Krijg het niet bij elkaar gedacht hoe iemand die Father And Son verzonnen heeft een naam aanneemt gelijk Yusuf Islamquote:
Apart jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijg het niet bij elkaar gedacht hoe iemand die Father And Son verzonnen heeft een naam aanneemt gelijk Yusuf Islam
Effe aan de zuurstofquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat de concurrentie voor FritsFlits is gearriveerd.
Waar is FritsFlits trouwens?
Ik vind dat je gebrekkig aanwezig bent in dit topic. Doe er in de komende dagen wat mee!quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:38 schreef tong80 het volgende:
Hij had zich ook de broer van Henk de Vries kunnen noemen.
Klopt. In de uitvoering van Counting Crows & Vanessa Carlton. Op nummer 1880.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Deze heb ik eerder in een andere uitvoering gehoord.
Nog maar een dik half uurquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:44 schreef Dven het volgende:
Ik ga memory motel niet reddenDit nummer doet me herinneren aan toen ik samen was met Jennifer. Mijn vriendinnetje met haar vader in de muziekscene van Rotterdam. Bekende drummer. We rookte samen stiekem sigaretjes
Counting Crows hebben een heel fijn nummer in de vorm van Elizabeth Goodnight. Nog erg leuk in het NEderlands gecoverd door Acda en De Munnikquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. In de uitvoering van Counting Crows & Vanessa Carlton. Op nummer 1880.
Die bout film van Disney.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:45 schreef Dven het volgende:
Dit nummer van Elton John is trouwens prachtig.Mensen die hier geen jeugdsentiment aan beleven hebben spijtig genoeg iets gemist
Inderdaad.. Niks geen jeugdsentiment, gewoon een zeer matige plaat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
Nu Elton John.
Elton John:![]()
Dit nummer: mwoa (hij heeft veel en veel betere nummers gemaakt)
quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:46 schreef Elfletterig het volgende:
Nu Elton John.
Elton John:![]()
Dit nummer: mwoa (hij heeft veel en veel betere nummers gemaakt)
quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die bout film van Disney.Of de musical van van den Ende?
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Inderdaad.. Niks geen jeugdsentiment, gewoon een zeer matige plaat.
Dan heb ik vast iets gemist. Niet dat ik het een slecht nummer vind; zeker niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:45 schreef Dven het volgende:
Dit nummer van Elton John is trouwens prachtig.Mensen die hier geen jeugdsentiment aan beleven hebben spijtig genoeg iets gemist
Nee, ik heb mijn tranen in moeten houden bij Zwelgje...quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:48 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn niet rond de 25 jaar en opgegroeid met The Lion King
Mijn nr. 1 duet is Mick Jagger & David Bowie met die gigantische nichtenclipquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:50 schreef Elfletterig het volgende:
Van Elton John door naar George Michael. Alweer zo'n grappige toevalligheid. We komen beide heren later natuurlijk ook nog samen tegen. Compleet met nep-live-setting.
Nee, ik ben alweer 50 procent ouder (bijna).quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:48 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn niet rond de 25 jaar en opgegroeid met The Lion King
Dan kan ik het begrijpenquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik ben alweer 50 procent ouder (bijna).
Zag laatst op TV hoe die clip in elkaar is gezet. Alles hangt van toevalligheid aan elkaar. Het is echt allemaal ter plekke bedacht en in elkaar gezet. Er was nauwelijks tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn nr. 1 duet is Mick Jagger & David Bowie met die gigantische nichtenclip
quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
ZO !
De DJ zegt precies wat ik voel en dacht
Letterlijk verwoord jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zie -ie nou trouwens dat het "een vergissing" was... ??
Ik hoorde hem dat echt zeggen....
Jep!quote:
Dat een tv-programma er tientallen jaren later glans mee weet te maken, toont wat mij betreft vooral aan hoe krachtig het nummer is!quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is jammer dat Robert ten Brink al jaren met dit nummer de sier pleegt te maken, heeft daardoor, voor mij, haar glans verloren.
Trusten!quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:55 schreef Dven het volgende:
Fijne en muzikaal vermakelijke nacht toegewenst aan u allen!
quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Hup Dven, nu echt naast je snurkende hond gaan liggen.
Twitter het 'mquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind deze DJ trouwens écht prettig. Deze man weet de nummers echt goed in te leiden.
voor Kasper Kooij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |