En hoe is dat relevant?quote:Op zondag 12 januari 2014 00:16 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Het is knapper om geld te verliezen, daar moet je pas rare beslissingen voor hebben genomen...
Neequote:Op zondag 12 januari 2014 01:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ook al ben ik ook MOD daar, dat geeft toch aan dat het een hype is en er eentje is die gaat omvallen ?
Sommigen wel, wat ik duidelijk gezegd heb.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:06 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Het is dus niet relevant om te zeggen dat mensen er een zakcentje mee verdiend hebben.
Nee, want zelfs zonder verstand kun je geld hebben verdiend met bitcoins. Dat er dus mensen in dat topic lopen te lullen die geld hebben verdiend met bitcoins wil dus helemaal niks zeggen over of ze verstand van zaken hebben.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:14 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Sommigen wel, wat ik duidelijk gezegd heb.
Het eerste uur met de tips vond ik aardig. Totaal verschillende tips. De tweede helft met het debat voegt niet zoveel toe. Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:12 schreef monkyyy het volgende:
Misschien is dit wel interessant voor sommigen, het lynx debat met tips voor 2014.![]()
http://www.lynx.nl/debat2014
Er zijn genoeg mensen die dat wel hebben gedaan hoor, maar de meeste mensen inderdaad niet. Waarom?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik zat te denken, wat mij verbaast is dat je altijd leest "Als je 10k in Shell/Unilever/KO/JNJ/de AEX had gestoken 25 jaar terug, dan had je nu +100k".
Maar vervolgens is er niemand die dat heeft gedaan. Zijn er echt zo weinig lange termijn Buy& Hold investeerders in onze maatschappij?
Dat zou goed kunnen zie het twitter verhaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat de hele reden dat Pharming steeg dat intercept is!
Dat ben ik niet met je eens.quote:Er is verder dus geen enkele realistische reden om te stijgen!
Je hebt een punt, maar als ik de context lees dan gaat dit niet op:quote:Op zondag 12 januari 2014 16:22 schreef monkyyy het volgende:
Bedrijven met weinig uitstaande aandelen worden verwisseld voor bedrijven met veel uitstaande aandelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Alle earnings releases die voor mij interessant zijn de komende tijd en dus goed ga doorspitten:Earnings seasonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Alle earnings releases die voor mij interessant zijn de komende tijd en dus goed ga doorspitten:Erg Warren Buffett georiėnteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
Haha als ze dat bereiken ben ik heel blijquote:Op maandag 13 januari 2014 09:49 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Pharming blijft maar gaan![]()
Koersdoel nu 2 dollar
Zou mij ook niet verkeerd uitkomenquote:Op maandag 13 januari 2014 10:05 schreef ssebass het volgende:
[..]
Haha als ze dat bereiken ben ik heel blij
2? Hoeveel stuks van Pharming heb je?quote:Op maandag 13 januari 2014 09:49 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Pharming blijft maar gaan![]()
Koersdoel nu 2 dollar
7,4 % van mijn portefeuillequote:Op maandag 13 januari 2014 11:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
2? Hoeveel stuks van Pharming heb je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |