als ik die soundtrack hoor krijg ik tranen in mijn ogen.
[..]
Maar sommige dingen leer je niet in het stellen van eigen doelen die toch essentieel kunnen zijn in iemands ontwikkeling.
Dat vind ik best wel een goed idee ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geloof ik best hoor. Maar waarom die ontwikkeling perse zoeken in het leger en waarom MOET het je opgeled worden? Dat iets goed is voor je is nog geen rechtvaardiging om over te gaan tot verplichting.
Als jij daar geen moeite mee hebt, dan zou de overheid je ook mogen verplichten om een halfjaar door te brengen een boedistisch tempel omdat je dan lekker tot jezelf kan komen en introperspectief en existentieel kan nadenken over alles.
Zou jij dat ook zo'n goed idee vinden?
niet losgaan in een tent vanavond, yoeri wat is deze.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wil vanavond een mooie film gaan kijken. Ik vind het altijd alleen zo lastig om er eentje uit te kiezen.
Two steps from hellquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze is ook nice:
of natuurlijk deze
Nulty waar is Seto man, hij was altijd zo werelds wijs en serieus.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geloof ik best hoor. Maar waarom die ontwikkeling perse zoeken in het leger en waarom MOET het je opgeled worden? Dat iets goed is voor je is nog geen rechtvaardiging om over te gaan tot verplichting.
Als jij daar geen moeite mee hebt, dan zou de overheid je ook mogen verplichten om een halfjaar door te brengen een boedistisch tempel omdat je dan lekker tot jezelf kan komen en introperspectief en existentieel kan nadenken over alles.
Zou jij dat ook zo'n goed idee vinden?
Ik zelf ook, maar dat is omdat ik mezelf daarin kan vinden. Bij de dienstplicht totaal niet en dat maakt mij tegenstander ervan. Ik zou ook dan zwaar een van die ongemotiveerde types zijn waar fathank het over heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel een goed idee ja.
Ik ken nog niet zoveel mensen in Amsterdam en diegene waar ik goed mee kan is op vakantie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
niet losgaan in een tent vanavond, yoeri wat is deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ken nog niet zoveel mensen in Amsterdam en diegene waar ik goed mee kan is op vakantie.
Uitgaan kost trouwens ook geld. Ik heb de laatste twee weken iets van 300 euro aan eten uitgegeven, een beetje onnodig, dus moet ook rustig aan doen.
brb pizza bestellenniet door een chick je drank laten betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*emancipasieVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Het is strength. Ik maakte die fout ook altijd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Two steps from hell![]()
Strenght of a thousand men![]()
Ik heb dit nr vaker geplaatst maar echt, zo'n fucking goed nr is dit:
Is echt het luisteren waard. Het nr is trouwens opgedragen aan een van de mensen van DICE. Hij kwam om bij een auto ongeluk. Geeft het nr extra kracht.
Ik snap niet wat hier zo grappig aan is. Welk verlicht persoon schiet mij te hulp?quote:
Leg uit gappie.quote:
nou springen enso en iedereen heeft glichlach op zn muil.quote:
NIET DAT!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
nou springen enso en iedereen heeft glichlach op zn muil.
Mirin' hip thrust. Sinds ik explosieve glute bridges doe stoot ik kkhard.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:57 schreef Montelly het volgende:
ze doen zelfs allemaal magic fingers.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mirin' hip thrust. Sinds ik explosieve glute bridges doe stoot ik kkhard.
Check de Glutes van Dan Green. Poundings of Terror.quote:
uitgepakt, geinstalleerd alles, morgen even aan de slagquote:
Doet me denken aan Hrithik Roshanquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mirin' hip thrust. Sinds ik explosieve glute bridges doe stoot ik kkhard.
Hai bape wanneer gaan we ff lekker samentjes couscous eten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doet me denken aan Hrithik Roshan
[ afbeelding ]
Is dat die zanger uit India waar sanasoufi zo verliefd op is?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Doet me denken aan Hrithik Roshan
[ afbeelding ]
Hmmm lotion voor de lekkere glij tijdens fap.quote:
Als jij gaat kokenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hai bape wanneer gaan we ff lekker samentjes couscous eten?
Geen idee. Zou me niets verbazen. Ik had vroeger een crush op hemquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is dat die zanger uit India waar sanasoufi zo verliefd op is?
Ik kan toch helemaal geen couscous maken. Wat is deze?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als jij gaat koken
[..]
Geen idee. Zou me niets verbazen. Ik had vroeger een crush op hem
Je moest gewoon 'is goed' zeggen, vervolgens couscous van de mocro bestellen en op een bord serveren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik kan toch helemaal geen couscous maken. Wat is deze?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:26 schreef McNulty het volgende:
Kut. Ik heb mijn gouden kans om sexitime met G.R.S. te maken verprutst.
"Drama | Musical | Romance"quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef G.R.S. het volgende:
Yuri, als je nog een goede film wil zien moet je Kabhi Khushi Kabhie Gham downloaden
Bij de keuringsdienst van waarde ging het een keer over couscous. Op de verpakking staat "binnen 20 minuten klaar", maar dan heb je echt een flut bereiding gebruikt. Een marokkaanse kokkin maakte het op een traditionele manier klaar die veel lekker was, maar ook wat lastiger was. Die eckte eckte couscous wil ik juist. Daar heb ik G.R.S. voor nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beste is gewoon samen koken. Zo ingewikkeld ziet het er niet uit.
Waarom niet!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
"Drama | Musical | Romance"
u srs sis
Ik denk dat je mijn moeder hiervoor nodig hebtquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bij de keuringsdienst van waarde ging het een keer over couscous. Op de verpakking staat "binnen 20 minuten klaar", maar dan heb je echt een flut bereiding gebruikt. Een marokkaanse kokkin maakte het op een traditionele manier klaar die veel lekker was, maar ook wat lastiger was. Die eckte eckte couscous wil ik juist. Daar heb ik G.R.S. voor nodig.
Geintje joh. Kan jij trouwens wel couscous op de traditionele manier bereiden?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
HSM: the epic version
Yuri, als je nog een goede film wil zien moet je Kabhi Khushi Kabhie Gham downloaden
Heb het zelf nooit gemaakt. Ik weet wel alle stappenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geintje joh. Kan jij trouwens wel couscous op de traditionele manier bereiden?
Ik trek dat niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Waarom niet!
Ken je mss wel.
[..]
Ik denk dat je mijn moeder hiervoor nodig hebt
Is beter. Dan kunnen we samen experimenteren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Heb het zelf nooit gemaakt. Ik weet wel alle stappen![]()
Houd niet zoveel van traditioneel Arabische muziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik trek dat niet.
Lelijk liedje man. Wat is deze. Gelijk zo'n verwesterd liedje, en dan ook nog zo'n dude die denkt dat hij Shaggy is. Had beter van je verwacht.
smoothquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is beter. Dan kunnen we samen experimenteren.
Niet alle oostbloklanden vriendquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:11 schreef Pastapipos het volgende:
Rusland oostblok en al die dashcams
H. Ater is duh naam ofnie?quote:
Wanneer je van jezelf zegt dat je smooth bent diskwalificeer je jezelf vriend.quote:
Oh, ik maar denken dat ik de spot bedreef met mijn opzettelijk dubbelzinnige opmerking.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wanneer je van jezelf zegt dat je smooth bent diskwalificeer je jezelf vriend.
Dit is echt een lekker nummer:quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik trek dat niet.
Lelijk liedje man. Wat is deze. Gelijk zo'n verwesterd liedje, en dan ook nog zo'n dude die denkt dat hij Shaggy is. Had beter van je verwacht.
Haha, zolang het maar eetbaar gaat worden, vind ik het prima!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Is beter. Dan kunnen we samen experimenteren.
Overheid: Betaal belastingquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fok dat. Kuddegedrag.
In beide gevallen krijg je er wat voor terug. Materieel(o.a.infrastuctuur,politie) en immaterieel(o.a. dekking ziektenkosten, onderwijs) Wat krijg ik als ik word onderworpen aan dienstplicht?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Overheid: Betaal belasting
Overheid: Wees verzekerd bij een ziekenfonds.
Come again?
Wat als je daar niet achter staat? Van zorgverzekering kun je vrijstelling krijgen, maar belasting niet.
Weet ik wel, ik wilde gewoon even lekker recalcitrant tegen je ingaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
In beide gevallen krijg je er wat voor terug. Materieel(o.a.infrastuctuur,politie) en immateriaal(o.a. dekking ziektenkosten, onderwijs) Wat krijg ik als ik word onderworpen aan dienstplicht?
Je slaat de plank ff mis met deze vergelijking hoor.
ik slaap voldoende en houd me aan m'n macro's.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:19 schreef VMSDKR het volgende:
Drinky, hoe groei jij met zo'n leef. Of reken jij in reversed gains ofzo.
Doe het dan ff goed. PUTSERRRR.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Weet ik wel, ik wilde gewoon even lekker recalcitrant tegen je ingaan.
Dit is echt epic. Ik was twee maanden terug op de bruiloft van een Koerdisch maatje van mij en zijn vrouw is Turks. Naja, op zo'n bruiloft wordt er dus in een grote kring gedanst (halay) met zulk soort muziek. Super fun, en zieke cardio trouwens.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dit is echt een lekker nummer:
Hier kun je zo goed op dansen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is echt epic. Ik was twee maanden terug op de bruiloft van een Koerdisch maatje van mij en zijn vrouw is Turks. Naja, op zo'n bruiloft wordt er dus in een grote kring gedanst (halay) met zulk soort muziek. Super fun, en zieke cardio trouwens.
Je moet ook niet van die knorr kant en klaar uit een pakje kopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bij de keuringsdienst van waarde ging het een keer over couscous. Op de verpakking staat "binnen 20 minuten klaar", maar dan heb je echt een flut bereiding gebruikt. Een marokkaanse kokkin maakte het op een traditionele manier klaar die veel lekker was, maar ook wat lastiger was. Die eckte eckte couscous wil ik juist. Daar heb ik G.R.S. voor nodig.
Nog UFC of zo? Hoorde dat er binnenkort een groot gevecht is?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:40 schreef THEFXR het volgende:
kut autoplay reclame met keihard geluid!
morgennachtquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog UFC of zo? Hoorde dat er binnenkort een groot gevecht is?
of een snodderquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie trouwens op een avond echt 200x dezelfde auto over de grote weg die aan het complex grenst rijden. Of het is een bezorger of het is een fucking crimineel. Word er fucking para van.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:44 schreef CarbonC het volgende:
Iedereen kerst een beetje overleefd? Ik heb 2 shakebekers een week lang in mijn tas laten zitten
Ik heb gisteren ook Inception weer gezien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gisteren Inception weer eens gekeken. Fuck wat blijft die soundtrack legendarisch.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook Inception weer gezien.
Of droomde ik dat ik Inception weer had gezien?
Mmhhzzz
ik kan m'n ogen niet van zijn BBC afhouden.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik kan m'n ogen niet van zijn BBC afhouden.
In dit topic zijn er toch ook een paar van de skinnyjeans club?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:29 schreef Drinky het volgende:
Is this the real Life?
LIF / Skinny jeans bij jongens
Merk het zelf wel, als ik 1 dag zwaar deadlift ben ik best gaar de dag erna.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:33 schreef Beach het volgende:
2 dagen achter elkaar dl gedaan is dat slecht
Join dat dere dimalifequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet vannacht op tijd naar bed gaan anders ga ik echt drinky achterna. Lag er pas om half 7 in
Godver, ik wil ook.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:54 schreef VMSDKR het volgende:
Zonet een zakje oliebollen gekregen na alcoholtest.
ik ga er juist vandaag eentje zelf makenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:00 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
Net binnen gekregen, zo maar eens proberen
Was 30 euro bij bol.com, er zat toevallig een 25 euro waardebon in m'n kerstpakketquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga er juist vandaag eentje zelf maken
Nooit van gehoord ik kom overal.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:44 schreef Ethanolic het volgende:
Weet iemand of er een Arcadehal in Rotterdam is?
Wel in scheveningenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:44 schreef Ethanolic het volgende:
Weet iemand of er een Arcadehal in Rotterdam is?
Ik trek dat niet om te eten man, is echt te erg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Godver, ik wil ook.
Ik loop nu al die pepernoten en oliebollen mis.
Alhoewel ze hier Langos hebben, is ongeveer een kilo deeg in pizzavorm, gooien ze in de frituur, daarna even sour cream, laagje kaas, worst en ham en weet ik veel wat eroverheen.
Als je die shit op hebt zit je voor 2 dagen goed
Niemand trekt het om dat te eten, maar zelfs na een halve langos word je zo snel weer nuchter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik trek dat niet om te eten man, is echt te erg.
Je sq is zwaarder dan dl? How come?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord ik kom overal.
Met squat blijven hangen op 90kg vandaag, rug zeurde dus geen 100kg geprobeerd.
Deadliften ging realtief beter gek genoeg. Ik zit daarmee nu op 70kg.
Mag toch hopen van niet hèquote:Op zaterdag 28 december 2013 10:51 schreef fathank het volgende:
[..]
In dit topic zijn er toch ook een paar van de skinnyjeans club?
Idd, het is bijna onmogelijk om een lagere DL te hebben dan wat je kan squatten, of je moet 1/4 ROM squats doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:49 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Je sq is zwaarder dan dl? How come?
De tijd gaat ook zo belachelijk snel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet vannacht op tijd naar bed gaan anders ga ik echt drinky achterna. Lag er pas om half 7 in
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niemand trekt het om dat te eten, maar zelfs na een halve langos word je zo snel weer nuchter.
Klopt ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De tijd gaat ook zo belachelijk snel.
Oh jawel. Willen de skinnyjeans dragers zich even bekend maken?quote:
En ik heb in september een rib gebroken aan de achterkant, dat gaat nu weer okay overigens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:49 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Je sq is zwaarder dan dl? How come?
Zo'n mannelijke cameltoe ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh jawel. Willen de skinnyjeans dragers zich even bekend maken?
Dank u.
Heb net na een korte kettlebell training deze instructie gevolgdquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Beach het volgende:
okee roller gemaakt (wat een werk trouwens spijkers gaan echt kut door pvc) maar hoe werkt het dan verder? moet je elke dag 's avonds alles rollen? Ook je buik?
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb net na een korte kettlebell training deze instructie gevolgd
Moet zeggen dat het goed voelt. Beetje pijnlijk tijdens het rollen, maar erna een stuk losser
Ik dm je.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, zolang het maar eetbaar gaat worden, vind ik het prima!
Damn, the feels in zo'n post.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:13 schreef Drinky het volgende:
Even dagje doorhalen denks, ga wel vanavond vroeg meuren om m'n ritme terug te krijgen.
Geen gym vandaag
Gewoon allemaal glyco stores en water.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
shit man 2,6 kg kwijt in 8 dagen en gister 3 bier gehad en watergepijpt ben nog steeds duizelig maar gister weer getraind en weer beginnen volle melk dieeten
Ik heb de laatste paar maanden zoveel gedronken, dat houd ik allemaal niet meer bij (nouja, eigenlijk wel, alles, in MFPquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:10 schreef Dimachaerus het volgende:
shit man 2,6 kg kwijt in 8 dagen en gister 3 bier gehad en watergepijpt ben nog steeds duizelig maar gister weer getraind en weer beginnen volle melk dieeten
Ik zie er net uit als een leeggelopen ballon.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon allemaal glyco stores en water.
Ik ben nog steeds duizelig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar maanden zoveel gedronken, dat houd ik allemaal niet meer bij (nouja, eigenlijk wel, alles, in MFP). Wat panzer zegt, gwn vocht/glyco stores.
En minder pijpen mattie.
Komt wel goed dima, gewoon meer pijpen tot je de smaak te pakken krijgt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds duizelig.
In Rotterdam zijn de mensen kleiner lijkt wel.
Veel leuke meisjes gezien van 1.70 op de schaatsbaan.
Heb je een meet gedaan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat zichzelf aandoen? Vaarwel testosteron en spermaproductie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:29 schreef Drinky het volgende:
Is this the real Life?
LIF / Skinny jeans bij jongens
Gingen jullie Turken schaatsen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahaha ja, was echt grappig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gingen jullie Turken schaatsen?
Fanta nog geraakt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahaha ja, was echt grappig.
lolquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Elke keer als jij die vraag krijgt en je 'Nee man' o.i.d. typt stel ik me dat zo voor:
[ afbeelding ]
Wat vond je van haar?quote:
do u even read? Ik vroeg wat jij van haar vond.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je wil weten hoe ze is moet je naar de volgende meet gaan.
Ja, mij ook man. Zou er denk ik ook niet zo snel naartoe gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, tochZou echt nooit iemand meeten van Fok!.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahaha ja, was echt grappig.
Ik woon zelfs in hetzelfde huis met iemand van fok. Wel niet via fok leren kennen, dat zou fucking wazig zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, mij ook man. Zou er denk ik ook niet zo snel naartoe gaan.
Was wel fucked upquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was wel fucked up
Begint zo'n meisje (net nieuw lid, ze had dikke research gezet) opeens over mn topics
![]()
![]()
Individuen meeten lijkt me nog niet zo heel erg. Binnenkort ontmoet ik een FOK!ster uit deze reeks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik woon zelfs in hetzelfde huis met iemand van fok. Wel niet via fok leren kennen, dat zou fucking wazig zijn.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was wel fucked up
Begint zo'n meisje (net nieuw lid, ze had dikke research gezet) opeens over mn topics
![]()
![]()
Welke specifiek?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was wel fucked up
![]()
![]()
IrKjoet?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Individuen meeten lijkt me nog niet zo heel erg. Binnenkort ontmoet ik een FOK!ster uit deze reeks.
[..]
Mwehe maar IrCute is bezet toch? Alleen om die headphone op te halen (oid), toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Individuen meeten lijkt me nog niet zo heel erg. Binnenkort ontmoet ik een FOK!ster uit deze reeks.
Ja, kan niet wachten totdat ik hem heb.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mwehe maar IrCute is bezet toch? Alleen om die headphone op te halen (oid), toch?
"Heyyy dimaaaaa, zijn die topics van jouw echt?"quote:
Allemaal blijkbaar.quote:
Haha, nice.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, kan niet wachten totdat ik hem heb.
Jezus Christus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:36 schreef Dimachaerus het volgende:
"Heyyy dimaaaaa, zijn die topics van jouw echt?"
"beetje trollen toch hahaha"
Random persoon: "wat voor topics"
"uhm... laten we het ophouden dat hij problemen heeft met meisjes"
Moest hardop lachenquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was wel fucked up
![]()
![]()
justin bieber is dus een chick?quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, nice.
Ik was tot op het laatste moment bang dat JB een dude zou zijn![]()
En dat terwijl we elkaar wel op cam gezien hadden enzo (dat dere Tinychat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |