quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uccie en ik vormen met z'n tweeën een goed teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TweeOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Vastquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou dat nog een beetje uit te rekken zijn?
Nee, ze staat alleen met een cover in de lijst. Keep Your Head Up van Ben Howard. Gelukkig staat het origineel veel hoger.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het origineel is toch altijd van haar?
Waarom denk jij meer ruimte nodig te hebben dan ze al heeft?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou dat nog een beetje uit te rekken zijn?
DIt plaatje doet mij denken aan MaleDuckquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik wilde deze grap nog maken met hunten, maar mislukt dus
[ afbeelding ]
Ucciequote:
Ik zou gelukkiger zijn als ze er beide niet in stondenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ze staat alleen met een cover in de lijst. Keep Your Head Up van Ben Howard. Gelukkig staat het origineel veel hoger.
Heeft ze die ook al verkracht? Godverdomme. Het origineel vind ik wel baas, sowieso ben ik fan van Ben Howardquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ze staat alleen met een cover in de lijst. Keep Your Head Up van Ben Howard. Gelukkig staat het origineel veel hoger.
Ik mis hem af en toe een beetjequote:
een iphone of een galaxy?quote:
Twee de grapquote:
Ik ookquote:
Gelijk door naar de Gevangelis, u ontvangt geen 20.000 euro.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:49 schreef IJsblock het volgende:
Vangelis heeft geen tom tom nodig, he finds his way home.....god wat een slechte woordgrap.....
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:49 schreef IJsblock het volgende:
Vangelis heeft geen tom tom nodig, he finds his way home.....god wat een slechte woordgrap.....
Dit is al de tweede keer dat je dat zegtquote:
Die hebben wij hier thuis nog liggenquote:
6 / 10quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:49 schreef IJsblock het volgende:
Die zou Ekdom niet eens makenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:49 schreef IJsblock het volgende:
kun je nagaan hoe slecht hij is, radio10gold zou hem net aandurvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |