Das heel niet zekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
als je nichtje ook op de foto staat weet ze er toch van, gek.
Nee, ze kan het niet zien omdat het half achter haar gebeurt. Waarom zij niet op zijn instagram zit weet ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
als je nichtje ook op de foto staat weet ze er toch van, gek.
Dan kun je toch gewoon zeggen dat je daar niet van gediend bent? Of jezelf uit zijn nabijheid verwijderen? Ik begrijp niet echt het probleem?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Ouder1 het volgende:
Dat joch dat liep hier en ook in het bijzijn van haar moeder al op te scheppen over het feit dat hij seks had met mijn nichtje
Laten hangen, je laat je humeur toch niet door een puber bepalen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Ouder1 het volgende:
Wat vinden jullie? Moet ik haar vader (daar woont ze nu) en haar zelf (zij zit niet op zijn Instagram) hiervan op de hoogte stellen?
Zij kan toch gewoon die foto bekijken? Dan moet zij daar maar iets van vinden. Niet jouw business.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:32 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, ze kan het niet zien omdat het half achter haar gebeurt. Waarom zij niet op zijn instagram zit weet ik niet.
Ik denk dat TS de hele dag niks te doen heeft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:35 schreef Scarface2004 het volgende:
6 x wordt het afgeraden om je er niet mee te bemoeien.
Toch heb ik het gevoel dat TS er zich wel mee gaat bemoeien.
Natuurlijk gaat die zich er mee bemoeien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:35 schreef Scarface2004 het volgende:
6 x wordt het afgeraden om je er niet mee te bemoeien.
Toch heb ik het gevoel dat TS er zich wel mee gaat bemoeien.
Je zou maar zo`n tante hebben die even haar wereldbeeld op gaat dringen aan je. Brrrr.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef Silenus het volgende:
Goh, weer post nummer zoveel van TS over jongens die het alleen maar voor de seks doen.
Wat een frustraties. Laat dat kind lekker met rust en probeer je eigen frustraties hierover op te lossen.
Gun die jongen en je nichtje hun triootjequote:Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef Silenus het volgende:
Goh, weer post nummer zoveel van TS over jongens die het alleen maar voor de seks doen.
Wat een frustraties. Laat dat kind lekker met rust en probeer je eigen frustraties hierover op te lossen.
en dan komt ze hier mee aan. Tja, ook weer een droom aan diggelen voor je. Schijnbaar is ze niet het type dat jij denkt dat ze is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Ouder1 het volgende:
. Hij staat daarop met zijn armen om nichtje (net en serieus meisje)
Ik zou dat zelf niet doen, dat zal niet veel goeds teweeg brengen...quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:26 schreef Ouder1 het volgende:
Wat vinden jullie? Moet ik haar vader (daar woont ze nu) en haar zelf (zij zit niet op zijn Instagram) hiervan op de hoogte stellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |