SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
De hagelwitte sokjes alweer zwart zekerquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:32 schreef Gripper het volgende:
Ik heb m'n eerste km's van de Rapha dinges achter de rug hoor![]()
Maar die 500 zal wel niet meer lukken.
Mooi ritje in de bagger met maatje Jitze. Aardig straf weer: veel wind en regen, en nat bos natuurlijk. Maar wel mooi de langste afstand gedaan. Lekkere bouillon onderweg en na afloop gluhwein en oliebol gratis bij de organiserende club. Goed geregeld!
https://www.strava.com/activities/102154856
Tuurlijk niet popje, die bewaar ik voor als de krokussen hun kopjes weer opsteken en de merels fluiten!quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
De hagelwitte sokjes alweer zwart zeker
Haha hier ook...alleen met stralend mooi weer mogen ze even buiten kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk niet popje, die bewaar ik voor als de krokussen hun kopjes weer opsteken en de merels fluiten!
Had nu grijze sokken aan, en die zijn niet echt van kleur veranderd
Ja, zal even rondzoeken. En inderdaad, een gebroken ketting is minder ergquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:51 schreef Gripper het volgende:
Oei, das wel ernstig. Erger dan een gebroken ketting halverwege een MTB rit denk ik. Veel koffiewinkels hebben die onderdelen wel op voorraad hoor.
Maandag denk ik. Vandaag even rust gehouden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef ddx het volgende:
Jij gaat hem zondag of maandag afronden ?
welkom als echte ventquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Patroon het volgende:
Afgelopen jaar 9200km gefietst. Best tevreden aangezien ik vanaf februari constant fulltime heb gewerkt.
haha ja, te snel verkeerde knop gedrukt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef Patroon het volgende:
Afgelopen jaar 9200km gefietst. Best tevreden aangezien ik vanaf eind januari constant fulltime heb gewerkt.
zo pas je posts niet aan hoor.quote:
Dit is alles wat je nodig hebt, aangezien de oosterburen vaak goedkoper zijn:quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef Oksel het volgende:
Welke sites checken jullie altijd als Eentwee z'n PM's niet leest?
- Salden
- Bikeparts4u
- Mantel
- Hopmans
- Vos (kutsite)
Deze moeten eik efkes in de OP.
Hmja, maar die taal spreek ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dit is alles wat je nodig hebt, aangezien de oosterburen vaak goedkoper zijn:
https://www.google.de/shopping
Ben ik nou de enige die steeds denkt dat het daar bij Vos altijd, of zwaar overjarig, of B-keus, of echte nepperts zijn. En dan die afmontage.............quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:17 schreef Oksel het volgende:
Goedkoop fietsjes scoren bij Vos. Vaak wel met kutwielen.
http://www.vosfietsen.nl/(...)icle&id=65&Itemid=87
Nee, ik was laatst bij dat servicepunt in Leeuwarden en kon die Pool niet verstaan. Vertrouw het zaakje voor geen meter.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die steeds denkt dat het daar bij Vos altijd, of zwaar overjarig, of B-keus, of echte nepperts zijn. En dan die afmontage.............
Vooral deze spreekt me wel aan:
http://www.vosfietsen.nl/images/stories/dsc_8202.jpg
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:34 schreef Oksel het volgende:
Vind dit wel wat.
http://www.bikeandtravel.(...)ts/set-giro-001-0009
aldus captain tripplequote:
hihahoquote:
Da's veur zunnigers, die 'm ooit nog willen verkopen.........quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:50 schreef ddx het volgende:
Is Vos ook niet kwestie van lokkertjes en als mensen dan in winkel zijn iets anders (duurders) verkopen ?
En als ik die foto's zoals deze zie vraag ik me af waarom ze dan geen foto plaatsen van fiets waarvan voorvorkbuis ingekort is :
[ afbeelding ]
Of zijn er echt mensen die met 30cm spacers gaan rondrijden ?
Die gaat er natuurlijk af bij verkoop, maar waarom zo'n ding afzagen als hij nog op maat gezet moet worden?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef ddx het volgende:
Dus Vos zijn zelf zunnigers?
Als ze 10 fietsen per dag verkopen, kunnen ze toch wel volledig afgemonteerde fiets op foto zetten zou je zeggen ?
Los van het feit dat ik me echt afvraag of er mensen met zoveel spacers rondrijden/wat is het nut om zo'n mega toren er standaard op te doen ?
verschillende maten fietsen hebben echt dezelfde vork. dus een korter of langer balhoofd, maakt niet uit, gewoon afzagen. En het nut? productie efficiency denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:18 schreef ddx het volgende:
Dus Vos zijn zelf zunnigers?
Als ze 10 fietsen per dag verkopen, kunnen ze toch wel volledig afgemonteerde fiets op foto zetten zou je zeggen ?
Los van het feit dat ik me echt afvraag of er mensen met zoveel spacers rondrijden/wat is het nut om zo'n mega toren er standaard op te doen ?
Vaak klopt de voorraad idd niet met wat ze op Internet aanbieden. En als je daarnaar vraagt, of uberhaupt vraagt, krijg je een grote bek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:50 schreef ddx het volgende:
Is Vos ook niet kwestie van lokkertjes en als mensen dan in winkel zijn iets anders (duurders) verkopen ?
En als ik die foto's zoals deze zie vraag ik me af waarom ze dan geen foto plaatsen van fiets waarvan voorvorkbuis ingekort is :
[ afbeelding ]
Of zijn er echt mensen die met 30cm spacers gaan rondrijden ?
De gemiddelde fietsenmaker lult je ook gewoon op een fiets die hij nog op voorraad heeft staan. Maatje te groot of te klein? Geen probleem, we zetten gewoon het zadel wat naar voren het stuur wat langer/korter, kan mooi een 8cm stuurpen op. Dan past dat voorraadfietsie ook wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:35 schreef ddx het volgende:
Tja de website doet me denken aan Weans computers.
(http://blafhert.wordpress.com/2008/10/27/weans-den-haag/)
Als je weet wat je moet hebben kan je daar misschien prima deal maken.
Alleen om daar als beginner een fiets te gaan kopen lijkt me niet echt slim. (maargoed de vraag is of je bij gemiddelde fietsenmaker beter af bent)
jeezzzz, dat is lang geleden en ik moest eerst een stukje lezen voordat ik me Weans weer herinnerde. Wat een zaak was dat zeg. Ben er wel een paar keer geweest maar meer dan een 14K4 modem heb ik er nooit gescoord. En dat verhaal over Stacker klopt helemaal.... de ratten!quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:35 schreef ddx het volgende:
Tja de website doet me denken aan Weans computers.
(http://blafhert.wordpress.com/2008/10/27/weans-den-haag/)
Als je weet wat je moet hebben kan je daar misschien prima deal maken.
Alleen om daar als beginner een fiets te gaan kopen lijkt me niet echt slim. (maargoed de vraag is of je bij gemiddelde fietsenmaker beter af bent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |