Coldplay hoort er natuurlijk wel degelijk in. Maar staan met de verkeerde nummers te hoog.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:29 schreef lubje25 het volgende:
Ik vind dat die nieuwe meuk er nog niet in hoort. Bruno Mars, Gnarls, Stromae en zo. Als het echt goed is dan komt het wel bovendrijven. Coldplay vind ik een zeer overschatte band, paar goede nummers maar veel van hetzelfde saaie geneuzel. Vandaar dat ik het niet zo'n sterk uur vind.

Ik heb dit jaar helaas niet gestemd dus daar is de redenquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:30 schreef Elfletterig het volgende:
Vorig jaar stonden de Rolling Stones met "Beast Of Burden" nog hoger dan de cover van Bette Midler: 71 plaatsen verschil. Dit jaar zijn de verhoudingen omgedraaid. Bette verliest 16 plaatsen en staat op #1296. De Stones zakken 257 plaatsen naar #1466.
Pussy Cat Dollsquote:
Wel in slowmotion lopen dan...quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga tijdens Vangelis - heel respectloos - een snelle plaspauze inlassen.![]()
Dan ben ik op tijd terug voor de prachtplaat van Coldplay.
Misschien wel het beste nummer uit 2013 dat in deze lijst staat
quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:32 schreef Dven het volgende:
Dit doet me denken aan slow-motion beelden.
quote:
Rapidoquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer terug. Deed 2 minuten over een afstand van 4 meter.
Yusuf Islam nog steeds denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:35 schreef SkinnyDeKat het volgende:
[..]
Ik denk meer aan Cat Stevens. Of hoe hij hedendaags ook mag heten
Dit is zo'n liedje, ook al komt het uit 2013.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:36 schreef Dven het volgende:
Ik ben toch meer fan van oude coldplayliedjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |