SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
De hagelwitte sokjes alweer zwart zekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:32 schreef Gripper het volgende:
Ik heb m'n eerste km's van de Rapha dinges achter de rug hoor![]()
Maar die 500 zal wel niet meer lukken.
Mooi ritje in de bagger met maatje Jitze. Aardig straf weer: veel wind en regen, en nat bos natuurlijk. Maar wel mooi de langste afstand gedaan. Lekkere bouillon onderweg en na afloop gluhwein en oliebol gratis bij de organiserende club. Goed geregeld!
https://www.strava.com/activities/102154856
Tuurlijk niet popje, die bewaar ik voor als de krokussen hun kopjes weer opsteken en de merels fluiten!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
De hagelwitte sokjes alweer zwart zeker
Haha hier ook...alleen met stralend mooi weer mogen ze even buiten kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk niet popje, die bewaar ik voor als de krokussen hun kopjes weer opsteken en de merels fluiten!
Had nu grijze sokken aan, en die zijn niet echt van kleur veranderd
Ja, zal even rondzoeken. En inderdaad, een gebroken ketting is minder ergquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:51 schreef Gripper het volgende:
Oei, das wel ernstig. Erger dan een gebroken ketting halverwege een MTB rit denk ik. Veel koffiewinkels hebben die onderdelen wel op voorraad hoor.
Maandag denk ik. Vandaag even rust gehouden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef ddx het volgende:
Jij gaat hem zondag of maandag afronden ?
welkom als echte ventquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Patroon het volgende:
Afgelopen jaar 9200km gefietst. Best tevreden aangezien ik vanaf februari constant fulltime heb gewerkt.
haha ja, te snel verkeerde knop gedrukt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Patroon het volgende:
Afgelopen jaar 9200km gefietst. Best tevreden aangezien ik vanaf eind januari constant fulltime heb gewerkt.
zo pas je posts niet aan hoor.quote:
Dit is alles wat je nodig hebt, aangezien de oosterburen vaak goedkoper zijn:quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef Oksel het volgende:
Welke sites checken jullie altijd als Eentwee z'n PM's niet leest?
- Salden
- Bikeparts4u
- Mantel
- Hopmans
- Vos (kutsite)
Deze moeten eik efkes in de OP.
Hmja, maar die taal spreek ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit is alles wat je nodig hebt, aangezien de oosterburen vaak goedkoper zijn:
https://www.google.de/shopping
Ben ik nou de enige die steeds denkt dat het daar bij Vos altijd, of zwaar overjarig, of B-keus, of echte nepperts zijn. En dan die afmontage.............quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef Oksel het volgende:
Goedkoop fietsjes scoren bij Vos. Vaak wel met kutwielen.
http://www.vosfietsen.nl/(...)icle&id=65&Itemid=87
Nee, ik was laatst bij dat servicepunt in Leeuwarden en kon die Pool niet verstaan. Vertrouw het zaakje voor geen meter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die steeds denkt dat het daar bij Vos altijd, of zwaar overjarig, of B-keus, of echte nepperts zijn. En dan die afmontage.............
Vooral deze spreekt me wel aan:
http://www.vosfietsen.nl/images/stories/dsc_8202.jpg
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:34 schreef Oksel het volgende:
Vind dit wel wat.
http://www.bikeandtravel.(...)ts/set-giro-001-0009
aldus captain tripplequote:
hihahoquote:
Da's veur zunnigers, die 'm ooit nog willen verkopen.........quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:50 schreef ddx het volgende:
Is Vos ook niet kwestie van lokkertjes en als mensen dan in winkel zijn iets anders (duurders) verkopen ?
En als ik die foto's zoals deze zie vraag ik me af waarom ze dan geen foto plaatsen van fiets waarvan voorvorkbuis ingekort is :
[ afbeelding ]
Of zijn er echt mensen die met 30cm spacers gaan rondrijden ?
Die gaat er natuurlijk af bij verkoop, maar waarom zo'n ding afzagen als hij nog op maat gezet moet worden?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef ddx het volgende:
Dus Vos zijn zelf zunnigers?
Als ze 10 fietsen per dag verkopen, kunnen ze toch wel volledig afgemonteerde fiets op foto zetten zou je zeggen ?
Los van het feit dat ik me echt afvraag of er mensen met zoveel spacers rondrijden/wat is het nut om zo'n mega toren er standaard op te doen ?
verschillende maten fietsen hebben echt dezelfde vork. dus een korter of langer balhoofd, maakt niet uit, gewoon afzagen. En het nut? productie efficiency denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef ddx het volgende:
Dus Vos zijn zelf zunnigers?
Als ze 10 fietsen per dag verkopen, kunnen ze toch wel volledig afgemonteerde fiets op foto zetten zou je zeggen ?
Los van het feit dat ik me echt afvraag of er mensen met zoveel spacers rondrijden/wat is het nut om zo'n mega toren er standaard op te doen ?
Vaak klopt de voorraad idd niet met wat ze op Internet aanbieden. En als je daarnaar vraagt, of uberhaupt vraagt, krijg je een grote bek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:50 schreef ddx het volgende:
Is Vos ook niet kwestie van lokkertjes en als mensen dan in winkel zijn iets anders (duurders) verkopen ?
En als ik die foto's zoals deze zie vraag ik me af waarom ze dan geen foto plaatsen van fiets waarvan voorvorkbuis ingekort is :
[ afbeelding ]
Of zijn er echt mensen die met 30cm spacers gaan rondrijden ?
De gemiddelde fietsenmaker lult je ook gewoon op een fiets die hij nog op voorraad heeft staan. Maatje te groot of te klein? Geen probleem, we zetten gewoon het zadel wat naar voren het stuur wat langer/korter, kan mooi een 8cm stuurpen op. Dan past dat voorraadfietsie ook wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:35 schreef ddx het volgende:
Tja de website doet me denken aan Weans computers.
(http://blafhert.wordpress.com/2008/10/27/weans-den-haag/)
Als je weet wat je moet hebben kan je daar misschien prima deal maken.
Alleen om daar als beginner een fiets te gaan kopen lijkt me niet echt slim. (maargoed de vraag is of je bij gemiddelde fietsenmaker beter af bent)
jeezzzz, dat is lang geleden en ik moest eerst een stukje lezen voordat ik me Weans weer herinnerde. Wat een zaak was dat zeg. Ben er wel een paar keer geweest maar meer dan een 14K4 modem heb ik er nooit gescoord. En dat verhaal over Stacker klopt helemaal.... de ratten!quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:35 schreef ddx het volgende:
Tja de website doet me denken aan Weans computers.
(http://blafhert.wordpress.com/2008/10/27/weans-den-haag/)
Als je weet wat je moet hebben kan je daar misschien prima deal maken.
Alleen om daar als beginner een fiets te gaan kopen lijkt me niet echt slim. (maargoed de vraag is of je bij gemiddelde fietsenmaker beter af bent)
Ik ken de zaak niet, maar wel vermakelijk om te lezen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef ddx het volgende:
Ja ik moest even googlen voor de naam van het bedrijf.
Die is echt enorm overjarig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die steeds denkt dat het daar bij Vos altijd, of zwaar overjarig, of B-keus, of echte nepperts zijn. En dan die afmontage.............
Vooral deze spreekt me wel aan:
http://www.vosfietsen.nl/images/stories/dsc_8202.jpg
Alleen aan Marokkanen. Mijn eigen vrouw is een buitenlandse. Maar ik begrijp dat je je daar moeilijk een mening over kan vormen, daar in het roomblanke Friesland.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:33 schreef Patroon het volgende:
Oksel heeft een hekel aan buitenlanders, tenzij hij er "goedkoop" een neppe overjarige Biankie kan kopen
Hap hap hap.quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:39 schreef Oksel het volgende:
Als Vos nep zou verkopen zou heel internet erover vol staan. Kortom, dat is dikke BS, het kan niet eens, denk eens na.. Ik weet zeker dat mijn frame echt is, en ik weet zeker dat alles wat daar hangt echt is. Genoeg gasten wie ik fiets fietsen op Chinarellos, zie je direct.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:36 schreef Oksel het volgende:
[..]
Alleen aan Marokkanen. Mijn eigen vrouw is een buitenlandse. Maar ik begrijp dat je je daar moeilijk een mening over kan vormen, daar in het roomblanke Friesland.
Ik geloof ook best wel dat JOUW frame een echte is. Maar gezien de soms vreemde kleurstellingen heb ik het idee dat er OOK hele ladingen proefmodellen en B-keus daar gedumpt worden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:39 schreef Oksel het volgende:
Als Vos nep zou verkopen zou heel internet erover vol staan. Kortom, dat is dikke BS, het kan niet eens, denk eens na.. Ik weet zeker dat mijn frame echt is, en ik weet zeker dat alles wat daar hangt echt is. Genoeg gasten wie ik fiets fietsen op Chinarellos, zie je direct.
Ik ken Okkie niet persoonlijk, maar hier kan ik niet om lachen. En dat je zulke foto's in je archief hebt, zegt ook wel wat Kaas.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ach ja, Okkie kan er ook niet veel aan doen dat hij zo is opgevoed.
Hier wat vooraanstaande ooms uit zijn familie, Bompa v. Oksel op links:
[ afbeelding ]
Wat foto's uit zijn kindertijd, spelend met zijn vriendjes, hier rechts op de foto.
[ afbeelding ]
Op scouting oefenen hoe je fietsen in beslag moet nemen (Oksel 4e van rechts):
[ afbeelding ]
Hoog bezoek op scouting, Oksel derde van links;
[ afbeelding ]
Paar jaren later eindelijk op kamers:
[ afbeelding ]
En daar ben ik maar wat blij mee. In Twente ziet het natuurlijk zwart van de Soewarten..quote:Op zaterdag 28 december 2013 08:36 schreef Oksel het volgende:
[..]
Alleen aan Marokkanen. Mijn eigen vrouw is een buitenlandse. Maar ik begrijp dat je je daar moeilijk een mening over kan vormen, daar in het roomblanke Friesland.
Niet het beste fietsweer?quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk geweest weer, het is niet het beste fietsweer, maar kan het weer over wielrennen gaan? Mooi.
Okay, stiekem moest ik wel een klein beetje lachenquote:Op zaterdag 28 december 2013 11:01 schreef Patroon het volgende:
Idd, was het elke dag maar zo...
Jongens, nu niet opeens zo serieus. We zijn toch geen hommos?
Ik heb mijn mening over die medelanders hier nog nooit neergezetquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:22 schreef Oksel het volgende:
Beetje jammer kaasmans, onder je niveau. Ik ben de enige die Nazigrapjes mag maken met een Duitse vrouw.
Verder heb ik jaren in plaatsen gewoond met teveel allochtonen, en is mijn mening over Marokkanen gebaseerd op ervaringen (inbraken, geweld, etc), niet op verhalen van derden. Maargoed; iedereen weet het nu; ik ben geen racist want niets tegen gekleurden in het algemeen, maar heb wel een extreme hekel aan alles wat Marokkaans is. Maar nu in mijn roomblanke buurtje heul geen last meer van dat volk gelukkig. Dus kan goed begrijpen dat Patroon etc. een andere mening heeft. Stuur je toekomstige dochter anders even een keer naar een leuk zwembad in R'dam, kijken wat dat met je mening doet. Of ga eens rond 't middaguur in Rotterdam in het onrendabelenvervoer zitten, zoals in de metro. 90% zwart. En kijk dan meteen even naar de misdaadcijfers bij het CBS van niet-Westerse allochtonen. En beweer dan nog eens dat Nederland een beter land is mét Marokkanen.
En B-keus @ Vos; vast. Maarja, lakfoutje ofzo boeit geen zak natuurlijk. En vage kleuren is inderdaad wel vaag ja. Maarja, ik verkoop ook wel eens OEM producten met een andere kleur..
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:22 schreef Oksel het volgende:
Beetje jammer kaasmans, onder je niveau. Ik ben de enige die Nazigrapjes mag maken met een Duitse vrouw.
Verder heb ik jaren in plaatsen gewoond met teveel allochtonen, en is mijn mening over Marokkanen gebaseerd op ervaringen (inbraken, geweld, etc), niet op verhalen van derden. Maargoed; iedereen weet het nu; ik ben geen racist want niets tegen gekleurden in het algemeen, maar heb wel een extreme hekel aan alles wat Marokkaans is. Maar nu in mijn roomblanke buurtje heul geen last meer van dat volk gelukkig. Dus kan goed begrijpen dat Patroon etc. een andere mening heeft. Stuur je toekomstige dochter anders even een keer naar een leuk zwembad in R'dam, kijken wat dat met je mening doet. Of ga eens rond 't middaguur in Rotterdam in het onrendabelenvervoer zitten, zoals in de metro. 90% zwart. En kijk dan meteen even naar de misdaadcijfers bij het CBS van niet-Westerse allochtonen. En beweer dan nog eens dat Nederland een beter land is mét Marokkanen.
En B-keus @ Vos; vast. Maarja, lakfoutje ofzo boeit geen zak natuurlijk. En vage kleuren is inderdaad wel vaag ja. Maarja, ik verkoop ook wel eens OEM producten met een andere kleur..
Mijn mening is dat er genoeg verrotte Marokkanen zijn maar er zijn ook genoeg verrotte Nederlanders. Je zal waarschijnlijk meer verrotte Marokkanen tegenkomen, maar die hebben vaak een stuk minder kansen gehad. Het is voor een Marokkaan bijvoorbeeld al knap lastig om een stageplaats te vinden, laat staan een goede baan. Niet iedereen heeft dezelfde achtergrond. Kan je natuurlijk afvragen, hoe het kan dat een Marokkaan minder makkelijk een stageplaats/werk krijgt, maar daar kan die ene die wel graag wil niks aan doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef Oksel het volgende:
Nou, wat is je mening er over dan? En dan heb ik het niet over niet-Friezen of Duiters..
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net ff lekker rondje Rotte gefiets met de handjes op het stuur.
Heerlijck!
Ben bewust op de fiets gestapt ja. Wel bijna een ongeluk, reed van het houten bruggetje richting de watertoren vanuit A'delft, rijden 2 vrouwen mij tegemoet en blijkbaar een wandelaar die ook op het fietspad liep. Ik zag 'm pas op 5 meter afstand en kon nog net remmen en sturen. Ging hij nog boos op mij worden ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Snap ik wel, maar tis wel irritant. 's ochtends heb ik ook vaak hardlopers en hondenuilaters die dan over het midden van het fietspad lopen en boos worden als je rechts inhaalt omdat daar meer ruimte is dan linksquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:05 schreef ddx het volgende:
Wandelaars (en hardlopers ook trouwens) denken vaak dat ze helemaal niet gezien hoeven te worden omdat ze niet zo snel gaan.
Ik ben d'r wel want ik ga niet zuipen vanavondquote:Op zaterdag 28 december 2013 17:24 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nog ff kieken waar ik morgen de voorkeur aan geef
voel je je wel lekker?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ben d'r wel want ik ga niet zuipen vanavond
Ontgiften. En moet al m'n drank bewaren voor oud en nieuw. Hoewel ik net nog wel een fles beerenburg tegenkwamquote:
Kan je Friesland mooi ontwijken, molleboon!quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:01 schreef Yankee het volgende:
Inderdaad, ik ga denk ik een garmin 800 kopen. Kan ik mooi routes uitzetten door allerlei blanke enclaves
Dat is inderdaad wel het ideequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kan je Friesland mooi ontwijken, molleboon!
Patroon had het niet tegen jou hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga ook nog eens naar Fryslan fietsen. Vrijwillig.
Oh, maar dan haal ik mijn toegangsstempel wel bij een andere Fries.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Patroon had het niet tegen jou hoor.
Wanneer?quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:03 schreef keesfietst het volgende:
Doe je mee met rondje IJsselmeer dan kano?
Dan zal ik eerst nog wat meer moeten trainenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:24 schreef ddx het volgende:
Als de dagen wat langer zijn, neem tenminste niet aan dat je uren in het donker wilt fietsen ?
Ongeveer 300km ja, je hebt nog wel een paar maanden om te trainenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan zal ik eerst nog wat meer moeten trainenRondje is zo'n 300 km toch?
Heb je er wel eens mee gereden mien jong? Of is dit papegaaien gedrag op basis van wat je wilt lezen op een forum met klachten over Mavic?quote:Op zondag 29 december 2013 11:38 schreef Patroon het volgende:
Mavic
Cosmics
Vraag eentwee eens over Mavic of lees je wat in op het fiets.nl forum, zit veel kennis en goede zoekfunctie.
Zelf niet mee gereden, maar reed jaartje terug naast iemand met die Cosmics en bij hard aanzetten kwamen zijn velgen tegen de blokken. Was toen nat weer dus hoorde je duidelijk. Hij zei zelf ook dat die dingen veel slapper waren dan een andere hoge set die hij had.quote:Op zondag 29 december 2013 12:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Heb je er wel eens mee gereden mien jong? Of is dit papegaaien gedrag op basis van wat je wilt lezen op een forum met klachten over Mavic?
Matigquote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
Volgend jaar wordt een goed fietsjaar. iig geen vrouw meer om rekening mee te houden. Maand Januari of Februari zal wel in teken staan van verhuizen.
Vindiknietleukquote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
Volgend jaar wordt een goed fietsjaar. iig geen vrouw meer om rekening mee te houden. Maand Januari of Februari zal wel in teken staan van verhuizen.
Hee das wel jammer zeg.quote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
Balenquote:Op zondag 29 december 2013 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, we waren in bepaalde dingen te verschillend. 't is nou eenmaal zo. Nu zien hoe we het gaan doen met uit elkaar gaan, want we moeten allebei uit dit appartement (zo goed als onbetaalbaar alleen)
Ai. Zonde. Sterkte komende tijd!quote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 11:38 schreef Patroon het volgende:
Mavic
Cosmics
Vraag eentwee eens over Mavic of lees je wat in op het fiets.nl forum, zit veel kennis en goede zoekfunctie.
Je wil wel heel graag naar Friesland he?quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef muzas het volgende:
[..]![]()
![]()
FFWDBianchi
Colnago
Lightweight
Edco
Campa
Rapha
Allemaal KLOTESPUL JUNGS..
Als je niet op een canyon met Fulcrum red winds rijd, dan hedde ge gewoon enne KUTfiets. Joah?
Daar moeten we nog achterkomen, klote naven je weet...quote:Op zondag 29 december 2013 14:49 schreef muzas het volgende:
En niet te dure Red Winds he?Da heb heul gene toegevoegde waarde.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
Thanks. Gister gefietst maar kan me er vandaag ff niet toe verzetten. Iets waar ik later deze week wel weer spijt van krijg als ik door de regen naar mijn werk toe fietsquote:Op zondag 29 december 2013 14:44 schreef keesfietst het volgende:
Klote kano, sterkte ermee.
Net m'n vierde ritje voor de 500 gedaan. We treffen het maar met die zon en temperatuur.
Tsja, als je 110 km van elkaar af woont krijg je op een gegeven moment (althans wij) het punt dat je niet meer heen en weer wilt rijden. Dat dat te veel gaat kosten van je overige sociale leven etc. En dan maak je een keus. Achteraf misschien een verkeerde, maar zo voelt het toch nog toe nog steeds niet. Anders blijf je je altijd afvragen "wat als we wel samen waren gebleven". En nu weten we dat.quote:Op zondag 29 december 2013 15:55 schreef Patroon het volgende:
Balen Kano. Beter eerst elkaar leren kennen voordat je gaat samenwonen, maar dat zal je nu ook wel weten. Sterkte!
Dat zou maar zo kunnen inderdaad, nu maar even goed profiterenquote:Op zondag 29 december 2013 16:38 schreef muzas het volgende:
Ik ben bang dat we dalijk in maart de rekening mogen betalen voor dit weer
Dat hebben we afgelopen voorjaar toch al lang gedaan, dit is gewoon een goedmakertje voor een koud voorjaar.quote:Op zondag 29 december 2013 16:38 schreef muzas het volgende:
Ik ben bang dat we dalijk in maart de rekening mogen betalen voor dit weer
Heb ik toevallig uitgezocht aangezien ik de SLE's ook bij m'n fiets krijg.quote:Op zondag 29 december 2013 10:52 schreef Oksel het volgende:
Vraag me alleen af of je met die Exalite remblokken ook op normaal alu kunt remmen.
Mwah, vind ik niet.quote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef Yankee het volgende:
Wat dat betreft ga je er alleen maar op vooruit.
Huurhuis. We gingen eerst huren voordat we zouden gaan kopen. Maar de huur is vrij fors (was het enige wat in de buurt was en aan onze eisen voldeed). Dus niet te betalen in mijn eentje. Teminste, wel te betalen, maar dan blijft er weinig geld over.quote:Op zondag 29 december 2013 16:57 schreef ddx het volgende:
[..]
Heb ik toevallig uitgezocht aangezien ik de SLE's ook bij m'n fiets krijg.
Je kan ze wel op normaal alu gebruiken, alleen slijten je velgen dat wat harder.
Beste om gewoon wiel en remblokken te wisselen. (zeker omdat je bij terugwisselen moet opletten dat je geen aluminium in je remblokjes hebt zitten)
En sterkt Kano, huur of koophuis trouwens ? (dure koophuizen kan soms best lastig zijn om kwijt te raken)
Lullig voor je kerel. Sterkte!quote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
Jezusquote:Op zondag 29 december 2013 17:08 schreef ddx het volgende:
En weer prima fietsweer vandaag, meteen ff m'n weekrecord verbroken(751,9km)
Lekkerquote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef Yankee het volgende:
Ah zuur Kano, maar ze hield niet zo van wielrennen toch? Wat dat betreft ga je er alleen maar op vooruit. In ieder geval sterkte.
Prima weertje wederom. Beetje te laat wakker om met Tommeke etc mee te gaan, dus dan maar solo: 125 km
Je vergeet er nog bij te zeggen dat het dan wel een tweedehands wijven model frame met scheur moet zijn met budget wielen want alles wat je er meer voor betaalt, is weggegooid geld.quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef muzas het volgende:
[..]![]()
![]()
FFWDBianchi
Colnago
Lightweight
Edco
Campa
Rapha
Allemaal KLOTESPUL JUNGS..
Als je niet op een canyon met Fulcrum red winds rijd, dan hedde ge gewoon enne KUTfiets. Joah?
Straf voor december.quote:Op zondag 29 december 2013 17:08 schreef ddx het volgende:
En weer prima fietsweer vandaag, meteen ff m'n weekrecord verbroken(751,9km)
Boehoeehoeequote:Op zondag 29 december 2013 23:50 schreef Oksel het volgende:
Man, ik zie door de spaken de as niet meer zegmaar. Nieuw, of ZGAN. Alu remrand, of toch wat anders. Campa, Mavic of toch een ander merk.
Wielen - wielen - wielen.
De service van Mavic is echt mega slecht. Had een nieuwe velg nodig, 3 maanden gewacht. Kreeg na die 3 maanden pas het nieuws dat die velgen niet meer gemaakt werden.quote:Op zondag 29 december 2013 12:35 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zelf niet mee gereden, maar reed jaartje terug naast iemand met die Cosmics en bij hard aanzetten kwamen zijn velgen tegen de blokken. Was toen nat weer dus hoorde je duidelijk. Hij zei zelf ook dat die dingen veel slapper waren dan een andere hoge set die hij had.
En dat is wat je ook vooral leest, Mavic is te arrogant om een beetje service te verlenen. Duurt maanden. Maar idd geen zelf ervaring mee. Kaasplankje is wel tevreden met zijn Cosmics.
Balen Kanoquote:Op zondag 29 december 2013 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb nooit een eigen mening gehad, dat weet je tochquote:Op maandag 30 december 2013 07:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Boehoeehoee
Zijn nu de mavics opeens niks meer na wat commentaar van een paar onwetenden? Man, waar is je eigen mening?
Euhh dat oksel nogal onder de plak zit was toch al wel duidelijkquote:Op maandag 30 december 2013 09:33 schreef kanovinnie het volgende:
Vandaar dat dat huis en die auto zo beslist waren. Je vriendin wilde ze hebben?
Kun je met zo'n budget niet wat leuke hoge wielen laten bouwen? Kun je ze helemaal naar smaak aanpassen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Oksel het volgende:
En wil geen tubes.
Ben d'r gewoon nog niet over uitLaat mij ook eens als wijf beslissen man. Een huis of nieuwe auto koop ik in een middag, maar een wielsetje van nog geen 1000 euri kost me 3 jaar.
Dan staat er geen campagnolo op...quote:Op maandag 30 december 2013 10:02 schreef muzas het volgende:
[..]
Kun je met zo'n budget niet wat leuke hoge wielen laten bouwen? Kun je ze helemaal naar smaak aanpassen.
Daar heb je met mavic, ffwd, fulcrum etc ook last van. Of moeten het perse herkenbare fabriekswielen zijn met hoog aanzien?quote:Op maandag 30 december 2013 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan staat er geen campagnolo op...
Waarom zou je anders hoge wielen kopen?quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef muzas het volgende:
[..]
Daar heb je met mavic, ffwd, fulcrum etc ook last van. Of moeten het perse herkenbare fabriekswielen zijn met hoog aanzien?
'quote:Op maandag 30 december 2013 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou je anders hoge wielen kopen?
geen slecht idee ook , een setje laten bouwen kan makkelijk voor dat budget, en daar bij kun je dan ook nog advies krijgen van iemand die meer verstand van wielen heeft, als de gemiddelde fok user in dit topic. (en daar bedoel ik ook mezelf mee)quote:Op maandag 30 december 2013 10:13 schreef muzas het volgende:
[..]
'
Ja ook wel omdat het er tof uitziet. Maar ook handgebouwde kunnen er tof uitzien lijkt me. Staat er alleen geen merkje op. Maar zijn wel exclusiever...
Maar het was maar een idee, ik weet niet welke eisen oksel aan zn wielen stelt, maar als ie er met fabriekswielen niet uitkomt....
Geen eten mee op een 90km rit in de winter is wel een beetje een beginners foutquote:Op maandag 30 december 2013 14:15 schreef Gripper het volgende:
Je zou ook wheeltec eens kunnen vragen oksel. Die bouwt goeie wielen. Z'n hoge wielen maakt ie o.a met Reynolds velgen.
Rondje gedaan net, viel niet mee. Koud, harde wind, veel tegen gehad in het open veld. Kwam klapperend van de hongerklop thuis, had niks te eten meegenomen. meteen 12 oliebollen bij de bakker gehaald. Zitten er nu nog 6 in het zakje
Allez, toch nog lekker in de zon gefietst op m'n laatste rit van 2013.
https://www.strava.com/activities/102783617
(Als ik nou de eerste dagen van de week wat meer gefietst had ipv kerstmenu's uitproberen... Dan was die Rapha 500 wel binnen handbereik gekomen.)
Op dat stuk richting Broek in waterland ben je gekeerd?quote:Op maandag 30 december 2013 15:03 schreef keesfietst het volgende:
Zo, goed afgezien tijdens m'n laatste ritje van het jaar. Windkracht 6/7 langs het IJsselmeer, kwam tegen de wind in met moeite boven de 17km/u. Benen wilden ook niet meer en uit wanhoop op een gegeven moment maar omgekeerd om even te herstellen met wind mee
http://www.strava.com/activities/102793242
En deze gehaald:
[ afbeelding ]
Ook nog de 1000km deze maand gehaald en over het hele jaar iets meer dan 12.000km gelogd op Strava (11.266 racer, 648 mtb en 93 Tacx) . Oorspronkelijke doel was om 12.000km op de racer af te tikken maar door een blessure en naweeën van een valpartij is dat niet gelukt. Komend jaar gaat dat wel lukken.
Ja jammer joh, heb je helemaal voor niks gefietst.quote:Op maandag 30 december 2013 16:12 schreef Yankee het volgende:
Wat een hoeren-app dat StravaZet ik hem aan, kom ik er bij thuiskomst achter dat dat ding niks vastgelegd heeft
Precies, huilen dusquote:Op maandag 30 december 2013 16:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja jammer joh, heb je helemaal voor niks gefietst.
Wachtwoord kwijt van je ouwe account?quote:
Gaat inmiddels lekker tekeer buiten icm regen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Vanmorgen was ook wel pittig met die wind. Straks terug vliegen
Nou, verbazingwekkend genoeg kwam ze zelf met dat voorstel gisteren. Dus ik heb er maar eentje besteldquote:
Vertel mij watquote:Op maandag 30 december 2013 17:07 schreef ddx het volgende:
[..]
Gaat inmiddels lekker tekeer buiten icm regen.
Ah, tof. Ik ben heel blij met de mijne. Welke heb je besteld?quote:Op maandag 30 december 2013 17:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
Nou, verbazingwekkend genoeg kwam ze zelf met dat voorstel gisteren. Dus ik heb er maar eentje besteld
Doe ik op mijn werk ook hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 18:36 schreef ddx het volgende:
[..]
Ach beter op de terugweg toch, kan je thuis lekker onder de douche
de 800 met de City navigator bundelquote:Op maandag 30 december 2013 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vertel mij wat
[..]
Ah, tof. Ik ben heel blij met de mijne. Welke heb je besteld?
is dat met kaarten ofzo? Die kaarten kan je gratis downloaden.quote:Op maandag 30 december 2013 19:05 schreef Yankee het volgende:
[..]
de 800 met de City navigator bundel
Ja met die van Europa. Nou ja prima, dan download ik ze in het vervolgquote:Op maandag 30 december 2013 19:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
is dat met kaarten ofzo? Die kaarten kan je gratis downloaden.
Digibeetquote:Op maandag 30 december 2013 16:12 schreef Yankee het volgende:
Wat een hoeren-app dat StravaZet ik hem aan, kom ik er bij thuiskomst achter dat dat ding niks vastgelegd heeft
Als je hard genoeg praat wel.quote:
Zit je nu al aan de drank?quote:Op maandag 30 december 2013 21:32 schreef Patroon het volgende:
Voor al mijn lieve fietsvriendjes hier (ook voor Buzz):
[ afbeelding ]
Wanneer ga je weer beginnen? En was er een reden waarom niet meer of gewoon even een pauze?quote:Op dinsdag 31 december 2013 08:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Year-to-Date
Distance: 3,886.2 km
Time: 139h 34m
Elev Gain: 31,898 m
Rides: 79
Sinds 9 november niets meer gedaan.
Goede vraag. Ik heb geen idee namelijk. Ik kan niet binnen fietsen want ik woon tijdelijk bij mijn ouders en daar is geen plaats voor de Tacx. En ik heb wegens financiële redenen (verkoop oude woning en aankoop nieuw huis) geen winterkleding kunnen kopen, dus buiten fietsen is nu te koud. Ik hoop in april weer te kunnen fietsen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer beginnen? En was er een reden waarom niet meer of gewoon even een pauze?
balen ja, maar hopen dat het snel weer warm wordt dan!quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb geen idee namelijk. Ik kan niet binnen fietsen want ik woon tijdelijk bij mijn ouders en daar is geen plaats voor de Tacx. En ik heb wegens financiële redenen (verkoop oude woning en aankoop nieuw huis) geen winterkleding kunnen kopen, dus buiten fietsen is nu te koud. Ik hoop in april weer te kunnen fietsen.
Als ik in juli mijn nieuwe woning krijg, dan hoop ik weer alles op een rijtje te krijgen en dan ga ik ook winterkleding kopen.
Dus de limburgmeet is bij je ouders thuis? Die weten al, dat ze een bende ongeregeld over de vloer gaan krijgen?quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb geen idee namelijk. Ik kan niet binnen fietsen want ik woon tijdelijk bij mijn ouders en daar is geen plaats voor de Tacx. En ik heb wegens financiële redenen (verkoop oude woning en aankoop nieuw huis) geen winterkleding kunnen kopen, dus buiten fietsen is nu te koud. Ik hoop in april weer te kunnen fietsen.
Als ik in juli mijn nieuwe woning krijg, dan hoop ik weer alles op een rijtje te krijgen en dan ga ik ook winterkleding kopen.
Yup.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:17 schreef the_critic het volgende:
[..]
Dus de limburgmeet is bij je ouders thuis? Die weten al, dat ze een bende ongeregeld over de vloer gaan krijgen?
Ja dat hakt er ff in. Maar is het waard hoop ik!quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
En ik heb wegens financiële redenen (verkoop oude woning en aankoop nieuw huis) geen winterkleding kunnen kopen, dus buiten fietsen is nu te koud. Ik hoop in april weer te kunnen fietsen.
Klopt, maar die 50 euro heb ik hard nodig nu. Qua kosten is het niet veel inderdaad, maar het heeft nu een andere bestemming helaas. Soms moet je je prioriteiten verleggen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja dat hakt er ff in. Maar is het waard hoop ik!
Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar ik rijd in een langebroek en jas wat ik via dat cyclewear.eu oid gekocht heb. 50 euro bij elkaar. En warm zat. Jas is nog van agu ook.
Maar goed, een complete winterset komt natuurlijk ook nog handschoenen, helmmutsje, thermoshirtje etc bij.
Eigenlijk is die fietskleding best een kostenpost nu ik er over nadenk. De hoeveelheid shite die je vergaard is best wat waard bij elkaar... Sokjes hier, kniewarmertjes daar, ondershirtjes zus, handschoentjes zo
Ik woon maar iets zuidelijker.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:02 schreef Tommeke het volgende:
Als je in Groningen of in de buurt woont, heb nog wel een jasje over die me iets te groot geworden is
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:32 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten. Je koopt ze toch voor de looks. 58mm, celeste. 1800 gram.
Het is een maatje 4 Bioracer en er staat reclame van Rabobank en een Tandje Hoger logo op. Blauw met oranje. Wil 'm ook wel opsturenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik woon maar iets zuidelijker.
Mijn 21mm wielset is zwaarderquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Staat sjiek. 1800 gram is niet licht btw.
Hmm. Dat is precies mijn maat. En reclame boeit mij op zich niet zo veel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het is een maatje 4 Bioracer en er staat reclame van Rabobank en een Tandje Hoger logo op. Blauw met oranje. Wil 'm ook wel opsturen
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het is een maatje 4 Bioracer en er staat reclame van Rabobank en een Tandje Hoger logo op. Blauw met oranje. Wil 'm ook wel opsturen
Nee, klopt. Maar op 't vlakke maakt dat geen drol uit, en omhoog pak ik mijn Shamals wel. Carbon koop je voor de looksquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mooi,quote:
Ben je blijkbaar toch een echte manquote:
Nice Okzel, die paar ons maakt ook niet veel uit. Maarre wrom geen Bullet ultra?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar op 't vlakke maakt dat geen drol uit, en omhoog pak ik mijn Shamals wel. Carbon koop je voor de looks
idd, en daar vragen ze dan minimaal 1000 ekkies voor..quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:29 schreef Patroon het volgende:
Ja misschien kunnen we kleding inzamelen? Welke maat heb je Realbizkit? Ik heb nog een koersbroek in L die mij te groot is geworden.
@Oksel, zoals je weet is Celeste niet mijn smaak, maar het staat wel mooi in die fiets.
Zijn het de versie met mooie DT240s naven?
Ze zijn wel zeer exclusief.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
idd, en daar vragen ze dan minimaal 1000 ekkies voor..
Dat moet wel lukken. Ik laat het je vanavond even weten.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:38 schreef Patroon het volgende:
In de tijd toen ik die broek kocht had ik maatje M en die broek viel klein. Nu heb ik maat S en is de broek te groot geworden. HIj ziet er verder nog prima uit. Als je interesse hebt wil ik hem wel opsturen tegen vergoeding van de verzendkosten.
Heb er soms wel een klein scheetje in gelaten, maar is gewassen!![]()
+/-400 euro.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef muzas het volgende:
Als gewicht nou niks uitmaakt, en kwaliteit van de lagers enzo ook niet... Hoe goedkoop is een carbon setje dan mogelijk? Paar chinawielen worden het dan?
Stickers laten drukken met "DIKKE STINKTOERDER MET SJINESE WIELON"... Zie je toch niet als je rijd
Dan zou ik gewoon lekker carbon plakfolie halen en je huidige velgen beplakkenquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:46 schreef muzas het volgende:
Als gewicht nou niks uitmaakt, en kwaliteit van de lagers enzo ook niet... Hoe goedkoop is een carbon setje dan mogelijk? Paar chinawielen worden het dan?
Haha oh ik was niet serieus hoor, vroeg me gewoon af als je hoge carbonvelgen wil puur voor de looks wat je er dan aan kwijt zou zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:52 schreef ddx het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon lekker carbon plakfolie halen en je huidige velgen beplakken
Ik heb gewoon tubes hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:56 schreef Oksel het volgende:
Heb ze stuk goedkoper. Waarom rijdt er hier niemand met tubes eik? Latex erin..
Nee een tube is een band zonder binnenband die in zijn geheel op de velg wordt geplakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, als je lekrijdt wordt t gaatje direct opgevuld.toch?
Van wiki;quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee een tube is een band zonder binnenband die in zijn geheel op de velg wordt geplakt.
quote:Een tube, van (Engels) tubular tire (= buisvormige band) is een fietsband waarin de binnenband in de buitenband genaaid zit. De buitenband is hierbij volkomen rond en op de stiknaad voorzien van een stootlint. De band wordt met een speciale lijm op een velg geplakt. De velg voor een tube wijkt in vorm af van een velg voor een "gewone" draadband.
De tube moet niet verward worden met de tubeless band, die in het geheel geen aparte binnenband meer bezit.
Oh, hehe. Dan heb ik toch die andere.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee een tube is een band zonder binnenband die in zijn geheel op de velg wordt geplakt.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:02 schreef Patroon het volgende:
gvd jongens hebben we nou helemaal geen fuck geleerd het afgelopen jaar?
Heb ff gegoogeld; deze is het:quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmm. Dat is precies mijn maat. En reclame boeit mij op zich niet zo veel.
Als het niet teveel moeite is dan kun je hem wel opsturen.
Plaatje krijg ik niet te zien...quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heb ff gegoogeld; deze is het:
https://picasaweb.google.(...)/5556459537910202146
Ik heb dat jasje al 3 jaar niet meer aangehad en ga volgend jaar bij een andere club rijden, heb een kast vol kleding liggen en ga volgend jaar bij een andere club fietsen. Nog meer kleding dus ik moet opruimen
Stuur me maar ff een DM met je adres enzo. Ik zit op mobiel en weet niet hoe dat moet
Ziet er strak uit okkie...quote:
Light, cheap, strong. Pick twoquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Mijn 21mm wielset is zwaarder![]()
Maar die kosten dan ook 80 euro
Da's nie zijn fiets volgens mijquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:04 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ziet er strak uit okkie...
Maar euhm.... wel ff die ventieldopjes verwijderen!!!!!
Eh een tube is een binnenband ?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Google maar ff op tandje hoger cyclocrossquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Plaatje krijg ik niet te zien...
Gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Google maar ff op tandje hoger cyclocross
Het oranje/blauwe pakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |