quote:Op donderdag 26 december 2013 23:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Wat is dit "lezen" waar je het over hebt?
Ik lees tegenwoordig ook bijna geen boeken meer, maar toen ik wat jonger was las ik letterlijk meters boekenquote:
Eenzaamheid van de priemgetallen.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik lees tegenwoordig ook bijna geen boeken meer, maar toen ik wat jonger was las ik letterlijk meters boeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eenzaamheid van de priemgetallen.
De wereld als markt en strijd
Elementaire deeltjes
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:01 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoin is dood...
Lang leve bitcoin!
Ben ik het niet mee eens. Als je die redenatie doorvolgt kan ik allerlei onzin vertellen die niet te bewijzen valt en zeggen: "Ja, maar je kunt ook niet bewijzen dat het niet zo is." Daarom is falsificatie zo belangrijk.quote:Belief in a god without proof is no different than denial of a god without proof.
Schijnbaar zijn we weer op reisquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:18 schreef robin007bond het volgende:
Waarom zit dit topic in "Travel"?
Ja gaat zijn gangetje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoi TjackaHoe is het?
Had niet eens gemerkt dat we in Travel stonden
Rustig nu, volgens mij is iedereen of dronken bij familie of naar bed.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja gaat zijn gangetje.
Bij jullie?
Ik ben bear grylls aan het kijken, better drink my own pissquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Rustig nu, volgens mij is iedereen of dronken bij familie of naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |