Klinkt als een eerlijke meid met een realistische kijk op de wereld.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:37 schreef Braddie het volgende:
De derde meldde me " Je bent voor mij perfect qua innerlijk, maar je bent helaas niet mijn type qua gewicht.. sorry "
Ik ga niet van Fok! uitloggen. Ik wilde iedereen in het R&P topic (weliswaar niet gemeend) bedanken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:27 schreef hoink581 het volgende:
Je mag soms best wat specifieker zijn in de redenen waarom je even van Fok! uitlogt.
R&P / Onzeker i.v.m meiden.. wat doe ik fout?
EDIT.
[..]
Klinkt als een eerlijke meid met een realistische kijk op de wereld.
Met andere woorden, je wilt aandacht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga niet van Fok! uitloggen. Ik wilde iedereen in het R&P topic (weliswaar niet gemeend) bedanken.
hahaquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:05 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb enkele punten van verbetering voor je uitgewerkt.
- Je rijbewijs halen en dan een dikke auto kopen i.p.v. zo'n roestbak.
- Afvallen.
- Naar de sportschool gaan.
- Elke dag een stukje marcheren.
- Minder eten.
- Een kapsel laten aanmeten.
- Assertiever worden.
Nounou, zomaar twee zwelgtopics voor de prijs van één. Kerst is al geweest hoor, Braddie!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga niet van Fok! uitloggen. Ik wilde iedereen in het R&P topic (weliswaar niet gemeend) bedanken.
En dan krijg ik het gezeik over me heen waarom ik bijdehand tegen hem doequote:
Nja... als jij dat vind, dan is dat natuurlijk zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:32 schreef zarGon het volgende:
Braddie, jij maakt het mensen heel moeilijk om je niet te pesten. Hell, bij jou is het juist een uitdaging om keer op keer netjes te blijven.
Omdat je niemands adviezen opvolgt Braddie. Zo debiel is dat lijstje nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:34 schreef Braddie het volgende:
En dan krijg ik het gezeik over me heen waarom ik bijdehand tegen hem doe![]()
Wat denk jij dan dat de reden is? Denk je dat het enkel is omdat je dik bent?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja... als jij dat vind, dan is dat natuurlijk zo
Ik volg genoeg adviezen op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat je niemands adviezen opvolgt Braddie. Zo debiel is dat lijstje nu ook weer niet.
Ja, want ik denk dat er met mijn innerlijk niks mis is, in het echte leven ben ik een vriendelijke aardige rustige jongenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat de reden is? Denk je dat het enkel is omdat je dik bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |