Laatste keer dat ik dat berekende was mijn BMI 24quote:
*dt-woordquote:Op donderdag 26 december 2013 22:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De grap is dat ik net 'denk' verkeerd schreef terwijl het geen dt woord is!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Ik weet nog dat kennissen dat bij mij deden, zo irritant, en nu ik als superieure 17 jarige in 5 vwo kan het lekker bij andere doenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In het echte leven verbeter ik ook altijd de taalfouten bij mensen. Ze leren er ook echt van.
Mijn zusje maakte veel "als/dan"-fouten bij het praten. Toen ik haar begon te verbeteren kon ze daar soms slecht tegen, maar na een week maakt ze die fouten helemaal niet meer.
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
*dt-woord*Ik ben een eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet nog dat kennissen dat bij mij deden, zo irritant, en nu ik als superieure 17 jarige in 5 vwo kan het lekker bij anderen doen
Even aanzetten mensen. Burial is de shit.quote:
Die instelling heb ik ook altijd.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
Nee geeft niet, eigenlijk vind ik het wel fijn dat mensen mij verbeteren, daar leer ik van.
Onnodig entergebruik!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die instelling heb ik ook altijd.
Dus mensen, verbeter me alsjeblieft!
Had hem al via 4chan gehoord, klinkt goedquote:
Ook al ben ik helemaal droog qua vetpercentage, dan nog heb ik overgewicht volgens BMIquote:Op donderdag 26 december 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat berekende was mijn BMI 24
Conclusie: BMI is onzin, ik ben breed gebouwd en heb beetje spieren en beetje vet.
Mijn favo artiest.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:00 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Had hem al via 4chan gehoord, klinkt goed.
Mijn moeder wordt altijd boos als ik haar verbeterquote:Op donderdag 26 december 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
Nee geeft niet, eigenlijk vind ik het wel fijn dat mensen mij verbeteren, daar leer ik van.
Mijn moeder is oud.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt altijd boos als ik haar verbeter.
Mijn moeder maakt echt nooit taalfouten. Sowieso is ze erg slim. Ik kan nog veel van haar leren.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt altijd boos als ik haar verbeter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |