Hoe oud ben jij ook al weer?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:56 schreef Lt.Surge het volgende:
http://www.toywiz.com/pobpapltorog.html
Heeft iemand wat geld over om te doneren?!
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
Wat moet je nou met pokémon knuffelsHoe oud ben je!
25!quote:
Ik keek ook pokémon hoor, maar op je 25e knuffels ervan kopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je een slechte jeugd gehad ofzo
*Pokémon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek ook pokémon hoor, maar op je 25e knuffels ervan kopen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
*Pokémon.
En ik heb er wel een paar uiteraard.
Pompiedomquote:
Lijkt me goed plan. Heb ik ook wel hard nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil dat dingen zoals mijn kamer. mijn kleding, mijn afwas.. allemaal een automatische zelfreiniging functie krijgt
Jij hierquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me goed plan. Heb ik ook wel hard nodig.
Ik zou het vooral met mijn afwas wel handig vinden als dat vanzelf weer schoon in de kast kwamquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me goed plan. Heb ik ook wel hard nodig.
Ik had in mijn vorige kamer een vaatwasser.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het vooral met mijn afwas wel handig vinden als dat vanzelf weer schoon in de kast kwam
Ik laat mijn afwas net zolang staan tot ik echt niks meer hebquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had in mijn vorige kamer een vaatwasser.Nu dus niet meer. Nu was ik 1x per week af en dan laat ik het drogen op het aanrecht, en dan de volgende dag ruim ik het op.
Ben zo lui en laks daarin.
Kleding wassen doe ik 1-2x week.
Kamer eigenlijk nooit.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat dus. Alles kopen wat je wilt
De eerste paar films zijn dan ook echt nog kinderfilms.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Tevens gisteren een begin gemaakt om alle Harry Potter films te gaan kijken. Ik heb alleen de eerste 2 gezien in mijn leven.. die heb ik dus gisteren weer gekeken na al die jaren. Nu op naar de andere delen, volgens mij is Harry Potter later in de filmreeks een stuk spannender
Ja dacht ik alquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De eerste paar films zijn dan ook echt nog kinderfilms.
Ik had 1,2,3 en 5 gezien in de bios. Ik had wel de DVD's van 1t/m5. Begin 2012 heb ik toen de rest ook gekocht en 7a en 7b op blu-ray en allemaal gekeken in drie dagenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Tevens gisteren een begin gemaakt om alle Harry Potter films te gaan kijken. Ik heb alleen de eerste 2 gezien in mijn leven.. die heb ik dus gisteren weer gekeken na al die jaren. Nu op naar de andere delen, volgens mij is Harry Potter later in de filmreeks een stuk spannender
Ken ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef Rezania het volgende:
Jongens, even helpen graag. Zoek een clip over een meid die over een broek zingt die ze in een catalogus of op TV zag of zo.Zo'n Rebecca Black figuur, rijke ouders, kan niet zingen. Best lachen. Help?
Mijn orenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dacht ik alVolgens mij zijn de laatste paar delen wel tof. Eerste delen zijn ook wel leuk maar minder leuk
Prima tijd toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:42 schreef AssiMar. het volgende:
Wakker worden om 16:19... Dat heet vakantie!![]()
En dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:40 schreef naatje_1 het volgende:
Doorgaan tot diep in de nacht, dat heet normaal
quote:DEN HELDER - Hoera! De vlag mag uit en de champagne ontkurkt worden! Den Helder is de zonnigste plaats van het land.
In Den Helder scheen dit jaar 1880 uur de zon, zo berekende het KNMI. Dat is ruim boven het landelijk gemiddelde van 1705 uur, normaal ligt dat gemiddelde op 1639 uur. In het Gelderse Deelen hadden ze het het slechtst wat betreft zonuren: 1480 uur.
Als je dan eens vraagt om een novemberkraslot?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
Decemberkraslot gekregen van mijn oma, gewoon 9 van de 10 sterren, echt altijd.
Maakt het extra spannendquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
Decemberkraslot gekregen van mijn oma, gewoon 9 van de 10 sterren, echt altijd.
Dat 9 vd 10 vaak voorkomend is natuurlijk expres hèquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
Maar krijg je trouwens met 9 vd 10 niet een troostprijs ofzo?
no kiddinquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Maakt het extra spannend
[..]
Dat 9 vd 10 vaak voorkomend is natuurlijk expres hè
Scherp.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind 1619 cijfermatig gezien ook wel een mooie tijd, 2 keer een 1 en dan de 6 en omgedraaid dan de 9
Que?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet nog 3 bellen en dan heb ik 2500 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |