Tof!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag dat City to City het volgende uur ook nog voorbij komt, ik ga echt heel hard huilen
Misschien even wachten op nummers als Goodnight Saigon dan maar.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Een vet zielig boek over de Vietnamoorlog
Ja. Past er goed omheen, vooral die kleurenquote:
Die had ik op school gebruikt om te zingen tijdens muzieklesquote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag dat City to City het volgende uur ook nog voorbij komt, ik ga echt heel hard huilen
Ja, prachtig nummer.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien even wachten op nummers als Goodnight Saigon dan maar.
het is kerst, tijd van vrede op aard en dan ga jij een vietnamoorlogboek lezenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Een vet zielig boek over de Vietnamoorlog
Kutnummer jaquote:Op donderdag 26 december 2013 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, was bij nader inzien niet de meest verstandige keuzequote:Op donderdag 26 december 2013 22:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
het is kerst, tijd van vrede op aard en dan ga jij een vietnamoorlogboek lezen
disturbbingquote:Op donderdag 26 december 2013 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit prima. Al heb ik er wel veel beelden van Annie de Rooy bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |