Ik zeg nie dat Guus niet gezellig isquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd een gezellige vent geweest
Heb ik altijd al erg goed gevonden, maar dat kan ook komen omdat ik ben begonnen met symfonische metal (Theatre of Tragedy en oude werk van Within Temptation oa)quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:17 schreef FritsFlits het volgende:
Kate Bush dit uurdaar heb ik ook meer respect voor gekregen afgelopen jaren. Zelfs op een van haar nummers gestemd
Hier verder.quote:
Ik ken Within Temptation alleen van de Mother Earth CD. Die producer, Rene Merkelbach, maakt trouwens al 10 jaar Eftelingmuziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik altijd al erg goed gevonden, maar dat kan ook komen omdat ik ben begonnen met symfonische metal (Theatre of Tragedy en oude werk van Within Temptation oa)
Pastorale.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:22 schreef FritsFlits het volgende:
Ramseszeikvent. Alleen huil, vecht, fok, etc is mooi
Dat vindt DWDD ook over hem.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:22 schreef FritsFlits het volgende:
En Laat Me is ook wel een mooi nummer. Vooral heb ik het idee dat hij zichzelf erg belangrijk vindt..
quote:
Houden zo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ik kijk dat propagandaprogramma niet
Haha, gelukkig kan hij niet twee keer overlijdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:23 schreef Ferdo het volgende:
Posities in 2010, 2009 en 2008: 1120, 174, 1628
En nee, er ontbreekt geen cijfer in die tweede...
Het werk van voor Mother Earth is leuker (stukje harder ook, zit nog wat van de 90's gothic in, belangrijkste reden van de verwarring van het genre)quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ken Within Temptation alleen van de Mother Earth CD. Die producer, Rene Merkelbach, maakt trouwens al 10 jaar Eftelingmuziek
Er heeft ook ooit een bewerkt Within Temptation nummer in de Efteling gespeeld
You Only Die Oncequote:Op vrijdag 27 december 2013 08:23 schreef Ferdo het volgende:
Posities in 2010, 2009 en 2008: 1120, 174, 1628
En nee, er ontbreekt geen cijfer in die tweede...
Ik heb niets met gothic, hoewel gothic-meiden wel leuk kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het werk van voor Mother Earth is leuker (stukje harder ook, zit nog wat van de 90's gothic in, belangrijkste reden van de verwarring van het genre)
Al heb ik tegenwoordig meer met nog wat hardere Gothic. My Dying Bride, Paradise Lost en dergelijke.. maar dat hoort hier niet echt thuis
quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je denkt toch niet dat je Steve Miller Band?
xd
Dat je al die smilies typt.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je denkt toch niet dat je Steve Miller Band?
xd
Heeft 'ie een muis voorquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je al die smilies typt.
80's gothic kun je wel hebben lijkt me? Dat is gewoon een deel van de New Wave-scene.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb niets met gothic, hoewel gothic-meiden wel leuk kunnen zijnMaar voor mij te hard al die muziek
Grappenmakerquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:27 schreef cafca het volgende:
Lekker muziekje om mee wakker te worden
Zou ik eerst wat voorbeelden moeten horenquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
80's gothic kun je wel hebben lijkt me? Dat is gewoon een deel van de New Wave-scene.
Klikken voor smiliesquote:
Op een mobiel of iPad is dat handigquote:
The Cure, Siouxsie and the Banshees, Killing Joke (hoewel die daarna wel harder zijn gaan spelen, net als Swans), The Birthday Party (het beste van Nick Cavequote:Op vrijdag 27 december 2013 08:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zou ik eerst wat voorbeelden moeten horen
Ik dacht dat je bij wijze van grap John Legend typtequote:Op vrijdag 27 december 2013 08:29 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb weinig met Jealous Guy, welke versie dan ook. Ondanks John Lengod
dat las ikk in eerste instantie ook, jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij wijze van grap John Legend typte
Duidelijk dat ik niet in die hoek zitquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Cure, Siouxsie and the Banshees, Killing Joke (hoewel die daarna wel harder zijn gaan spelen, net als Swans), The Birthday Party (het beste van Nick Cave)
Weten we gelijk jouw guilty pleasurequote:Op vrijdag 27 december 2013 08:31 schreef cafca het volgende:
[..]
dat las ikk in eerste instantie ook, ja
Love Like Blood is ook een radiohitje van Killing Jokequote:Op vrijdag 27 december 2013 08:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik niet in die hoek zitThe Cure ken ik voornamelijk van A Forest en Lullaby (geloof ik). Nick Cave ken ik voornamelijk solo of met de Bad Seeds
Nee, dat duurt nog wel even, staat in de bovenste helft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt vandaag vermoed ik nog wel langs, zal even kijken.
Gers fucking Pardoelquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt vandaag vermoed ik nog wel langs, zal even kijken.
Tevens is uur 12-13 vandaag echt kut![]()
Het ergste is dat er een nummer in dat uur zit wat slechter is.quote:
Ach, vorig jaar stonden zijn beide nummers zelfs in de top 1000quote:
Glennis zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ergste is dat er een nummer in dat uur zit wat slechter is.
Ja.quote:
Deze nacht?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit nu even te kijken wanneer ik wil slapen voor oudjaarsdag
Manmanman, misschien moet ik maar gewoon de nacht doorhalen
Nee laatste nachtquote:
Zodat je neer valt tijdens de jaarswisseling?quote:
vorig jaar heb ik 4 uur geslapen de laatste nacht ivm Slayerquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zodat je neer valt tijdens de jaarswisseling?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vorig jaar heb ik 4 uur geslapen de laatste nacht ivm SlayerDit jaar ga ik ook voor 5 of 6 uur denk ik
Mijn evengreens op Simon and Garfunkel na draai ik bijna nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:41 schreef cafca het volgende:
Ik vind het leukste aan de top 2000 inderdaad ook de nummers die ik zelf nooit zal opzetten, maar wel heel leuk zijn om weer eens te horen. De platen waar ik zelf op gestemd heb,, die draai ik toch wel
Dit inderdaad. Ik merk ook, in mijn 4e jaar dat ik echt actief luister, dat ik het grootste deel van de lijst ook wel ken. Het eerste jaar klonk de laatste dag alleen bekend, nu staan er voor mij al weinig onbekende platen meer vanaf dag 3quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:41 schreef cafca het volgende:
Ik vind het leukste aan de top 2000 inderdaad ook de nummers die ik zelf nooit zal opzetten, maar wel heel leuk zijn om weer eens te horen. De platen waar ik zelf op gestemd heb,, die draai ik toch wel
Wel een goede manier om die oude platen te leren kennenquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik merk ook, in mijn 4e jaar dat ik echt actief luister, dat ik het grootste deel van de lijst ook wel ken. Het eerste jaar klonk de laatste dag alleen bekend, nu staan er voor mij al weinig onbekende platen meer vanaf dag 3
Ik luister van voor de jaren 70 eigenlijk alleen de radiohitjes van de Byrds, Kinks en Who. En dan Beatles, Stones, oude Pink Floyd/Bowie nummers en VU (die schandalig ondervertegenwoordigd zijn)quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn evengreens op Simon and Garfunkel na draai ik bijna nooit eigenlijkMaar blijven altijd mijn favoriet
Ik leer eigenlijk voornamelijk nieuwe platen kennen in de top 2000quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wel een goede manier om die oude platen te leren kennen
Klopt, 4 jaar geleden kende ik alleen maar een paar dingetjes van de Beatles en die echte klassiekers uit de top 100. Nu heb ik ook wel op andere manieren meer muziek leren kennen maar de jaren 60 en 70 kom ik toch minder snel bij dan de jaren 80.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De leeftijd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik leer eigenlijk voornamelijk nieuwe platen kennen in de top 2000
Haha, hier ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik leer eigenlijk voornamelijk nieuwe platen kennen in de top 2000
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
in 2 seconden een studie vinden, knapquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb gelukkig een winter UI.
Tevens heb ik gevonden welke master ik ga studerenIn 2 seconden.
En ja, als Gers Pardoel er (hogerquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:45 schreef FritsFlits het volgende:
It's too late to ignore this soooong..
Mwah, wel aardig toch
Dat is snel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Economische Geografie in Utereg. En nee, ik was er al even mee bezig geweest maar wil sowieso wel naar Utrecht en dat leek me wel wat. Ga wel een keer naar een open dag ofzo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
in 2 seconden een studie vinden, knapwelke?
Toch minder leuke UI zonder muts, Dquote:
Leuk man! Maar je blijft knotsgek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Economische Geografie? Hoe kan je dat combineren?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Economische Geografie in Utereg. En nee, ik was er al even mee bezig geweest maar wil sowieso wel naar Utrecht en dat leek me wel wat. Ga wel een keer naar een open dag ofzo.
De View Master?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |