quote:
Hoe de fuck weet een mbo'er wat falsificatie isquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Ben ik het niet mee eens. Als je die redenatie doorvolgt kan ik allerlei onzin vertellen die niet te bewijzen valt en zeggen: "Ja, maar je kunt ook niet bewijzen dat het niet zo is." Daarom is falsificatie zo belangrijk.
Misschien interessant voor je:
http://en.wikipedia.org/wiki/Russell's_teapot
Sissor?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Clara.
Zullen we scharen?
Sissor me timbers.
Groetjes Antoinette
Josefienquote:
Ook goudquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Echt die mensen in dit programma![]()
Beste Harry,quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Clara.
Zullen we scharen?
Sissor me timbers.
Groetjes Antoinette
Als jij maar niet zo gaat doen als we zijn getrouwdquote:
Was ik niet van plan. Maar ik krijg wel ideeën nuquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Als jij maar niet zo gaat doen als we zijn getrouwd
Beste Gijsquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beste Harry,
Ik denk dat mijn goudvis dat niet goed vindt.
groetjes Pocahontas.
Het zou niet eens zoveel kwaad kunnen om wat zuiniger te leven als ik kijk naar hoe ik me gedraagquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Was ik niet van plan. Maar ik krijg wel ideeën nu![]()
En geitenhoofd is verrassend prima te eten trouwens
En nou gvd je tieten laten zien, ik heb de hele avond op je gewachtquote:
Halloquote:
Daar ben ik mee bezig, ik geef nu een stuk minder uit dan een paar maanden geleden. Ik koop wel nog steeds wat ik lekker vind, maar groot koken enzo scheelt me veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Het zou niet eens zoveel kwaad kunnen om wat zuiniger te leven als ik kijk naar hoe ik me gedraag
Neuh, maantijd nuquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:15 schreef roislecxe het volgende:
Bestelt er nog iemand een crash komende dagen?
Doe maar niet, laat btc maar stijgenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:15 schreef roislecxe het volgende:
Bestelt er nog iemand een crash komende dagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |