https://www.facebook.com/(...)ts/10202806825762478quote:Grote schande! In maart een stoel voor mijn moeder geboekt op de vlucht van morgen naar Curacao op een nooduitgang-plaats. Nu blijkt bij inchecken dat deze plaats vergeven is en wordt zij op een plek zonder beenruimte gezet. Ruim 10 maanden van tevoren geboekt, bijbetaald en bevestigd en gewoon weggeven. Ja, sorry meneer, heel vervelend maar wij kunnen er nu niets aan doen. Koninklijke luchtvaartmaatschappij. Dacht het niet..!!!
Mevrouw Nout van customer care: ik vind het heel vervelend voor u. Wat een service. 57 minuten aan de lijn gezeten. Ongelooflijk wat een baggermaatschappij.
Ik dacht het wel. Sterker nog, het staat gewoon op hun website.quote:Koninklijke luchtvaartmaatschappij. Dacht het niet..!!!
Het is Jan Joost van Gangelen. Al een klacht op zich. Dan gaat hij toch in het vervolg met een andere maatschappij?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Sterker nog, het staat gewoon op hun website.
Waarom denkt hij van niet precies?
Jan Joost denkt via zijn facebook KLM over te halen hem die plaats wel te geven uiteraard. Omdat hij beroempt is!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand met trombose gaat gewoon voor.
Misschien denkt hij dat het verkeerd gespeld is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik dacht het wel. Sterker nog, het staat gewoon op hun website.
Waarom denkt hij van niet precies?
Nee, een vriendje/vriendinnetje van de bemanning gaat voor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand met trombose gaat gewoon voor.
Ja ik weet het ook niet precies.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:18 schreef Deckard het volgende:
[..]
Misschien denkt hij dat het verkeerd gespeld is.
Iemand die denkt dat omdat een bedrijf Koninklijk is, het ook geen fouten mag permitteren. Vooral niet als ze miljoenen mensen per jaar verwerken.quote:Bas Dijkhof
Dat is inderdaad schandelijk :S Wat mij betreft zijn ze de titel 'Koninklijk' dan ook absoluut niet waard! Dan heb je alles goed voorbereid, althans... Dat denk je en dan krijg je deze bullshit.
Je wilt het niet weten. Doet iets met sport presenteren.quote:
Schrijf je het inderdaad anders?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:20 schreef DjinN het volgende:
No offence maar hij heeft toch gewoon gelijk ?
Pats, boem, raak!quote:Martijn van der Wielen Had je business class moeten boeken.... Er staat altijd duidelijk bij dat je een voorkeur door kunt geven en dat ze daar proberen rekening mee te houden. Bovendien vind ik het wel prettig om te weten dat degene die bij de nooduitgang zit snel kan handelen en goed te been is, zodat in een noodgeval de uitgang gebruikt kan worden, daar is hij uiteindelijk ook voor, en niet om mensen die moeilijk ter been zijn ruimte te verschaffen.
Geven? Hij heeft er toch extra voor betaald?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:18 schreef Paul het volgende:
Jan Joost denkt via zijn facebook KLM over te halen hem die plaats wel te geven uiteraard. Omdat hij beroempt is!
Pappa werkt bij de KLM?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:20 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Iemand die denkt dat omdat een bedrijf Koninklijk is, het ook geen fouten mag permitteren. Vooral niet als ze miljoenen mensen per jaar verwerken.
Godverdomme wat een klootviooltjes allemaal, hard zeiken op de KLM, maar als de vakantie weer aanbreekt, zo weer naar klm.nl surfen.
Geen idee of zijn pappa (quote:
Heeft ie een goed punt wel.quote:
Hij heeft enkel een ticket geboekt voor zijn moeder. Zo te zien is hij niet met haar op reis, maar staat te schelden en te tieren bij de servicebalie van de KLM.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom gaat hij met z'n moeder op vakantie?
Nou nee hoor, de frequent flyers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:19 schreef kasper het volgende:
Nee, een vriendje/vriendinnetje van de bemanning gaat voor.
Mij is ooit verteld dat je alleen die plek krijgt als je in staat bent de nooddeur open te doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:18 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Beenruimte krijg je alleen als je liegt dat je op huwelijksreis gaat ;')
Ook dat is waar, en eventueel te assisteren met evacuatie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij is ooit verteld dat je alleen die plek krijgt als je in staat bent de nooddeur open te doen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef Gaoxing het volgende:
Tegenwoordig worden die plaatsen met extra beenruimte gewoon voor een hoger bedrag verkocht. Het lijkt me dat als je dat er inderdaad voor hebt betaald, zoals hij schrijft, je er inderdaad vanuit mag gaan dat je een contract hebt met de KLM voor de desbetreffende stoel.
Elk weldenkend mens wel ja. Maar dit is een BN'er, je weet wel die altijd vol van zichzelf zijn en menen dat zij op 1 lijn staan als de beroemdheden in de USA.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is Jan Joost van Gangelen. Al een klacht op zich. Dan gaat hij toch in het vervolg met een andere maatschappij?
Dan doe je iets niet goed.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:46 schreef kasper het volgende:
[..]
Ben zelf een FF en toch is het mij overkomen.
Dat dacht ik ook altijd, bij veel maatschappijen kun je de stoel bij de nooduitgang dan ook niet van tevoren reserveren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef static het volgende:
[..]
Ook dat is waar, en eventueel te assisteren met evacuatie.
Het is mij afgelopen zomer ook overkomen dat ze onze extra legroom stoelen dubbel verkocht hadden terwijl we er al maanden eerder voor betaald hadden. Helaas stond er een andere rij en stoelnummer op onze boardingpass en konden we naar onze plaatsen fluiten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef Gaoxing het volgende:
Tegenwoordig worden die plaatsen met extra beenruimte gewoon voor een hoger bedrag verkocht. Het lijkt me dat als je dat er inderdaad voor hebt betaald, zoals hij schrijft, je er inderdaad vanuit mag gaan dat je een contract hebt met de KLM voor de desbetreffende stoel.
Ik ken werkelijk geen bedrijf dat beroerder omgaat met klachten dan de KLM, dus ik kan me iets bij z'n woede voorstellen. Na pakweg 15 jaar intensief KLM vliegen, probeer ik ze nu echt te mijden.
Scherp maar dan kan hij er geen rel van maken dus doetie het niet.quote:Op zondag 29 december 2013 00:14 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom koopt ie niet gewoon bisnis of first class voor haar, joost hebt toch geld zat ?
Bij de KLM:quote:Op zondag 29 december 2013 23:17 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, bij veel maatschappijen kun je de stoel bij de nooduitgang dan ook niet van tevoren reserveren.
Pas bij de incheckbalie kun je er dan om vragen, ze willen weten of je capabel bent om de flightcrew te assisteren in geval van nood.
Van het jaar nog een paar keer een stoel gehad bij de nooduitgang van een A-380, wat een ruimte
quote:Stoel bij nooduitgang
U heeft een stoel bij de nooduitgang geselecteerd. Om uw keuze te bevestigen moet u bereid en in staat zijn ons cabinepersoneel te helpen in het geval van een evacuatie. Hiervoor moet u aan de volgende voorwaarden voldoen:
U reist niet in het gezelschap van een kind jonger dan 13 jaar.
U bent in staat de Engels- of Nederlandstalige instructies van het cabinepersoneel te verstaan, te begrijpen en op te volgen.
U heeft geen aandoening die u belemmert assistentie te verlenen bij een evacuatie, of waardoor u gewond zou kunnen raken tijdens het verlenen van assistentie.
U bent bereid onze geautoriseerde cabinemedewerkers te assisteren met de evacuatietaken die eventueel aan u worden toegewezen.
Iemand met trombone ook?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand met trombose gaat gewoon voor.
Zijn lijf is al slungelig, maar dan ook nog een slungelig hoofd erbij......quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:33 schreef Syntix het volgende:
Jan Joost van Gangelen moet gewoon zijn bek houden met zijn downie hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |