SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Klokov op 27-12-2013 14:09:59 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
• Eigen bedrijf starten (side)quote:
Wat voor bedrijf?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
• Eigen bedrijf starten (side)
• Elementair Russisch spreken & schrijven
Jullie?
nyr is mensen die naar de gym gaan op 1jan en shit doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jullie?
• Baan vindenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jullie?
Classified brahquote:
Wellicht, wel lekker rustig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Beach het volgende:
[..]
nyr is mensen die naar de gym gaan op 1jan en shit doen
Die facial esthetics/10quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Andreia Brazier, zitten wel echt vieze low fat foto's tussen
[ afbeelding ]
Gwn beetje toned, ja tog
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
In 1940 hadden ze pas mooi vuurwerk in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
In 1940 hadden ze pas mooi vuurwerk in Rotterdam.
ik ga vanavond uit man, schiet niet opquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon vanavond vroeg gaan slapen, dan is je ritme weer terug als het goed is.
Zoals G.R.S. zei, om 8 uur naar bed gaan ofzo.
een magische plek dat 'internet' heet.quote:
Waar broertje?!?!?!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
een magische plek dat 'internet' heet.
Vereeuwigdquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:36 schreef VMSDKR het volgende:
Klokov, dan maar een heel lot plus een straatje.
Jouw whey-motto staat nog steeds onderaan de ONZ FB trouwens.
Je kan bij de nationale reserve maar je moet een half leven wachten totdat je eindelijk een voorlichtingsdag bij mag wonen (voorwaarde om te mogen solliciteren)quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nederland moet de dienstplicht weer invoeren. Alleen dan dat je niet per se moet vechten voor je land in tijden van oorlog, maar meer dat je op je 18de verplicht een maand op militaire training moet.
Nee, ik bedoel echt VERPLICHT. Dus of je gaat, of je moet ¤ 10k betalen zodat je niet hoeft te gaan, net zoals bij de Turken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan bij de nationale reserve maar je moet een half leven wachten totdat je eindelijk een voorlichtingsdag bij mag wonen (voorwaarde om te mogen solliciteren)
Volledig mee eens. Een maand of wat marcheren voor discipline.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt VERPLICHT. Dus of je gaat, of je moet ¤ 10k betalen zodat je niet hoeft te gaan, net zoals bij de Turken.
In Finland is het een jaar geloof ik, als je niet wil kun je ook civiele dienst doen, een soort arbeid, maar dan wordt je echt gezien als een sukkeltje. Als je niet in dienst bent geweest daar ben je geen echte man.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt VERPLICHT. Dus of je gaat, of je moet ¤ 10k betalen zodat je niet hoeft te gaan, net zoals bij de Turken.
wij hebben geen agenten, alleen struikrovers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef VMSDKR het volgende:
Ik hoor net op de radio dat een motoragent ziek thuiszit omdat een 13-jarige ( ! ) jongen hem 'mishandeld' zou hebben.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit soort agenten klaagt over het gebrek aan respect voor hun 'autoriteit'?
Nu stelt Griekse politie ook niet bijzonder veel voor maar dat moet je in Athene voor de grap eens proberen bij zo'n riotcop; die rost je al je tanden uit je bek.
ik heb gefaked zodat ik niet hoefdequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nederland moet de dienstplicht weer invoeren. Alleen dan dat je niet per se moet vechten voor je land in tijden van oorlog, maar meer dat je op je 18de verplicht een maand op militaire training moet.
Kan ik minister van de wheytenschap worden onder jouw bewind?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb de ambitie om president te worden.
Zie je het al voor je.
ik had een collega, een turk, zijn moeder lag op sterven in Turkije, maar hij kon niet terug omdat hij deserteur was, hij kon wel het land in als ie 40.000 boete betaaldequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Een jaar is op zich net iets te lang denk ik. Maar het is zeker essentieel imo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In Finland is het een jaar geloof ik, als je niet wil kun je ook civiele dienst doen, een soort arbeid, maar dan wordt je echt gezien als een sukkeltje. Als je niet in dienst bent geweest daar ben je geen echte man.
Als je allebei weigert kunt je zelfs in de gevangenis komen.
Jij bent dan ook de grootste faggot.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb gefaked zodat ik niet hoefde
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan ik minister van de wheytenschap worden onder jouw bewind?
Sounds like a plan.quote:
Ga je de monarchie afschaffen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb de ambitie om president te worden.
Zie je het al voor je.
Ja, de vader van een oud klasgenoot was dat ook. Zeer triest is dat. Maarja, eigen schuld denk ik dan zo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had een collega, een turk, zijn moeder lag op sterven in Turkije, maar hij kon niet terug omdat hij deserteur was, hij kon wel het land in als ie 40.000 boete betaalde
juist slim, is een waste of time hier in NLquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jij bent dan ook de grootste faggot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |