quote:Nieuwe Spelers vanaf seizoen 2013/2014
- Ard van Peppen (Transfervrij)
- Guy Ramos (Transfervrij)
- Henk Dijkhuizen (Transfervrij)
- Marc Höcher (Transfervrij)
- Anouar Kali (Transfervrij)
- Kees Luijckx (Transfervrij)
- Frank Demouge (Transfervrij na huur)
- Wiljan Pluim (Teruggehaald van huur)
Spelers vertrokken na seizoen 2012/2013
- Sanharib Malki, naar Kasimpasa
- Jimmy Hempte, SV Oostende
- Mikoaj Lebedyski, was enkel gehuurd van Pogo Szczecin
- Danilo Luís Hélio Pereira, was enkel gehuurd van Parma
- Abel Tamata, was enkel gehuurd van PSV
- Tamász Kádár, verhuurd aan Diósgyöri VTK
- Rob Wielaert, naar Melbourne Heart
Vlemmings kent hem, dat is zeker maar hij zal hem echt niet aanstellen als het een koekenbakker was die er niks van snapt. De lengte van het contract is belachelijk, zoveel is zeker maar als trainer kunnen we eigenlijk niks over hem zeggen.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:36 schreef De-Hamster het volgende:
Ik vind het belachelijk om een trainer die pas 4 maanden ervaring heeft als hoofdtrainer van Excelsior hoofdtrainer te maken van Roda JC. Om nog niet eens te spreken over zijn idiote contract van 3,5 jaar. Welke flapdrol geeft zo'n onervaren trainer een contract tot juli 2017? Wat heeft hij nu gepresteerd? Helemaal niets. Dat Excelsior halverwege 7e staat is echt niets bijzonders te noemen in de Jupiler League.
Vergelijkingen met Frank de Boer lijken me erg misplaatst, een Philip Cocu heeft bewezen dat niet elke jonge, onervaren trainer een schot in de roos is. Daarnaast is Frank de Boer een trainer bij een club waar hij al jaren in de jeugd heeft gewerkt en die jeugdspelers zijn nu langzaam het eerste elftal aan het vormen. Hij heeft dus al jaren ervaring met die spelers, daarnaast heeft Frank de Boer een tijd als assistent trainer bij van Marwijk gewerkt. Allemaal dingen waar Tomasson totaal geen ervaring in heeft.
Blijf het een belachelijk besluit vinden, onervaren, niets bewijst dat hij een goede trainer zal worden. Hebben we eindelijk sinds jaren een nagenoeg Nederlandse selectie krijgen we een Deen als Tomasson als coach, al snap ik ook wel dat zijn Nederlands nog beter is dan menig geboren Nederlander. Al met al ben ik hier totaal niet blij mee en zie ik dit puur als vriendjespolitiek van Leon Vlemmings.
welk intern onderzoek heb je het over?quote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef Professional het volgende:
Laten we maar hopen dat Tomasson ons niet in de buurt van die onderste plaatsen brengt.
Dat interne onderzoek is echt een lachertje. Hoeveel mensen zijn ondervraagd dan? Mocht hier uberhaupt een kern van waarheid in zitten dan heb ik medelijden met de mensen die ondervraagd zijn. Wat een ellende moeten die dan dagelijks meemaken. Juist dat waar mensen niet tegen kunnen wordt van ze verwacht: verandering.
artikel in de krant gelezen. 26 peroneelsleden zijn gevraagd, dat is iedereen behalve de directie, een paar nieuwe werknemers en 4 vertrouwelingen van vd bunder. Bijna iedereen van die ondervraagde heeft het helemaal gehad met vd bunder.quote:Op maandag 30 december 2013 11:37 schreef Professional het volgende:
Laten we maar hopen dat Tomasson ons niet in de buurt van die onderste plaatsen brengt.
Dat interne onderzoek is echt een lachertje. Hoeveel mensen zijn ondervraagd dan? Mocht hier uberhaupt een kern van waarheid in zitten dan heb ik medelijden met de mensen die ondervraagd zijn. Wat een ellende moeten die dan dagelijks meemaken. Juist dat waar mensen niet tegen kunnen wordt van ze verwacht: verandering.
Als ik moet kiezen tussen van den Bunder en mensen, die tijdens de fusieperiode hun kaken stijf gesloten hielden om hun eigen positie niet in gevaar te brengen en nu laf en achterbaks via de Limburgse kranten de club beschadigen, gaat mijn voorkeur toch echt naar van den Bunder uit...quote:Op maandag 30 december 2013 12:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
artikel in de krant gelezen. 26 peroneelsleden zijn gevraagd, dat is iedereen behalve de directie, een paar nieuwe werknemers en 4 vertrouwelingen van vd bunder. Bijna iedereen van die ondervraagde heeft het helemaal gehad met vd bunder.
Ik vind hem, als ik hem op tv zie, ook maar een praatjesmaker en hij komt ook niet betrouwbaar op me over. Maar hem wegsturen zorgt ook weer voor onrust. Dan krijgt een nieuwe directeur het weer aan de stok met de td etc etc etc.
ligt eraan wat er precies allemaal speelt maar idd zolang ze niet met overtuigende argumenten komen dan moeten ze de bek houden en niet de club zinloos beschadigen in de media.quote:Op maandag 30 december 2013 19:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen van den Bunder en mensen, die tijdens de fusieperiode hun kaken stijf gesloten hielden om hun eigen positie niet in gevaar te brengen en nu laf en achterbaks via de Limburgse kranten de club beschadigen, gaat mijn voorkeur toch echt naar van den Bunder uit...
beetje vreemd als je oppert dat roda beter harm terug had kunnen halen om vervolgens te vragen of harm het wel goed gedaan heeft bij onsquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:29 schreef DonRaja het volgende:
Als ze nou even langer hadden gewacht, was Van Veldhoven weer beschikbaar. Is iemand die club goed kent en lijkt me een minder grote gok dan JDT. Ik weet alleen niet of hij het in zijn eerdere periode goed had gedaan bij jullie?
Ik vraag óf het beter zou zijn, hij heeft als voordelen dat hij de club goed kent en wat meer trainerservaring heeft. Ik wist echter niet of hij 'goed' was vertrokken. Ik kon me namelijk herinneren dat de club wel verder wilde, maar hijzelf niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
beetje vreemd als je oppert dat roda beter harm terug had kunnen halen om vervolgens te vragen of harm het wel goed gedaan heeft bij ons
Maar ik vind het prima zo, tomasson is en blijft een gok maar het is tijd om iets nieuws bij roda neer te zetten. Harm heeft het goed gedaan bij ons maar was na 3,5 jaar ook wel klaar en niemand was er echt rouwig om dat hij destijds niet bijtekende. Het terughalen van oude, redelijk succesvolle, bekende loopt vaker slecht dan goed af dus laat het maar zoals het is.
oh zo bedoel je, hij is wel op een goede manier vertrokken. Gewoon door de voordeur als de gentleman die hij is. Hij was toe aan iets anders en verder heeft hij niks naar buiten gebracht, achteraf heeft ie de selectie eens bekeken waarmee hij verder moest en terecht de conclusie getrokken dat het beter was om zijn goede naam te behouden ipv die af te breken en na een half jaar weggestuurd te wordenquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag óf het beter zou zijn, hij heeft als voordelen dat hij de club goed kent en wat meer trainerservaring heeft. Ik wist echter niet of hij 'goed' was vertrokken. Ik kon me namelijk herinneren dat de club wel verder wilde, maar hijzelf niet.
Ik heb het hier in België een beetje gevolgd en de uitspraken van de spelers van KV waren inderdaad in die trant: hele aardige trainer, misschien té aardig in sommige gevallen. In de burenruzie tegen Lierse thuis met 0-3 verliezen was de druppel uiteindelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
oh zo bedoel je, hij is wel op een goede manier vertrokken. Gewoon door de voordeur als de gentleman die hij is. Hij was toe aan iets anders en verder heeft hij niks naar buiten gebracht, achteraf heeft ie de selectie eens bekeken waarmee hij verder moest en terecht de conclusie getrokken dat het beter was om zijn goede naam te behouden ipv die af te breken en na een half jaar weggestuurd te worden
maarja nu zit ook hij zonder werk. Wat is wijsheid
Video - Jon Dahl Tomasson gepresenteerd bij Roda JCquote:Tomasson wil eerst presteren
Jon Dahl Tomasson is vrijdag gepresenteerd bij Roda JC. De Deen is de opvolger van Ruud Brood en tekende voor 3,5 jaar bij de Limburgers. Met zijn 37 jaar wordt Tomasson een van de jongste trainers in de eredivisie.
"Mooi voetballen is aardig, ik wil eerst presteren"
"Iedere trainer heeft het over mooi voetballen, maar ik wil eerst presteren", zei Tomasson die Roda JC uit de degradatiezone moet proberen te houden. "Ik ben een positief mens en kijk omhoog. Het liefst ben ik hier voor de lange termijn."
"Jon is een absolute winnaar"
Technisch manager Leon Vlemmings kent de kwaliteiten van de beginnende Deense coach als geen ander. In het seizoen 2012/2013 was Tomasson assistent van Vlemmings bij Excelsior. Dit seizoen was de Deen zelf eindverantwoordelijk bij de Kralingers. Vlemmings is enthousiast over het karakter van de Deen: "Zijn gedrevenheid past bij het beleidsplan om Roda weer sportief en financieel gezond te maken. Jon is een absolute winnaar."
Tomasson speelde 112 interlands voor het Deense nationale elftal. Met Feyenoord won hij de landstitel in 1999 de UEFA Cup in 2002. Ook schreef Tomasson met AC Milan de Champions League op zijn naam. Daarnaast kwam de aanvaller uit voor sc Heerenveen, Newcastle United, VfB Stuttgart en Villarreal.
http://nos.nl/artikel/593142-tomasson-wil-eerst-presteren.html
Welke rij? Ik zit ook in Vak 13. Rij 6quote:Op maandag 30 december 2013 16:23 schreef JoepVaKirchroa het volgende:
Ik zit op: Theo Pickee Tribune, Vak 13 !!!!!
Dat is toevallig, ik zit ook in rij 6. Welk stoel nummer?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:08 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Welke rij? Ik zit ook in Vak 13. Rij 6
16quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:15 schreef JoepVaKirchroa het volgende:
[..]
Dat is toevallig, ik zit ook in rij 6. Welk stoel nummer?
Dat is nog toevalliger. Ik zit pal naast je, geachte neef ! I was watching you hehe.quote:
Ik lig in een deuk hier!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:18 schreef JoepVaKirchroa het volgende:
[..]
Dat is nog toevalliger. Ik zit pal naast je, geachte neef !
*koek koek*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |