Nee, ik heb mijn tranen in moeten houden bij Zwelgje...quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:48 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn niet rond de 25 jaar en opgegroeid met The Lion King
Mijn nr. 1 duet is Mick Jagger & David Bowie met die gigantische nichtenclipquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:50 schreef Elfletterig het volgende:
Van Elton John door naar George Michael. Alweer zo'n grappige toevalligheid. We komen beide heren later natuurlijk ook nog samen tegen. Compleet met nep-live-setting.
Nee, ik ben alweer 50 procent ouder (bijna).quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:48 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn niet rond de 25 jaar en opgegroeid met The Lion King
Dan kan ik het begrijpenquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik ben alweer 50 procent ouder (bijna).
Zag laatst op TV hoe die clip in elkaar is gezet. Alles hangt van toevalligheid aan elkaar. Het is echt allemaal ter plekke bedacht en in elkaar gezet. Er was nauwelijks tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn nr. 1 duet is Mick Jagger & David Bowie met die gigantische nichtenclip
quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:52 schreef Elfletterig het volgende:
ZO !
De DJ zegt precies wat ik voel en dacht
Letterlijk verwoord jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:53 schreef Elfletterig het volgende:
Zie -ie nou trouwens dat het "een vergissing" was... ??
Ik hoorde hem dat echt zeggen....
Jep!quote:
Dat een tv-programma er tientallen jaren later glans mee weet te maken, toont wat mij betreft vooral aan hoe krachtig het nummer is!quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Het is jammer dat Robert ten Brink al jaren met dit nummer de sier pleegt te maken, heeft daardoor, voor mij, haar glans verloren.
Trusten!quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:55 schreef Dven het volgende:
Fijne en muzikaal vermakelijke nacht toegewenst aan u allen!
quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Hup Dven, nu echt naast je snurkende hond gaan liggen.
Twitter het 'mquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:56 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind deze DJ trouwens écht prettig. Deze man weet de nummers echt goed in te leiden.
voor Kasper Kooij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |