Alleen innerlijk gebeurt alleen in films.... in het echte leven moet je er ook nog een beetje normaal uitzien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar kan ik nou niet echt bepaald een antwoord op geven..
Ik weet het niet___! Enerzijds wel, omdat ik mijn innerlijk nou niet bepaald heel erg slecht vind of zo, ik vind m`n muzikaliteit wel een leuke bijkomstigheid.
Maar verder nouja... niet echt.
Wat ik zou willen veranderen, mijn houding naar sommige mensen toe, ik kan een beetje dwingend over komen af en toe, en nouja.. voornamelijk mijn onzekerheid.
Met bepaalde dingen ben ik wel tevreden en gelukkig hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:21 schreef LizzyYAY het volgende:
En dat is het nou juist, je moet je proberen te richten op de complimenten en leuke dingen die je te horen krijgt, en niet op de gemene opmerkingen. Is heel lastig, het heeft mij ook wel wat jaartjes gekost maar ik heb uiteindelijk mijn complete instelling weten te veranderen.
Ik weet nu dat ik WEL leuk kan zijn en als iemand zegt van niet: fuck it, I don't care. Gemene mensen blijven er altijd, net als oppervlakkige mensen die alleen op uiterlijk af gaan. Gewoon negeren, die zijn het niet eens waard.
En wat de 'vreetbuien' betreft..
Probeer in plaats van tosti's etc. iets gezonders te nemen. Is lastig in het begin omdat je verlangt naar die lekkere vette hap, maar het went. Ik had van mezelf nooit verwacht dat ik ooit gewoon gezond zou zijn maar het is nu toch gelukt.
Als je mij nou gewoon even 10 kilo geeft, ben jij daar weer vanaf en ben ik weer dichter bij mijn streefgewicht haha.
Met complimenten omgaan kan ik ook niet haha. Maar dat hebben best veel mensen denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met bepaalde dingen ben ik wel tevreden en gelukkig hoor![]()
Maar het is gewoon moeilijk om bij mezelf te zeggen, ok.. dit is tof, en dit is fijn, en dit. Ik grijp constant terug naar de negatieve dingen en negatieve opmerkingen.
Ik krijg ook vaak zat complimenten hoor en positieve dingen te horenMaar om de een of andere reden kan ik niet zo heel goed omgaan met complimenten
Wat ik tegenwoordig probeer is inplaats van eten gewoon een kop koffie, remt het ook een paar uurtjes en daarna ga ik slapen.. al lukt het inderdaad niet altijd.
Haha, kom die 10kg maar halenAls het zou kunnen hielp ik je er graag aan.
Inderdaad...quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:30 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
Met complimenten omgaan kan ik ook niet haha. Maar dat hebben best veel mensen denk ik.
Het vasthouden aan het negatieve is heel herkenbaar. Als mij 1000 keer werd verteld dat ik mooi ben en 1 iemand zei dat ik lelijk ben dan voelde ik me lelijk, maakt niet uit wat anderen zeiden.
Het grootste probleem is je denkpatroon en je zelfbeeld, en dat kun je helaas alleen zelf oplossen. Maar daarmee ben je al op de goede weg! Gewoon volhouden, ik weet zeker dat je dat wel kunt het kost alleen moeite.
Je vergeet zelfvertrouwen kweken, als je dat niet hebt dan gaat het niks worden. Ik heb ook 0,0 zelfvertrouwen en heb ook nooit iemand in de kroeg aan durven spreken.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:53 schreef Catch22- het volgende:
Ga afvallen, naar de kapper, grow a pair, ga niet meer om met die loservrienden die je nu hebt, ga sporten, zoek een baan.
Als je deze lijst hebt afgevinkt mag je terugkomen.
Je hebt een negatief zelfbeeld. Kun je wat aan proberen te doen maar gaat niet makkelijk worden (spreek uit ervaring). Je zou kunnen proberen wat aan je uiterlijk te veranderen, bijvoorbeeld haar een keer anders, baard laten staan (of juist weghalen als je die al hebt), onder een zonnebank kruipen, gaan sporten zodat je gewicht afneemt etc.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad...
Als ik door 10 mensen op een foto te horen krijg " Leuke foto! " Dan denk ik niet van, ooh.. ik zie er leuk uit op die foto, nee.. dan ga ik in mijn hoofd dingen bedenken, dat ze de foto zelf leuk vinden, dat ze het puur zeggen om me nie te kwetsen etc...
Sporten doe ik alquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt een negatief zelfbeeld. Kun je wat aan proberen te doen maar gaat niet makkelijk worden (spreek uit ervaring). Je zou kunnen proberen wat aan je uiterlijk te veranderen, bijvoorbeeld haar een keer anders, baard laten staan (of juist weghalen als je die al hebt), onder een zonnebank kruipen, gaan sporten zodat je gewicht afneemt etc.
Als je af wilt vallen is banen zwemmen ook een aanrader. Wel een stevig tempo aanhouden anders heeft het weinig zin. Voor mij heeft dit onwijs goed geholpen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sporten doe ik alIk wil in Januari van 1x > 4x per week
M`n haar doe ik tegenwoordig al wat anders meeEn ik loop niet meer dagelijks rond in een jogging broek, probeer mezelf (ook pas sindskort) een beetje fatsoenlijk te presenteren, haar netjes.. Sportschool.
Snor/Baard laten staan lijkt me helemaal niks, 1x geprobeerd.. na 2 weken de snor laten groeien vond ik het toch maar genoeg..
Met alle respect, maar van jou neem ik uiteraard niks aan, jij kan maar beter wegblijven hier man.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:05 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb enkele punten van verbetering voor je uitgewerkt.
- Je rijbewijs halen en dan een dikke auto kopen i.p.v. zo'n roestbak.
- Afvallen.
- Naar de sportschool gaan.
- Elke dag een stukje marcheren.
- Minder eten.
- Een kapsel laten aanmeten.
- Assertiever worden.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met alle respect, maar van jou neem ik uiteraard niks aan, jij kan maar beter wegblijven hier man.
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met alle respect, maar van jou neem ik uiteraard niks aan, jij kan maar beter wegblijven hier man.
Ik doe er wel wat aan.. wat ik al meerdere malen gemeld heb in dit topic.. Ik ben al 10kg kwijt, ik wil 4x per week gaan sporten vanaf Januariquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je gewicht is zó'n gigantische belemmering voor je en nog doe je er niets aan? Werk aan je uiterlijk en je vertrouwen komt vanzelf.
wat dacht je van een baan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe er wel wat aan.. wat ik al meerdere malen gemeld heb in dit topic.. Ik ben al 10kg kwijt, ik wil 4x per week gaan sporten vanaf Januari
Dit dus, ik ben van 107 kg naar 83 gegaan. Zit momenteel weer op 102kg maar wel met een hoop minder vet! (11%)quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:00 schreef Romsel het volgende:
Onzeker -> kutgevoel -> eten -> onzeker -> kutgevoel -> eten
3 maanden zware cardio.
15 kilo afvallen.
Jaar lang 4 x per week krachttraining doen.
Gains maken.
Chicks hosselen.
Dit. Die balloosheid en dat gejankzak en zelf 0,0 verantwoordelijkheid willen dragen vind ik nog het afstotelijkst aan jou.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:53 schreef britneycheers het volgende:
Wees een man, godverdomme
Al die topics over geen vrienden hebben,problemen met gewicht en over geen vriendin kunnen krijgen. Bespaar het jezelf alsjeblieft
Als vrouw zijnde is het laatste wat ik wil een man die op een internet forum een topic maakt over dat hij dik,onzeker is en zichzelf ook heel erg zielig vind.
Als je een nieuw jaar nodig hebt om van ritme te veranderen ben je er nog niet klaar voor en zit je een maand later weer te janken. Schuif het toch allemaal niet zo voor je uit maar DOE er iets aanquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sporten doe ik alIk wil in Januari van 1x > 4x per week
M`n haar doe ik tegenwoordig al wat anders meeEn ik loop niet meer dagelijks rond in een jogging broek, probeer mezelf (ook pas sindskort) een beetje fatsoenlijk te presenteren, haar netjes.. Sportschool.
Snor/Baard laten staan lijkt me helemaal niks, 1x geprobeerd.. na 2 weken de snor laten groeien vond ik het toch maar genoeg..
Dat is in ieder geval positief.quote:Op vrijdag 27 december 2013 02:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe er wel wat aan.. wat ik al meerdere malen gemeld heb in dit topic.. Ik ben al 10kg kwijt, ik wil 4x per week gaan sporten vanaf Januari
Natuurlijk kunnen die aardig en leuk zijn. Evenals gezellig. Je ziet jezelf alleen niet onder/op dat zwetende lijf liggen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:09 schreef Braddie het volgende:
Dat meisje wat me afwees op m`n gewicht heb ik daarna ook flink de waarheid verteld, want je wijst (in mijn ogen) niet iemand af op zijn/haar gewicht... Alsof daar je innerlijk verstopt zit (bijwijze van) Weetje wel? Alsof dikke mensen/mensen met overgewicht niet aardig/leuk kunnen zijn.
Dit. Komt iemand met serieuze tips, gaat TS nog zo bijdehand doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat je fout doet?
Dat je niks met de adviezen doet.
chroestjov heeft het perfect samengevat, al zou ik een rijbewijs niet prioriteit geven.
Dat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:34 schreef Canillas het volgende:
Begrijp je dat onzekerheid is geloven in negatieve, pijnlijke over jezelf en rondlopen met angst daar door anderen op geraakt te worden. Voorwaarde voor onzekerheid is dat jij negatief over jezelf bent.
Jij bent negatief over jezelf en betrekt ook de reacties van anderen negatief op jezelf. Ook die reacties roep je over jezelf af, je gedraagt je op een ''ik ben niet zo leuk''-manier en je krijgt vervolgens een ''ik vind jou niet leuk''-reactie en voila; je negatieve zelfbeeld is weer bevestigd, herhaal.
In het kort komt het hier op neer, en dat geldt voor alle fokkers met dit probleem; je gelooft in negatieve gedachten over jezelf en daar vanuit vind je jezelf niet de moeite waard om met jezelf aan de slag te gaan om jezelf wel okay te vinden. Maar je wil je wel geliefd voelen en probeert dmv vrouwen een omweg te nemen; als ik zorg dat zij mij leuk vinden hoef ik niet te leren hoe ik dat voor mezelf voor elkaar krijg. Hoefik geen moeite voor mezelf te doen. Dat schrikt vrouwen af want die hebben heus wel door dat jij een stuk negativiteit over jezelf (die je zelf op te lossen hebt omdat jij verantwoordelijk bent voor jouw innerlijk) bij hen probeert neer te leggen. Het kan ook nooit werken want als jij jezelf niet leuk vind sluit het niet bij je zelfbeeld aan als iemand jou wel leuk vind, zou je dat al snel saboteren.
De vraag met dit soort dingen is dan ook meer; hoe vaak je je het jezelf nog aan doen om aan negativiteit over jezelf vast te houden?
omdat ze zo verdomd eerlijk is.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
TS wíl ook helemaal niet verbeteren/afvallen/watnogmeerhijroeptdathijwil, want als hij 't echt had gewild, dan had hij er wat aan gedaan. Het enige wat hij wil is zwelgen in zelfmedelijden en aan de lopende band dit soort topics openen, want dan krijgt hij weer even aandacht; negatieve aandacht is ook aandacht.
Als ik er echt niks aan zou doen zou ik mezelf wel helemaal verwaarlozen niet waar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:29 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is een beetje een herhaling van zetten want je doet nooit iets met de adviezen die worden gegeven.
Praten en klagen erover helpt net zoveel als praten over een presentatie. Je kan wel jezelf aanpraten dat het een kleine groep mensen is waar je tegenover staat, dat je niet zenuwachtig hoeft te zijn, gelijk bent aan hen e.d. maar op het moment suprême heb je alsnog net zoveel zenuwen. Alleen vaker doen helpt. Net als met meiden versieren en een relatie krijgen.. gewoon doen. Tips zijn simpel en al genoemd, kan je gewoon uitvoeren. Meer valt er niet te doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik er echt niks aan zou doen zou ik mezelf wel helemaal verwaarlozen niet waar?
Ik ben al 10 kg afgevallen, wat ik al zei, ik verzorg mezelf tegenwoordig wat beter, zorg ervoor dat ik niet meer over straat ga in een joggingbroek/shirtje/jack maar gewoon in normale kleren. Ik ben al op de goede weg, alleen dat gezeik met meiden staat me in de weg.. EN m`n onzerkerheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |