Op een mobiel of iPad is dat handigquote:
The Cure, Siouxsie and the Banshees, Killing Joke (hoewel die daarna wel harder zijn gaan spelen, net als Swans), The Birthday Party (het beste van Nick Cavequote:Op vrijdag 27 december 2013 08:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zou ik eerst wat voorbeelden moeten horen
Ik dacht dat je bij wijze van grap John Legend typtequote:Op vrijdag 27 december 2013 08:29 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb weinig met Jealous Guy, welke versie dan ook. Ondanks John Lengod
dat las ikk in eerste instantie ook, jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij wijze van grap John Legend typte
Duidelijk dat ik niet in die hoek zitquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Cure, Siouxsie and the Banshees, Killing Joke (hoewel die daarna wel harder zijn gaan spelen, net als Swans), The Birthday Party (het beste van Nick Cave)
Weten we gelijk jouw guilty pleasurequote:Op vrijdag 27 december 2013 08:31 schreef cafca het volgende:
[..]
dat las ikk in eerste instantie ook, ja
Love Like Blood is ook een radiohitje van Killing Jokequote:Op vrijdag 27 december 2013 08:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Duidelijk dat ik niet in die hoek zitThe Cure ken ik voornamelijk van A Forest en Lullaby (geloof ik). Nick Cave ken ik voornamelijk solo of met de Bad Seeds
Nee, dat duurt nog wel even, staat in de bovenste helft.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt vandaag vermoed ik nog wel langs, zal even kijken.
Gers fucking Pardoelquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt vandaag vermoed ik nog wel langs, zal even kijken.
Tevens is uur 12-13 vandaag echt kut![]()
Het ergste is dat er een nummer in dat uur zit wat slechter is.quote:
Ach, vorig jaar stonden zijn beide nummers zelfs in de top 1000quote:
Glennis zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ergste is dat er een nummer in dat uur zit wat slechter is.
Ja.quote:
Deze nacht?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit nu even te kijken wanneer ik wil slapen voor oudjaarsdag
Manmanman, misschien moet ik maar gewoon de nacht doorhalen
Nee laatste nachtquote:
Zodat je neer valt tijdens de jaarswisseling?quote:
vorig jaar heb ik 4 uur geslapen de laatste nacht ivm Slayerquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zodat je neer valt tijdens de jaarswisseling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |