Zit al een hele tijd met een kl*te gevoel ...
Ben van mezelf vrij onzeker, over bepaalde dingen ben ik redelijk zeker, maar zodra het op uitgaan/meiden aankomt ben ik énorm onzeker..
Nougoed, lang verhaal kort.
In de afgelopen 3 jaar tijd heb ik 4 meiden leren kennen die ik leuk vond ..
De eerste ging het mis mee omdat ik haar zoende toen ze dronken was, daar werd ze héél kwaad om..
De tweede zei: "Je bent best een leuke jongen, maar de afstand is mij te groot.." ze woont in Blokker
De derde meldde me " Je bent voor mij perfect qua innerlijk, maar je bent helaas niet mijn type qua gewicht.. sorry "
De vierde (Waar ik het net aan heb verteld.. ) zei" Ik vind je een super toffe gozer, echt de tofste die ik dit jaar heb leren kennen, maar ik vind je niet tof op die manier.."
Als ik uitga en ik zie een meid staan die ik niet ken dan ga ik daar nóóit alleen op af, dat doe ik alleen als er een vriend van me bij staat, en als ik dan tegen d`r praat struikel ik soms over m`n woorden en weet ik niet goed wat ik moet zeggen.
Ik merk bij mezelf dat ik meiden ook amper recht durf aan te kijken, ik probeer er altijd langs te kijken, ik probeer ook zo min mogelijk tegen ze te praten omdat ik bang ben dat ik wat verkeerds zeg..
Wat ik ook wel eens doe (probeer het te vermijden) is dat ik loop met m`n hoofd naar beneden, een beetje slenterend zeg maar... inplaats van gewoon met m`n hoofd naar boven met fatsoenlijke passen... dus je kan wel zeggen een vrij, ja... onzeker? Loopje...
Als het vriendinnen van me zijn maakt het me niks uit en ben ik gewoon mezelf, maar als ik iemand niet ken, of er komt iemand bij die ik niet ken dan klap ik dicht...
Kan iemand me alsjeblieft helpen hiermee?
M`n onzekerheid is het geen wat ik het ergste vind.
Als ik bijvoorbeeld muziek maak dan vinden ze het allemaal tof (Ze vonden m`n "Muzikaliteit" Wel een groot pluspunt, zeker de 3e.) Maar zodra ik dan gewoon 1 op 1 met ze ben, ja... dan word ik stotterig soms, en merk ik gewoon dat het soms redelijk ongemakkelijk is...
Klein detail: Ik ben te zwaar... Zou het daarmee te maken kunnen hebben?.......
Graag alleen serieuze reacties...
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2013 23:40:59 ]