Mexicanoquote:

Paul en Tom daarna mogen er ook zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Toch een beetje inzakker, wel Vangelis!

quote:

Gewoon nederland.fmquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:39 schreef alors het volgende:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3 deze is zonder beeld maar loopt prima.

Een club met jou en Ucciequote:

Ja, die bedoel ik inderdaad. Mag van mij weer snel teruggaan naar 3FM. En dan graag ergens 's nachts ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 05:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedoel je Sander Guis? Die is net een paar jaar weg bij 3FM

Ja deze is echt mooiquote:

Dat vraag ik me meer af bij zo'n Sandra van Nieuwland, met haar zouteloze covers van andermans nummers. Stem dan op die originele nummers of zo...quote:

Uccie en ik vormen met z'n tweeën een goed teamquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een club met jou en Uccie
En 40 vogels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uccie en ik vormen met z'n tweeën een goed teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"

Het origineel is toch altijd van haar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat vraag ik me meer af bij zo'n Sandra van Nieuwland, met haar zouteloze covers van andermans nummers. Stem dan op die originele nummers of zo...

Zij was ooit een 17-jarig knaapje?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:42 schreef Micson het volgende:
Maria
Ik sta nog met haar als 17-jarig knaapje op de foto, tijdens Pinkpop 2009. Wekenlang verliefd op haar geweest toen.

quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]* glittertje39 voelt een duckhunt plaatje aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Ik las An AAAAAAAAAAL this time.....quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
And AAAAAAAAAAAAAAL this time

quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eigenlijk is het heul niet grappig
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani

Zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:44 schreef FritsFlits het volgende:
Sommigen hier zouden Mena ook een little push geven

Ik wilde deze grap nog maken met hunten, maar mislukt dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar eigenlijk is het heul niet grappig

QFTquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:44 schreef FritsFlits het volgende:

Bij Mariaquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik las An AAAAAAAAAAL this time.....

Absoluutquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:44 schreef FritsFlits het volgende:

Zou dat nog een beetje uit te rekken zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |