quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Braddie, je bent echt een top user, alleen ja past gewoon niet zo goed tussen de rest op fok qua gewicht
Zo frappant, hij is overal onzeker over behalve over de dingen waar mensen hem telkens advies over geven. Dan is hij ineens heilig overtuigd van de effectiviteit van zijn eigen denkwijze die nog nooit vruchten heeft afgeworpenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je niemands adviezen opvolgt Braddie. Zo debiel is dat lijstje nu ook weer niet.
Nee hoor, daar ben ik ook wel onzeker over.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo frappant, hij is overal onzeker over behalve over de dingen waar mensen hem telkens advies over geven. Dan is hij ineens heilig overtuigd van de effectiviteit van zijn eigen denkwijze die nog nooit vruchten heeft afgeworpen
Tja 510 naar 500 is ook makkelijker dan van 100 naar 90quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik ook wel onzeker over.
Als mijn eigen denkwijze nog nooit vruchten heeft afgeworpen hoe kan het dan dat ik 10kg ben afgevallen?
(Puur door meer te bewegen en minder te eten)
Lintworm?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als mijn eigen denkwijze nog nooit vruchten heeft afgeworpen hoe kan het dan dat ik 10kg ben afgevallen?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ja, graag gedaan hoor. Ik heb verder dat topic niet gelezen, maar ik voel me toch aangesproken door je op.
Kijk, hebben ze zichzelf mooi te pakken!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:39 schreef Braddie het volgende:
(Goh, wat logisch dat ik nooit naar KLB-Meets kom)
Hoeveel meisjes heb je al gezoend (zonder dat ze boos werden) ? Als je innerlijk geweldig is maakt je gewicht niets meer uit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, want ik denk dat er met mijn innerlijk niks mis is
Proof of the pudding. Even aan mijn vrouw gevraagd of ze me gewild zou hebben als ik 110 kilogram woog.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je innerlijk geweldig is maakt je gewicht niets meer uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt zoiets wat moeders tegen hun niet zo knappe kinderen zeggenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes heb je al gezoend (zonder dat ze boos werden) ? Als je innerlijk geweldig is maakt je gewicht niets meer uit.
Zolang je geen troll bent, lijkt het me sterk dat al die zielenroerselen die jij hier op Fok! neerpent geen goed beeld schetsen van hoe jij werkelijk bent.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Braddie het volgende:
Heel simpel, zoals ik op Fok! doe/ben is niet echt een complete weerspiegeling van hoe ik in het echt ben
Als je een geweldig innerlijk hebt verdien je ook eerder veel geld etc.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dat is echt zoiets wat moeders tegen hun niet zo knappe kinderen zeggen![]()
Realiteit is dat je dan nooit de kans krijgt je innerlijk te laten zien
Kom je hier weer mee? Ben je dat topic met de kassière vergeten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef Braddie het volgende:
Wat ik al zei, je mag hier pas (oprecht) over oordelen als je me in het echt kent.
Nee hoor, met een geweldig innerlijk red je dat vaak niet. Sorry for getting you out of your dreamquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een geweldig innerlijk hebt verdien je ook eerder veel geld etc.
Houd ik je aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, want ik denk dat er met mijn innerlijk niks mis is, in het echte leven ben ik een vriendelijke aardige rustige jongen(Vaak)
Heel simpel, zoals ik op Fok! doe/ben is niet echt een complete weerspiegeling van hoe ik in het echt ben
Mensen die dat denken mogen hier best een keertje op de koffie komen
Linkje tochquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom je hier weer mee? Ben je dat topic met de kassière vergeten?
Shut the fuck up.
Nope, sorry. Als het enige waar op te oordelen is een internet persona is dan is het niet meer dan logisch dat je erop beoordeeld wordt. Komt nog bij dat je dus zelf om hulp vraagt, dat wederom krijgt alleen helaas zijn er geen makkelijke oplossingen voor de problemen die jij etaleert en beschik je misschien over een klein te kort aan zelfinzicht om in te zien dat er wel wat verbeterpunten mogelijk zijn die je leven een stuk makkelijker en prettiger maken dan het nu al is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:45 schreef Braddie het volgende:
Wat ik al zei, je mag hier pas (oprecht) over oordelen als je me in het echt kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |